۷ سال پیش

پرداخت ۳.۷ میلیارد ریال وام خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی عنبرآباد
اطلاعات بیشتر

 

رئیس اداره بهزیستی عنبرآباد گفت: طی سال گذشته، 3 میلیارد و 750 میلیون ریال وام خوداشتغالی به جوانان جویای کار جامعه هدف بهزیستی در این شهرستان پرداخت شده است.

جهت مشاهده اخبار و جزئیات خود اشتغالی اینجا کلیک کنید


یدالله سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد در تشریح عملکرد اداره بهزیستی این شهرستان اظهار داشت: طی سال گذشته مبلغ 3 میلیارد و 750 میلیون ریال وام خوداشتغالی با کارمزد چهار درصد به جوانان جویای کار جامعه هدف در این شهرستان پرداخت شده است.
رئیس اداره بهزیستی عنبرآباد از پرداخت مبلغ 70 میلیون ریال به‌صورت بلاعوض برای راه‌اندازی مشاغل به تعداد 18 نفر خبر داد و عنوان کرد: همچنین کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به مبلغ 250 میلیون ریال به 17 نفر پرداخت شده است.
سالاری از آغاز اجرای ساخت 50 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی این شهرستان با مشارکت 5 میلیارد و 800 میلیون ریالی بهزیستی به‌صورت بلاعوض به خانوارهای دارای حداقل دو معلول و هر واحد مسکونی به مبلغ 180 میلیون ریال و سایر مددجویان 80 میلیون ریال خبر داد.
وی افزود: تحویل سه قطعه زمین شهری به سه خانوار دارای دو معلول به‌صورت رایگان و اختصاص مبلغ 320 میلیون ریال کمک بلاعوض برای ساخت هر واحد و همچنین پرداخت کمک هزینه تکمیل واحدهای مسکونی تکمیل نشده به تعداد 20 واحد مسکونی به مبلغ 590 میلیون ریال انجام شده است.
رئیس اداره بهزیستی عنبرآباد عنوان کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی، دانشجویی، تهیه لوازم ضروری، مواد غذایی، معاش و ایاب و ذهاب، پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی روستایی و عشایر زنان سرپرست خانوار، درمان، پرداخت ودیعه مسکن و کمیسیون پزشکی از دیگر خدمات انجام شده در بهزیستی شهرستان است.
سالاری از توزیع شیرخشک و شناسایی و ساماندهی کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست خبر داد و افزود: طرح اعطای یک وعده غذای گرم به کودکان روستا مهدها نیز صورت گرفته است.
وی از اجرای برنامه پیشیری و آگاه‌سازی از معلولیت‌ها و برگزاری دوره مهارت‌های زندگی برای مددجویان و انجام مشاوره توسط مرکز مشاوره خبر داد و گفت: سنجش بینایی کودکان سه تا شش سال با دستگاه غربالگری در خانه‌های بهداشت و سنجش و غربالگری شنوایی نوزادان شیرخوار با دستگاه غربالگری در پایگاه شنوایی از دیگر خدمات انجام شده است.
سالاری خاطرنشان کرد: جلسات مشاوره گروهی در مرکز مشیز، کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی به مددجویان، کارگاه آموزشی سلامت روان در مدارس و محله‌های روستایی و کلاس‌های آموزشی آگاه‌سازی و پیشگیری از معلولیت‌ها در مدارس و کلاس‌های نهضت سوادآموزی نیز برگزار شده است.
رئیس اداره بهزیستی عنبرآباد از اجرای طرح اجتماع‌محور در محله‌های روستایی و شهری این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: برنامه پیشگیرانه مدرسه مراقب اجتماع‌محور، آموزش پیشگیری از سوء‌مصرف در محیط‌های ‌کاری و آموزش پیشگیری از اعتیاد در محله‌های شهری و روستایی اجتماع‌محور از دیگر اقدامات بهزیستی در شهرستان است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=609035
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد