• ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

پرداخت وام توسط کمیته امداد سرایان

پرداخت وام توسط کمیته امداد سرایان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

در سال 1392 مبلغ 972 میلیون تومان وام اشتغال زایی توسط کمیته امداد سرایان به مردم این شهرستان داده شده است. کیته امداد این شهرستان1000 خانواده تحت پوشش خود دارد و تا کنون 175 فرصت شغلی ایجاد کرده است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن حلوانی ظهر امروز در جمع مسئولان کمیته امداد امام‌خمینی اظهار داشت: از آغاز امسال تاکنون اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی سبب اشتغال مددجویان زیرپوشش و سایر اقشار جامعه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرایان 32 هزار و 435 نفر جمعیت دارد، ادامه داد: از این تعداد حدود 2 هزار و 432 نفر زیرپوشش کمیته امداد هستند.

یک‌هزار خانوار سرایانی زیرپوشش امداد هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان تعداد خانوارهای زیرپوشش را یک‌هزار و 296 خانوار برشمرد و اذعان داشت: حدود 12.49 درصد از خانوارهای این شهرستان زیرپوشش امداد هستند.

حلوانی تصریح کرد: ایجاد اشتغال و توانمندسازی از دلایل عمده در کاهش مددجویان نسبت به سنوات گذشته است.

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد به سبب ارائه مشاوره‌های شغلی در آغاز کار و نظارت به روند فعالیت‌ها هنگام اجرای طرح از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است، یادآور شد: این مشاغل هر ماه توسط کارشناسان این نهاد بازدید، نقاط قوت و ضعف آن بررسی و مشاوره رایگان به متقاضیان ارائه می‌شود.

ایجاد 175 فرصت شغلی توسط کمیته امداد سرایان

مدیر کمیته امداد امام خمینی سرایان اضافه کرد: در این راستا تعداد یک‌هزار و 100 مورد بازدید از آغاز سال جاری تاکنون انجام شده است.

حلوانی از ایجاد 175 فرصت شغلی توسط کمیته امداد سرایان خبر داد و متذکر شد: برای این طرح‌ها که از محل اعتبارات امدادی، تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی بانک‌ها تامین شده بیش از 972 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی اذعان داشت: تعداد 201 فرصت شغلی مستقیم در این شهرستان برای مددجویان به وجود آمده است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=22369
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد