• ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

زمان آزمون اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی

زمان آزمون اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی با حضور 130 هزارنفر

جهت ورود به صفحه استخدامی وزارت راه و شهرسازی اینجا کلیک کنید


خبر 17 اسفند 95: آزمون اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی با حضور 130 هزارنفر برگزارمی شود (منبع: خبرگزاری ایرنا)
تهران- ایرنا- مدیرکل مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی از برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در پنج رشته با حضور 130 هزار نفر از مهندسان در سراسر کشور خبرداد.
آزمون اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی با حضور 130 هزارنفر برگزارمی شود
به گزارش ایرنا، «حامد مانی فر» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این آزمون در اجرای قانون نظام مهندسی کنترل ساختمان روزهای 19 و 20 اسفند ماه همزمان با تهران در سراسر کشور برگزار می شود و براساس مقررات اگر متقاضیان به 50 درصد سوالات پاسخ مثبت دهند، پروانه اشتغال بکار خود را دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه نخستین آزمون در شهریور ماه امسال برگزار شد، گفت: دومین آزمون امسال در بین فارغ التحصیلان رشته های معماری، عمران، برق، مکانیک و نقشه برداری برگزار می شود و دراین دوره آزمون مربوط به رشته های نقشه برداری و ترافیک برگزار نخواهد شد.
مانی فر گفت: تمام سوالات این آزمون با رعایت ضوابط و مقررات در تهران طراحی شده و روزهای 19 و 20 اسفند ماه در 62 حوزه اصلی در مراکز استانها و شهرستانها و 85 مرکز توسط سازمان سنجش برگزار می شود و انتظار داریم نتایج آن تا 30 خرداد ماه سال 1396 مشخص شود.
مدیرکل مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: بیشترین شرکت کننده در این آزمون با 24 هزار و 14 نفر به استان تهران اختصاص دارد و کمترین نیز با 268 شرکت کننده به شهرستان ایرانشهر مربوط است.
به گزارش ایرنا، آزمون حرفه ای اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسان به استناد قانون نظام مهندسی ساختمان هرسال توسط وزارت راه وشهرسازی برگزار می شود و هم اکنون بیش از 400 هزار نفر در کشور عضو سازمان های نظام مهندسی هستند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=751241
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد