• ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی شرکت پالایش نفت اصفهان سال ۹۶

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی شرکت پالایش نفت اصفهان سال ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پالایش نفت اصفهان سال 96

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت اصفهان در سال 1396 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی شرکت پالایش نفت اصفهان


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی شرکت پالایش نفت اصفهان در سال 1396 از مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: سینا (مشاهده تجربه)
نویسنده: سینا تاریخ ارسال: شنبه ۱۲ مهر ۹۹ ساعت ارسال: ۰۰:۲۷ کد دیدگاه: ۳۱۳۵۰۲۹۰
دوستان سوال پرسیده بودن آزمون مصاحبه چجوریاس من سال 96 قبول شدم برای مصاحبه اصلا استرس نداشته باشید برخوردشونخیلی خوبه قصد اذیت کردن و پیچوندن ندارن سوال عقیدتی وروانشناسی زبان نمیپرسن روانشناسی مرحله اخره چارتا تست بله یا خیر جواب میدید که مهمم نیست از من نپرسیدن از بقیه هم گفتن نپرسیدن فقط اگه سابقه کار دارید راجب محل کارتون بلد باشید اگر نه کاراموزی را ی توضیح مختصر بدید اگر ارشد دارید پایان نامه را بلد باشید توضیح بدید انواع پمپ کمپرسور و برج تقطیر هم بلد باشید تمامه بیشتر براشون مهمه ک چجور ادمی هستید نحوه حرف زدنتون اعتماد ب نفستون هدف تون و برنامتون از اینده مهمه براشون
نویسنده: شاه مردان علی (مشاهده تجربه)
نویسنده : شاه مردان علی تاریخ ارسال : دوشنبه ۰۴ دی ۹۶ ساعت ارسال : ۱۷:۵۵ کد دیدگاه : 1521590
دوستان سلام..تبریک به همتون
الان دیگه دارین می رین سرکار…لطف کنین مهندسان شیمی از سوالات مصاحبه و شرایط مصاحبه برای بقیه دوستان بگن استفاده کنیم
1.چند نفر مصاحبه گرفتن
2.زمان مصاحبشون چقد بود
3.چه سوالاتی پرسیدن حالا چه علمی چه تخخصصی چه فنی
4.دوستانی که قبول شدن کدوما سابقه کار مرتبط داشتن کیا نداشتن
5.روانشناسی چجور بود چیا پرسیدن؟آیا آزمون هوش و استعداد تحصیلی دوباره مجزا دادین
خیر ببینین به ما هم بگین لدفا
نویسنده: م شیمی (مشاهده تجربه)
نویسنده : م شیمی تاریخ ارسال : دوشنبه ۰۴ دی ۹۶ ساعت ارسال : ۲۳:۲۰ کد دیدگاه : 1522094
سلام
اول باید بگم ک همین نظرات رو بخونی کلیت میاد دستت
1- 5 – 6 نفر که فقط دو سه نفر سوال پرسیدند
2- متفاوت بود از 3 تا 40 دقیقه
3- بسته ب رزومه ای ک فرد میگه مثلا از من در مورد کاراموزیم ک همونجا بود پرسید ( گفت سوپروایزر واحدت کی بود ؟ واحد و توضیح بده !! شروع ب توضیح کردم رسیدم نمک زدا گفت نحوه کارکردش چجوریه ؟ هوای اضافه چیه و ….) و ی سوالم در مورد اینکه زبانت در چ حده و بسته ب پاسخت واکنششون متفاوته با اونایی ک گفتن خوبه مکالمه کرده و …
در کل اونجا که میگن خودتو معرفی کن باید مصاحبه رو دست بگیری ببری سمت نقاط قوتت
4- هر دو دسته هستن خیلی فرقی نداره ک بگی افراد بدون سابقه یا فقط با سابقه رو گرفتند .
5- ی سری تست با کامپیوتر یسری استعداد و هوش بعدم مصاحبه البته اینجا روانشناسی کسی رو رد نکردند افراد انتهایی رفتند مشاوره
با ارزوی موفقیت و پیروزی جهت شما و تمام دوستان دیگر
نویسنده: فرهاد (مشاهده تجربه)
نویسنده : فرهاد تاریخ ارسال : یکشنبه 21 آبان 96 ساعت ارسال : ۲۰:۵۸ کد دیدگاه : 1457916
براي دوستاني كه اينقدر راجع به تست ورزش استرس دارن گفتم شايد به درد بخوره
تست ورزش چگونه انجام می ‌شود؟
بیمار در حالی که به طور مداوم نوار قلب، فشار خون و ضربان قلبش ثبت می ‌شود روی یک دستگاه تردمیل راه می رود. به تدریج سرعت دستگاه اضافه می ‌شود، اگر بیمار بتواند تا حد نهایی ضربان مجاز قلبی خود فعالیت کرده و دچار مشکل نشود تست قطع می ‌شود و این به مفهوم منفی بودن تست و سلامت فرد است اما در صورتی که تغییراتی خاص در نوار قلب یا فشار خون در حین تست ورزش ایجاد شود تشخیص تنگی رگ‌ های کرونری داده می‌ شود.
قبل از شروع تست ابتدا تاریخچه بیماری گرفته می شود و معاینه فیزیکی بعمل آمده و فاکتورهای تعداد ضربان قلب، فشار خون و ECG ثبت می-گردد.
موارد فوق در پایان هر مرحله از تست و بلافاصله قبل و بعد از خاتمه تست و همچنین در مرحله بعد از فعالیت (ریکاوری) هر یک دقیقه به مدت ۱۰-۵ دقیقه بررسی و ثبت می گردد.
چگونه باید آماده شویم؟
انجام این تست حدود ۲ ساعت از وقت شما را می گیرد و قبل از آن باید به نکات زیر توجه فرمائید:
داروهای قلبی و فشار را با نظر پزشک معالج خود ۲۴ الی ۴۸ ساعت قبل از تست ورزش قطع نمایید. (داروهایی نظیر: ایندرال- آتنولول- متورال- نیتروکانتین- زیرزبانی- دیلتیازیم)
بیماران دیابتی توجه داشته باشند که در مورد قطع داروی قند خود (تزریقی یا خوراکی) با پزشک معالج خود مشورت نمایند.
در مورد آقایان تراشیدن موهای سینه ضروری می باشد.
شب قبل از مراجعه جهت انجام تست ورزش حتماً استحمام نمایید.
یک عدد حوله کوچک همراه بیاورید.
بیمار حداقل تا دو ساعت قبل از شروع تست ورزش از خوردن غذا، نوشیدنی و مواد محرک و استعمال دخانیات خودداری نمایند.
بیمار قبل از انجام تست نباید فعالیت فیزیکی شدید داشته باشد.
بیمار باید لباسهای گشاد و راحت بپوشد و خانمها باید پیراهن و بلوزی که دکمه هایش در جلوی آن قرار دارد همراه با شلوار بپوشند.
نویسنده: محمدرضا (مشاهده تجربه)
نویسنده : محمدرضا تاریخ ارسال : یکشنبه 30 مهر 96 ساعت ارسال : ۱۵:۲۰ کد دیدگاه : 1425455
سلام دوست عزیز منم اونجا که بود اولندش که کلی سوال خانوادگی ازم پرسیدن و گفتن چرا میخوای خانوادت رو ترک کنی بیای و … بعدشم گفت که با این معدلت خودت بگو چی ازت بپرسم بعدم چون متاسفانه من نه کارآموزیم پالایشگاه و پتروشیمی بود و نه اینکه سابقه کار داشتم اومد گفت خب کجای شرکتی که کارآموزی بودی با صنایع شیمیایی اشتراک داره منم گفتم یوتیلیتیش و بویلر مثلا و کلی رفت تو بحث بویلر بعدم تا گفتم downcomer سریع رفت گفت که اینکه تو برج تقطیر و بعد گفت downcomer برج کارش چیه منم جوابشو دادم بعد چند تا چیز دیگه از برج پرسید و آخرشم گفت اگه تو طراح برج باشی آیا برجی هست که wier نداشته باشه و خلاصه این جور چیزا منم فک می کردم که قبولم ولی خب نشد به احتمال زیاد این ها دنبال کسی هستن که سابقه تو پالایشگاه و پتروشیمی داشته باشه ولی من میدونم که توانایشو دارم
نویسنده: حسین (مشاهده تجربه)
نویسنده : حسین تاریخ ارسال : یکشنبه 30 مهر 96 ساعت ارسال : ۱۳:۳۲ کد دیدگاه : 1425220
سلام.
من مهندسی شیمی هستم
مصاحبم به این شکل بود که امیدوارم برای دوستانی که بار اولشون هست مفید باشه.
اول اینکه هر مصاحبه ای که برید ازتون می خوان که خودتونو معرفی کنید که سعی کنید از توانایی هایی که دارید بگید نه از خانواده و پدر و مادر. در واقع با معرفی خودتون فرآیند مصاحبه رو میتونید تعیین کنید. مثلا اگه بگید تو یه نرم افزار خاص تخصص دارید حتما ازش سوال میکنن. مثلا من گفتم زبانم خیلی عالیه که همون ابتدا شروع کرد ازم زبان پرسید. بعد از چنتا سوالهای معمولی (مانند ورزش میکنی؟ زندگی کردن در اصفهان رو دوس داری؟ فوق لیسانست رو کجا خوندی؟ و …) پرسیدن کار آموزیت کجا بودی (ولی ازش سوال نپرسیدن). بعد یکیشون پرسید فشار سنج چه نوع فشاریو اندازه میگیره. بعد از اون، یکیشون پرسید فرق بین NPSH available و NPSH require چیه. در آخر هم پرسیدن که تعریف نقطه جوش از نظر مهندسی شیمی چیه. در آخر هم پرسیدن که امروز برمیگردی شهرتون و آیا بلیط گرفتم یا نه. و در نهایت هم گفتن که موفق باشی و به سلامت.
نویسنده: الف (مشاهده تجربه)
نویسنده : الف تاریخ ارسال : جمعه ۲۱ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۲۲:۳۵ کد دیدگاه : 1411855
با سلام. دوست عزیز ابتدا از دانشگاه ارشدم و استاد راهنمام پرسید. گفتم صنعتی اصفهان همشون خوششون اومدبعد از امریه سربازی و سوابقم گفتم براشون. از من دو تا سوال کرد یکی اینکه جریان وارد یک مخزن خالی آدیاباتیک میشه دمای سیال پس از پر شدن زیاد میشه یا کم من بلافاصله گفتم زیاد میشه گرخید گفت چطوری به این سرعت میگی گفتم تدریس میکنم خودم. بعد گفت دلیلش رو بگو همون که فرمول رو گفتم گفت اکی بلدی. بعدیشم یه فلنچ بود با دو ترتیب سفت کردن پیچها گفت کدوم درسته گفتم اونی که رو بروی همه همین. بعدم گفتن با حقوق مشکلی نداری و قصد اپلای نداری گفتم نه. بعد همه گفتن سوالی نداریم. یهو یادشون افتاد زبان نپرسیدن یه کمم زبان پرسیا منم جواب دادم. به نظر راضی میرسیدن که دوباره زبانم پرسید چون هیچ جایی تپق نزدم ولی خوب انگار با همه همین رفتار رو داشتن برای همه دوستان آرزوی موفقیت میکنم
نویسنده: مرد تنهای شب (مشاهده تجربه)
نویسنده : مرد تنهای شب تاریخ ارسال : سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۲۱:۱۱ کد دیدگاه : 1407848
سلام دوستان
مصاحبه همش در حد 5 الی 10 دقیقه بیشتر طول نکشید چند تا سوال در مورد خدمت و سابقه کار و یکی دو تا سوال تخصصی. البته حس می کنم بعضی از سوالاتش طوری انتخاب شده بودن که انتظار نداشتن شما جواب بدین.
من حدود 5 سال سابقه کار دارم، ازم پرسید میدونی حقوق اینجا چقدره؟ منم گفتم بله، حدود 1.400 ماهانه است (منظورش این بود که با حقوق کم اینجا مشکلی نداری؟ ) البته با توجه به وضعیت بیکاری موجود، کفش کهنه در بیابان نعمت است!
سیاستشون هم این هست که به مرور حقوق و مزایا را افزایش بدهند تا در دراز مدت احساس رضایت شغلی در شخص به وجود بیاد.
و من الله توفیق
نویسنده: سیروس (مشاهده تجربه)
نویسنده : سیروس تاریخ ارسال : یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۳:۱۷ کد دیدگاه : 1403937
سلام دوستان
من صبح پنج شنبه مصاحبه دادم
اول یه سوال ساده از حرارت پرسید بعد رفت سراغ کاراموزی و خواست کلا توضیح بدم کمکم دیدم هرجا رو مسلط توضیح میدم همون اولش میگه کافیه. بعد یه سوال از دمای میانگین و لگاریتمی و مبدل پوسته لوله پرسید. بعد یه جمله فارسی گفت که ترجمه انگلیسی ش رو بگم و آخر کار هم درباره شغل تمام خانواده م پرسید. همین! آخرشم پرسیدن که آیا شرایط حقوق و مسکن رو میدونم یا نه!
البته خب برای من که باید سیزده ساعت راه از جنوب بیام و خونه بگیرم و حقوق یک و نیم ملیون بگیرم خب حق داشتن این آخری رو بپرسن
من مهندسی نفت خوندم
نویسنده: ایمان (مشاهده تجربه)
نویسنده : ایمان تاریخ ارسال : شنبه ۱۵ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۰۹:۲۹ کد دیدگاه : 1401632
با سلام
دوستان من چون قبلا از تجربیات بقیه اینجا استفاده کرده بودم بی انصافی میدونستم خودم تجربیاتمو با بقیه دوستان به اشتراک نزارم.
دیروز (جمعه)مصاحبه داشتم.
مصاحبه در حد پنج شیش دقیقه بیشتر طول نکشید.
چهار پنج نفر مصاحبه گر نشسته بودند.یک نفر روانشناس بود که فقط نگاه میکرد و سوالی از من نپرسید.
انگلیسی نپرسیدند.فقط در همین حد گفت که زبانت چطوره و منم گفتم خوبه و اونم به همین بسنده کرد.حتی معرفی اولیه مشخصات هم فارسی بود.
نرم افزار و آفیس نپرسیدند.
از کارآموزی پرسییدند و کارایی که اونجا انجام میدادم.از پایان نامه از من نپرسیدند ولی از بعضیا پرسیده بودند.
از سابقه کاری هم پرسیدند که گفتم ندارم.
سوالای تخصصی بیشتر کلی بودند فقط ی سوال یکم ریزتر بود.
ایشالا مصاحبه اتون طوری باشه که نشانگر واقعی توانایی هاتون باشه.
نویسنده: مهندس (مشاهده تجربه)
نویسنده : مهندس تاریخ ارسال : چهارشنبه ۱۲ مهر ۹۶ ساعت ارسال : ۱۲:۴۷ کد دیدگاه : ۱۳۹۸۰۳۷
با سلام خدمت دوستان و ارزوی موفقیت.
من دیروز رفتم مصاحبه جمعا پنج دقیقه طول نکشید دو سه تا سوال از کار اموزی پرسید و دو تا سوال ابکی پرسید که از بس راحت بود یکیشو نتونستم جواب بدم و بعد از مصاحبه یادم افتاد.چهار نفر بودن که یدونش تخصصی میپرسید اون یکی هم از سربازی و شعل بابات و چیه و چون من ارشد دارم ازم پرسید ارشد رو کجا خوندی منم راستشو گفتم چون خودشون میفهمن.و اینکه دو برابر طرفیت دعوت به مصاحبه کردن و با توجه به اینکه هر روز سی و پنج نفر مصاحبه میشن میشه گفت م شیمی هفتاد نفر میخوان.

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=861321
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k