• ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

فرصت های شغلی جدید در اردبیل

فرصت های شغلی جدید در اردبیل

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مسئولین فرمانداری اردبیل از به وجود امدن بیش از 7600 فرصت شغلی جدید و تحقق 65 درصدی تعهد اشتغال در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دبیر عصر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اردبیل افزود: از مجموع 11 هزار و 714 نفر تعهد اشتغال اردبیل برای سال 92، تاکنون هفت هزار و 706 تعهد شغلی محقق و ایجاد شده است

وی با بیان اینکه مجموع 34 درصد تعهد اشتغال کل استان در شهرستان اردبیل باید محقق شود، ادامه داد: با ایجاد این میزان اشتغالزایی هم اکنون 65 درصد تعهد اشتغال اردبیل در سال 92 تحقق یافته است.

فرماندار اردبیل همچنین از اعطای تسهیلات از محل مانده اعتبارات بنگاههای زودبازده به 10 طرح خبر داد و تصریح کرد: برای تعداد 10 طرح از محل اعتبارات بنگاههای زود بازده مبلغ 43 میلیارد و 700 میلیون ريال با اشتغــــالزایی 257 نفر پرداخت شده است.

وی با تاکید برلزوم تعامل و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و مسوول در رابطه با اشتغال و سرمایه گذاری متذکر شد: در سایه تعامل و همکاری مثبت و سازنده می توان با ارائه راهکاری مناسب و قانونی مسائل مشکلات پیش روی اشتغـال و سرمـــایه گذاری را در شهرستان مرتفع کرد تا باعث رشد و شکوفایی و رونق سرمایه گذاری خواهیم بود.

دبیر نمونه از تعامل و همکاری مثبت دستگاههای اجرایی را در مجموعه شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: با تعامل و همکاری همه دستگاههای ذیربط خصوصا فرمانداری با شهرداری اردبیل شاهد عمران و آبادانی در سطح گسترده هستیم.

وی خواستار همکاری تمامی اجزای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با دبیرخانه این کارگروه شد و عنوان کرد: اگر طرح و یا سرمایه گذاری وجود داشته که با موانع روبرو می باشد باید در جلسات کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری با ارائه راه حلهای مناسب و سازنده این موانع را در جهت رشد سرمایه گذاری و اشتغال با افق دید بلند مدت مرتفع کنیم.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=22605
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد