۷ سال پیش

پرداخت یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال بیمه بیکاری در استان اصفهان
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: سال گذشته یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال بیمه بیکاری به مقرری بگیران تامین اجتماعی، در استان اصفهان پرداخت شد.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


علی اصغر دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقرار و تجهیز واحد بیمه‌ای و کارگزاری‌های جدید در سراسر استان اظهار داشت: این سازمان با بهره‌گیری از خدمات نوین و فناوری اطلاعات نقش مهمی در جلب رضایت‌مندی بیمه‌شدگان داشته و با بهره‌گیری از تامین اجتماعی الکترونیک از میلیون‌ها بار مراجعه مخاطبین به واحدهای اجرایی جلوگیری شده است که این مهم نقش به سزایی در مدیریت هزینه‌ها و جلب رضایت مندی داشته است.
وی بیان داشت: به دنبال تحقق «تامین اجتماعی الکترونیک» هستیم که در این روش مدل چند وظیفه‌ای برای سازمان دیده شده و بیمه‌شدگان با تشکیل پرونده الکترونیک از خدمات نوین و سهل‌الوصول سازمان تامین اجتماعی برخوردار خواهند شد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: ارائه خدمات بیمه‌ای در استان اصفهان از طریق ۴۳ شعبه بیمه‌ای، ۲۳ شعبه اقماری، ۱۹ کارگزاری و ۱۳۷۰ کارمند شاغل در واحدهای اجرایی استان صورت می‌پذیرد.
وی افزود: در استان اصفهان ماهانه بالغ بر یکصد هزار لیست بیمه به صورت اینترنتی دریافت می‌شود و هم‌اکنون در این استان هشت هزار و ۸۰۰ کارگاه فعال و ۱۱۰ هزار کارفرما طرف قرارداد این سازمان هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه این نشست به پوشش ۶۵ درصدی جمعیت استان اصفهان از حمایت‌ها و خدمات سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون بالغ بر ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان از حمایت‌های کوتاه مدت و بلند مدت سازمان تامین اجتماعی برخوردارند.
وی افزود: در استان اصفهان هم‌اکنون یک میلیون و ۹۰ هزار بیمه‌پرداز و ۲۲۶ هزار و ۶۱۸ نفر مستمری‌بگیر وجود دارد که در سال گذشته ۲۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مستمری به بازنشستگان استان اصفهان پرداخت شد.
دادخواه به ۲۰ هزار و ۳۴۲ پرونده مقرری بیمه بیکاری در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: امسال با توجه به رکود حاکم بر صنایع استان شاهد رشد هفت درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان هستیم که امیدواریم با بسته حمایتی دولت در آینده نزدیک شاهد رونق تولید و افزایش ورودی بیمه شدگان باشیم.
دادخواه با اشاره به کاهش پنج درصدی ورودی بیمه شدگان در استان اصفهان افزود: پایداری سازمان تامین اجتماعی و تحقق اهداف و خدمات سازمان منوط به برقراری رابطه ورودی و خروجی منابع و مصارف است.
وی ادامه داد: در سال گذشته یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال به مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان اصفهان پرداخت شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه با اشاره به ابلاغ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سازمان تامین اجتماعی گفت: صد درصد فرامین اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان محقق شده و با ابلاغ آیین‌نامه بخشودگی جرائم کارفرمایان و همراهی و همیاری با کارگاه‌های کوچک و زودبازده، این سازمان گام‌های موثری در بهبود فضای کسب و کار برداشته است.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در اجرای این قانون بالاترین سطح همکاری را با کارفرمایان کارگاه‌های کوچک و متوسط زود بازده داشته و لیست حق بیمه این کارگاه‌ها را دریافت می‌کند.
دادخواه ادامه داد: در اجرای فرمان دوم ستاد اقتصاد مقاومتی، جرائم کارفرمایان خوش‌حسابی که ظرف مدت یک سال اصل جرائم خود را پرداخت کنند از سوی این سازمان مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصدی بیمه‌ای شدند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=657002
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد