• ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

دعوت از خیرین و واقفین برای ورود به کارآفرینی

دعوت از خیرین و واقفین برای ورود به کارآفرینی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت نقدینگی جامعه باید صرف کار آفرینی و کارهای علمی دانشگاهی شود

 

به گزارش خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، علی ربیعی گفت: امروز کارآفرینی بر ستونهای دانش استوار است و خیرین و واقفین می‌توانند به طور جدی به مبحث کارآفرینی وارد شوند و در بهبود وضعیت مشارکت کنند.

وی از کارآفرینی به عنوان موتور رشد و توسعه اقتصادی کشور نام برد که افزایش اشتغال، رفاه اجتماعی و بهره‌وری را به دنبال دارد.

ربیعی که در نشست علمی خیرین و واقفین حامی کار آفرینی و وقف دانش بنیان در دانشگاه شهید بهشتی سخن می‌گفت، ادامه داد: زمانی با رشد جمعیت مواجعه بودیم و آموزش و پرورش ما بدون داشتن پشتوانه مدرسه سازان و خیرین نمی‌توانست از مشکل کمبود مدارس بر بیاید.

او با اشاره به سابقه طولانی وقف و انجام کارهای خیریه، اظهار کرد: به وقف و کارهای خیریه در قالب سنت دینی جلوه ارزشی بخشیده شده است به نحوی که امروز کارهای خیریه و وقف می‌تواند یکی از عوامل موثر در جریان توسعه باشد.

به اعتقاد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی، هنگامی که نهادها در جامعه تقویت‌کننده رفتارهای درست و معطوف به سرمایه‌گذاری و توسعه امور جمعی خیر باشند جامعه مسیر ارتقای کیفیت زندگی را دنبال خواهد کرد.

ربیعی با بیان اینکه باید روی قوانین تسهیل کننده وقف کار شود، افزود: در این مسیر نیازمند شفافیت در قوانین و ساز و کارهای نظارتی هستیم تا بتوانیم از وقف به عنوان یکی از ظرفیتهای موجود در ساختار دینی و نهادی سنتی کشور استفاده کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در عین حال به گزارش مالی سال 2012 دانشگاه هاروارد آمریکا اشاره کرد و گفت: این دانشگاه نزدیک به چهار میلیارد دلار درآمد داشته که از این میزان 1.4 میلیارد دلار تنها از سود اوقاف و خیریه‌های دانشگاه تأمین شده است و رقم خیریه‌ها و اوقاف در حدود 31 میلیارد دلار برآورد می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر لزوم انجام فعالیتهای خیرخواهانه گفت: یکی از بخشهایی که ثروتمندان و متمولان جامعه می‌توانند در آن مشارکت کنند، کارآفرینی است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=38306
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد