۸ سال پیش

نقش آموزش‌ ها را در مهارت کارآفرینی
No Image

نقش آموزش‌ ها را در مهارت کارآفرینی

تهران
منقضی شده

نامشخص
سابقه نامشخص
نامشخص

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

فعالیت 629 مرکز فنی‌ و حرفه‌ای در گیلان

جهت ورود به صفحه اخبار استخدام فنی حرفه ای و کاردانش اینجا کلیک کنید


خبر 6 مرداد 94: نقش آموزش‌ها را در مهارت کارآفرینی (منبع: خبرگزاری فارس)
سرپرست اداره کل آموزش فنی و‌ حرفه‌ای گیلان نقش آموزش‌ها را در مهارت کارآفرینی تاثیرگذار دانست و گفت: آموزش اساس و پایه مهم هر حرفه و کسب و کار است.
خبرگزاری فارس: نقش موثر آموزش‌ در مهارت کارآفرینی / فعالیت 629 مرکز فنی‌ و حرفه‌ای در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت فرا رسیدن ششم مرداد روز ملی «کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و‌حرفه‌ای» مراسم جشن مهارت برای گرامیداشت این روز، صبح امروز در مرکز آموزش فنی و‌حرفه‌ای شهید باهنر رشت برگزار شد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و‌حرفه‌ای گیلان در حاشیه برگزاری مراسم جشن مهارت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک روز کارآفرینی اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور ششم مرداد به نام روز کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نامگذاری شده است.

رحیم عطایی‌پور، توسعه، ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، کار و کارآفرینی از طریق ایجاد گفتمان اجتماعی را از اهداف نامگذاری مذکور عنوان کرد.

وی اطلاع‌رسانی، هدایت و فراگیر شدن هر چه بیشتر آموزش‌های مهارتی در سطوح مختلف را از دیگر اهداف نامگذاری ششم مرداد برشمرد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و‌حرفه‌ای گیلان با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت نامگذاری مذکور برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است، افزود: برگزاری جشن مهارت یکی از برنامه‌هاست.

وی برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای آموزش فنی وحرفه‌ای و بازدید از مراکز آموزش فنی و‌ حرفه‌ای توسط مسئولان اجرایی استان را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد.

عطایی‌پور از فعالیت حدود 629 مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف در استان خبر داد و گفت: 22 مرکز آموزش دولتی است که 240 حرفه استاندارد آموزشی را آموزش می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمام افراد جامعه جزو گروه هدف آموزش فنی و‌ حرفه‌ای هستند، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در بخش آموزش فنی و‌حرفه‌ای ایجاد شده، همه می‌توانند از آموزش‌های رایگان استفاده کنند.

این مسئول نقش آموزش‌ها را در مهارت کارآفرینی تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: آموزش اساس و پایه مهم هر حرفه و کسب و کار است.

وی زمان برگزاری برنامه‌های هفته مهارت را تا پنجشنبه هفته جاری عنوان کرد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=516929
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه