۸ سال پیش

لزوم توسعه برنامه های اشتغال زایی زندانیان زندان بوئین زهرا
اطلاعات بیشتر

تأكید لزوم توسعه اشتغال و حرفه آموزی

جهت مشاهده اخبار اشتغال زندانیان اینجا کلیک کنید


خبر 28 فروردین 95 : لزوم توسعه برنامه های اشتغال زایی زندانیان زندان بوئین زهرا  (منبع : خبرگزاری میزان)

مظفری برلزوم توسعه برنامه های اشتغال زایی زندانیان زندان بوئین زهرا تأكید كرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اداره كل زندانهای استان قزوین،علی مظفری درجریان بازدید از زندان بوئین زهرا ضمن تأكیدبرلزوم توسعه اشتغال وحرفه آموزی در این مركز گفت:امیدواریم در سال جدید محور برنامه های زندان بوئین زهرا توسعه اشتغال زندانیان باشد.
رئیس دادگستری شهرستان بوئین زهرا در ادامه افزود: بهترین برنامه برای غنی سازی اوقات فراغت زندانیان اشتغال آموزی برای آنان است ومی تواند مسیر زندگی آنها راپس از آزادی تغییر دهد.
مظفری در دیدار بازندانیان گفت: آمدن بهار یك انگیزه مهم برای انسان ها تلقی می شود كه در رفتار ها و اعمال خود نگاهی انداخته و در صورت نیاز نسبت به تجدید نظر در آن مبتنی برآموزه های نورانی اسلام اقدام نمایند.
وی با اشاره به فرصت زندانیان در استفاده از مرخصی ها و عفو های مرتبط با این ایام تاًكید کرد و گفت: باشركت فعال در برنامه های فرهنگی وتربیتی حد اكثر استفاده را از امتیازات مرتبط به تأسیسات جدید قانون مجازات اسلامی را بعمل آورید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=516674
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه