• ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
  • 1k نظر «نمایش»

نتایج آزمون‌های بازار سرمایه (دوره بیست و یکم)

نتایج آزمون‌های بازار سرمایه (دوره بیست و یکم)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر
به اطلاع کليه شرکت کنندگان آزمون دورۀ بيست و يکم بازارسرمايه مي رساند نتايج اين آزمون از فردا سه شنبه درتارنماي اداره آموزش و امورگواهي نامه هاي حرفه اي به نشاني http://reg.seo.ir منتشر خواهد شد.
+جهت مشاهده اصل خبر اینجا کلیک نمایید
13110125716 اعلام نتایج آزمون‌ بازار سرمایه
  • از کليه شرکت کنندگان درخواست مي شود که به موارد زيرتوجه نمايند.
 نحوۀ مشاهده نمرات :
مشاهده نمرات و تهيۀ کارنامه فقط از طريق مراجعه به تارنماي اين اداره امکان پذيراست. ورود به تارنما، انتخاب گزينۀ «ورود»، واردکردن نام کاربري و رمز اينترنتي (هنگام ثبت نام توسط داوطلب انتخاب شده است) و واردکردن تصوير امنيتي (توسط نرم افزار توليد و توسط داوطلب وارد مي شود) و ورود به قسمت «آزمون هاي من» از مراحل مشاهده و دريافت نتايج آزمون است؛
  • سايرموارد:

2-1) افرادي که بدون داشتن گواهي نامه اصول بازارسرمايه در هر يک از آزمون هاي معامله گري اوراق تامين مالي، معامله گري بورس کالا، معامله گري ابزارمشتقه، کارشناسي عرضه و پذيرش و مديريت نهادهاي بازارسرمايه قبول شده اند، قبولي آنان حداکثر تا دو دوره آزمون بعدي ذخيره خواهدشد و چنانچه تا دو دوره آزمون بعدي، گواهي نامه اصول بازارسرمايه را اخذ ننمايند، قبولي آنان در آزمون هاي فوق کان لم يکن تلقي خواهد شد. (براي اين دسته از قبول شدگان تازمان قبولي درآزمون اصول بازارسرمايه هيچ گونه گواهي نامه اي صادر نخواهدشد.) هم چنين افرادي که بدون داشتن گواهي نامه تحليل گري بازارسرمايه در هر يک ازآزمون هاي مديريت سبداوراق بهادار و يا ارزش يابي اوراق بهادار قبول شده اند، قبولي آنان حداکثر تا دو دوره آزمون بعدي ذخيره خواهد شد و چنانچه تا دو دوره آزمون بعدي، گواهي نامه تحليل گري بازارسرمايه را اخذ ننمايند، قبولي آنان در آزمون هاي ياد شده منتفي خواهد بود. (براي اين دسته از قبول شدگان تازمان قبولي درآزمون اصول بازارسرمايه هيچ گونه گواهي نامه اي صادر نخواهد شد.) قابل ذکراست موارد ذکرشده براي افرادي که آزمون هاي اصول و زيرمجموعۀ آن و هم چنين آزمون هاي تحليل گري و زيرمجموعۀ آن را به صورت هم زمان قبول مي شوند مصداق نخواهدداشت.
2-2) افرادي که به عنوان دارنده مدارک بين المللي CFA يا CIIA در آزمون هاي بازارسرمايه قبول شده اند موظف مي باشند که در دوره هاي آموزشي که متعاقبا اعلام خواهد شرکت کنند، در غير اين صورت براي آنان گواهي نامه صادر نخواهدشد.
2-3) افرادي که در آزمون هاي بازارسرمايه دوره بيست و يکم ثبت نام کرده و قبول شده اند، مي بايست حداکثر تا پايان اسفندماه1392 فارغ التحصيل شده باشند.
2-4) افرادي که به عنوان دارنده مدارک بين الملليCFA يا CIIA در آزمون هاي بازارسرمايه قبول شده اند موظف مي باشند که علاوه بر مدارک فوق الذکر، اصل مدارک CFA يا CIIA را نيزارائه کنند.
2-5) افرادي که در آزمون معامله گري ابزارمشتقه قبول شده اند، اسامي آنان براي شرکت در دوره هاي عملي که توسط شرکت بورس کالاي ايران و شرکت بورس اوراق بهادارتهران برگزار خواهد شد به اين شرکت ها اعلام خواهدشد. اين دسته ازافراد مي بايست زمان و مکان برگزاري اين دوره ها را از امور آموزش شرکت هاي يادشده استعلام نمايند. بديهي است که شروع به کار اين افراد درشرکت هاي کارگزاري منوط به شرکت در اين دوره ها و کسب نمره قبولي خواهدبود.

2-6) داوطلبيني که مشمول مصوبه تک درس شده اند و تمايل دارند از اين مصوبه استفاده نمايند، لازم است در دوره هاي آموزشي که متعاقبا توسط مبادي ذيربط اعلام مي شود، شرکت نمايند. (مصوبه مشروطين تک درس: افرادي که در يکي از دو آزمون اصول بازار سرمايه و تحليل گري بازار سرمايه نمره کل را اخذ نموده باشند و در يکي از دروس (به جز مقررات اصول بازار سرمايه و زبان انگليسي و مقررات تحليل گري بازار سرمايه) حداقل نصف حد نصاب آن درس را نيز کسب نموده باشند، با گذراندن دوره هاي آموزشي مورد تاييد سازمان بورس و اوراق بهادار، مجاز به دريافت گواهي نامه حرفه اي مربوطه خواهند شد.
  • قابل توجه پذيرفته شدگان آزمون بيست و يکم:

به منظور سهولت در انجام امورمربوط به صدور مدارک حرفه اي و رفاه حال داوطلبين، افرادي که در دورۀ بيست و يکم آزمون هاي حرفه اي بازارسرمايه پذيرفته شده اند، لازم است نسبت به ارسال مدارک زير حداکثر تا تاريخ 1392/09/10به آدرس ادارۀ آموزش و امور گواهي نامه هاي حرفه اي از طريق پست اقدام و از مراجعه حضوري خودداري نمايند. قابل ذکراست کساني که در دورۀ هجدهم به بعد مدارک خود را ارسال و از سوي اين اداره تاييد گرديده، تنها فرم درخواست ارسال گواهي نامه از طريق پست را تکميل و ارسال نموده و نيازي به ارسال مجدد ساير مدارک نيست.
مدارک موردنياز:
1- کپي برابر با اصل شدۀ مدرک فارغ التحصيلي کارشناسي يا بالاتر. (لازم است اين کار در دفاتر اسناد رسمي انجام شود.)*
2- کپي صفحۀ اول شناسنامه. (درصورت داشتن توضيحات، کپي صفحۀ توضيحات نيز الزامي است.)
3- کپي کارت ملي.
4- تکميل فرم درخواست ارسال گواهي نامه از طريق پست. (براي دريافت فرم اينجا کليک کنيد.)
* افرادي که درحال حاضر در مقاطع بالاتر مشغول تحصيل هستند وامکان ارايه مدرک ندارند، مي توانند جهت دريافت نامه تايديه تحصيلي به اداره آموزش و امورگواهي نامه هاي حرفه اي مراجعه نمايند.
توضيحات:
1- ارايۀ گواهي اشتغال به تحصيل، ريز نمرات و کپي مدرک تحصيلي مورد تاييد نيست.
2- کپي صفحه اول شناسنامه و کپي کارت ملي هر دو بر روي يک صفحه کاغذ A4 تهيه شود.به مدارک ناقص يا خارج از آنچه که در اين اطلاعيه آمده، ترتيب اثرداده نخواهدشد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=26553
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k