۷ سال پیش

جزئیات وضعیت حقوق آموزشیاران
No Image

جزئیات وضعیت حقوق آموزشیاران

منقضی شده

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: شرط پرداخت حقوق به آموزشیاران، قبولی افراد تحت پوشش است و مبلغ آن بین 70 هزار تومان تا یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان است.

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی اینجا کلیک کنید


علی باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص وضعیت حقوق پرداختی به آموزشیاران گفت: برای این موضوع با آموزش دهندگان قرارداد مستقیمی نداریم که بتوانیم به آن‌ها حقوقی پرداخت کنیم و اگر هم تأخیری صورت گرفته دو دلیل دارد اول به این دلیل که باید سرانه هزینه را به شرط قبولی پرداخت کنیم .
وی ادامه داد: درواقع  نتیجه افراد پس از اینکه تحت پوشش قرار گرفتند و دوره چند ماهه‌ای برای آموزش را سپری کردند باید در امتحانات پایانی قبول شوند تا مبلغ مورد نظر به حساب آموزشیار واریز شود.
باقرزاده ادامه داد: نکته دوم این است که سازمان نهضت با مؤسسات غیردولتی قرارداد منعقد می کند و طی روند اداری باید اقدامات لازم برای پرداخت حقوق فراهم شود.
رییس سازمان نهضت سواد آموزی عنوان کرد: سازمان مبالغی را به شرکت‌های طرف قرارداد پرداخت می‌کند و تأخیر در تسویه حساب با آموزش‌دهندگان نیز ممکن است ایجاد شود.
باقرزاده با بیان اینکه برنامه‌هایی برای پرداخت ماهیانه به آموزشیاران پیش‌بینی شده است گفت: مسئله بیمه آموزش‌دهنگان نیز رفع شده و تنها مسئله‌ای که برای آن‌ها باقی مانده مسئله حق‌التدریس، تجهیزات و ایاب و ذهاب به صورت ماهانه است که به شرکت‌ها باید پرداخت شود و ما ساز و کارهایی برای آن در نظر گرفته‌ایم.
وی بیان کرد: سازمان نهضت به دلیل آن‌که حقوق ماهیانه و مستمر نمی‌دهد از روش برون‌سپاری استفاده می‌کند یعنی بهای آموزشی برای یک نفر را محاسبه کرده و بر این مبنا به آموزشیاران حقوق پرداخت می‌شود.
رییس سازمان نهضت سواد آموزی اظهار کرد: هر آموزشیار می تواند تا سقف 25 سوادآموز را تحت پوشش قرار دهد و هزینه هر سوادآموز بدون کسورات 70هزار تومان برآورد شده است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=611412
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد