• ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

پرداخت ۱۱۲ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری ویژه ایام کرونا در استان گلستان

پرداخت ۱۱۲ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری ویژه ایام کرونا در استان گلستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پرداخت بیش از 11 میلیارد تومان بیمه بیکاری کرونا در گلستان

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار مرتبط با کارگران و کارفرمایان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک نمایید


خبر 24 تیر 99: پرداخت 112 میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری ویژه ایام کرونا در استان گلستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از پرداخت ۱۱۲ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری ویژه ایام کرونا به متقاضیان خبر داد.

سعید مازندرانی امروز در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد خدمات در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و رفاهی در استان توسط دستگاههای شورای هماهنگی ارائه می شود.

وی به حمایت های دولت در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: در ایام کرونا بیش از ۱۷ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کردند که در اسفندماه از ۶ هزار و ۱۸۷ نفر واجد شرایط تعداد ۵ هزار و ۳۳۷ نفر در مجموع مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان دریافت کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: در فروردین از ۹ هزار و ۲۵۴ متقاضی مشمول، به ۸ هزار و ۱۷۰ نفر در مجموع مبلغ ۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان پرداخت شد و مابقی افراد به دلیل معرفی شماره حساب ناصحیح و یا مشکلات حساب معرفی شده در حال بررسی و اصلاح است.

مازندرانی بیان کرد: دغدغه ما تثبیت اشتغال است و در این راستا اقدامات مهمی انجام شد که اختصاص ۵۴۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا بخش دیگری از این حمایت ها است.

وی گفت: در سال گذشته ۲۷ هزار و ۵۰۰ شغل در سامانه رصد به ثبت رسید که پس از صحت سنجی بیش از ۸۰ درصد مشاغل ایجاد شده مورد تایید قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طی سالهای ۹۷ و ۹۸ مبلغ ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی و ۴۵۳ میلیارد تومان تسهیلات روستایی پرداخت شد و ۶۱۵ نفر نیز از طریق طرح کارورزی وارد بازار کار شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل تعاون و کار گلستان، مازندرانی اظهار کرد: با توجه به این که بسیاری از واحدها و مشاغل بیمه نیستند، تسهیلات کرونا به واحدهای بدون بیمه و رانندگان نیز پرداخت خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: با وجود تخصیص ۵۴۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به استان، در بهترین حالت ۲۰۰ میلیارد تومان جذب خواهد شد که جذب مابقی اعتبارات مستلزم همراهی و کمک نمایندگان مجلس است.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1920071
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد