• ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

پرداخت ۱.۵ میلیارد دلار برای اشتغال روستایی

پرداخت ۱.۵ میلیارد دلار برای اشتغال روستایی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پرداخت تسهیلات در قالب طرح اشتغال فراگیر

جهت ورود به صفحه اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید


خبر 27 آذر 98: پرداخت  1.5 میلیارد دلار برای اشتغال روستایی

تبریز- ایرنا- معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت‌های این وزارتخانه را بحث اشتغال روستایی، تثبیت اشتغال و پیگیری پرداخت تسهیلات در شرایط اقتصادی موجود عنوان کرد و گفت: ۱.۵ میلیارد دلار برای اشتغال روستایی پرداخت شده است.

محمد جعفر کبیری شامگاه چهارشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان میانه به ایرنا گفت: این تسهیلات در قالب طرح اشتغال فراگیر در اختیار بانک های عامل قرار گرفته و برای کارآفرینان چه در بخش تعاونی و چه غیر تعاونی پرداخت شد.

وی در خصوص زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی بویژه روستاهای میانه گفت: در روزهای آغازین زلزله به دستور دکتر شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نماینده ایشان در مناطق حضور یافته و نیازهای اولیه هموطنانمان در این مناطق را احصا کردند که در حدود ۲۵۰۰ بخاری برقی، لوازم بهداشتی و دیگر لوازم مورد نیاز برای روزهای اول و همچنین ملزومات تهیه غذای گرم و سرد توزیع شد.

معاون امور تعاون از بررسی و احصای تعاونی ها و بنگاههایی که در مناطق زلزله زده دچار مشکل شده اند خبر داد و افزود: تسهیلاتی برای این تعاونی ها و بنگاهها در نظر گرفته شده است و برای کسانی که نیاز دارند تسهیلات قرض الحسنه از طریق بانک توسعه تعاون و بانک رفاه کارگران پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایرنا طرح دولت ویژه اشتغال روستایی و عشایری و همچنین سرمایه درگردش واحدهای تولیدی بهمن ماه سال ۹۶ با پرداخت تسهیلات یارانه دار، با اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی آغاز شد تا با تخصیص مرحله‌ای منابع این صندوق به چهار موسسه عامل مجری طرح و تلفیق منابع داخلی بانک‌ها در مجموع معادل ریالی ۱۲هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی و عشایری اختصاص یابد.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1671797
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد