• ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

توضیحاتی درباره اشتغال در ادارات دولتی اردبیل

توضیحاتی درباره اشتغال در ادارات دولتی اردبیل

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نماینده اردبیل از مشکلات جذب و استخدام در اردبیل خبر داد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: نواحی صنعتی اردبیل، ظرفیت ایجاد پنج هزار شغل را دارند.

به گزارش ایسنا، مصطفی افضلی‌فرد در نشستی با اهالی نیر در مسجد جامع این شهر از وجود محدودیت استخدام و جذب در ادارات دولتی خبر داد و گفت: مشاغل دولتی ساز و کار و مقررات قانونی خود را دارند و با توجه به محدودیت ها در این حوزه حل مشکل بیکاری و توجه بیشتر به بخش خصوصی را می‌طلبد.

وی با بیان این که مساله اشتغال و معیشت از جمله مهم ترین دغدغه های مسوولان کشور است از مصوبه مجلس برای برداشت از صندوق ذخیره ارزی با هدف تامین کالاهای اساسی مردم خبر داد.

وی همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس به همه رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار و امنیت امروز را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی مجاهدانی هستیم که از همه هستی خود برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی گذشتند.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارائه طرح حمایت و تقویت مساجد و حوزه های علمیه کشور مصمم هستند وضعیت مساجد و مصلاها را در سراسر کشور سامان بدهند.

وی به فعالیت دلالان در بازار و جمع کردن کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم که در قالب طرح تنظیم بازار ارائه می شود اشاره کرد و افزود: افراد سودجو این کالاها را پس ازاحتکار با قیمت های بالا دوباره در بازار عرضه می کنند و این امر لزوم هوشیاری ‌و نظارت دستگاه‌های ذیربط را می‌طلبد.

افضلی فرد به حل مشکل نقدینگی و اعتبارات مورد نیاز این پروژه اشاره کرد و افزود: شرکت تولید مصالح ساختمانی با اشتغال زایی بیش از یکصد نفر در ناحیه صنعتی نیر ایجاد می‌شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=23785
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد