۸ سال پیش

خبرهای خوش ربیعی برای کارگران

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

وزیر کار با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی اشتغال با حضور رئیس جمهور گفت: تبدیل شرایط کارگران غیررسمی به رسمی از برنامه‌های در دست اجراست و سال گذشته توانستیم ۱۱ میلیون کارگر غیررسمی که پوشش بیمه‌ای درمان نداشتند ، بیمه کنیم.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هدف از تشکیل ‌شورای عالی اشتغال بررسی عرضه و تقاضای بازار کار و چگونگی ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و همچنین ایجاد هماهنگی بین دستگاههایی که‌تصمیمات آنها مؤثر بر عرضه و تقاضای بازار کار و اشتغال و بیکاری می‌باشد و نظارت و پیگیری بر چگونگی تحقق اهداف کمی و کیفی اشتغال هدف از تشکیل ‌شورای عالی اشتغال بود.
امروز علی ربیعی،‌وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حضور در اولین روز از هفته کارگر خبر از برگزرای جلسه شورای عالی اشتغال در سه شنبه جاری داد.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم میراث دارتورم بالا و بی پولی بوده است گفت: در  در سال 95 امنیت شغلی بیشتر و ایجاد شغل جدید برای کارگران را پیگیری خواهیم کرد. همچنین روز سه شنبه جلسه شورای عالی اشتغال با حضور رئیس جمهور تشکیل خواهد شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه هیچ برنامه توسعه‌ای را نمی‌پذیریم که در آن کارگران مورد توجه نباشند، گفت: تبدیل شرایط کارگران غیررسمی به رسمی از برنامه‌های در دست اجراست و سال گذشته توانستیم 11 میلیون کارگر غیررسمی که هیچ نوع پوشش بیمه‌ای درمان نداشتند تحت پوشش بیمه قرار دهیم. امسال بیمه فراگیر اجتماعی را پیگیری خواهیم کرد؛ ما نمی‌توانیم به یک باره انفجاری عمل کنیم اما حفظ شغل موجود، ارتقای وضع کارگران و ایجاد شغل برای کارگران آینده در سالی که آن را سال تحویل کارگری می‌دانیم، پیگیری خواهد شد.
‫ربیعی گفت: در آن جلسه بسته سیاست اشتغال دولت رونمایی می‌شود که علاوه بر رشد اقتصادی، موضوع تقویت بازار کار نیز دنبال می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=583612
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد