۷ سال پیش

کارگران بیکار فولاد زاگرس بیمه بیکاری گرفتند
اطلاعات بیشتر

 

دو کارگر بیکار شده فولاد زاگرس پس از چندین هفته دوندگی و بارها مراجعه به تهران، موفق به دریافت بیمه بیکاری شدند.

جهت مشاهده اخبار بیمه بیکاری اینجا کلیک کنید


به گزارش ایلنا، دو کارگر بیکار شده فولاد زاگرس که پیش از این بارها جهت پیگیری بیمه بیکاری خود به تهران مراجعه کرده بودند، پس از بازگشت به استان کردستان در اوایل هفته جاری موفق به دریافت بیمه بیکاری شدند.
این دو کارگر به نام های «احمد امینی» و «علیرضا رستمی» که از اواخر سال 92 به دلیل انحلال کارخانه فولاد زاگرس در قروه کردستان بیکار شدند، پس از شکایت به مراجع حل اختلاف و صدور رای دیوان عدالت مبنی بر لغو بازگشت به کار، برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کردند که با مخالفت مسئولان استان کردستان مواجه شد.
امینی و رستمی بارها در هفته‌های گذشته به وزارت کار مراجعه کردند و پیگیر حقوق قانونی خود شد.
در نهایت، پس از چندین بار رفت و آمد به تهران در اوایل هفته جاری اداره تامین اجتماعی استان کردستان با بیمه بیکاری این دو نفر موافقت کرد وآنها موفق به دریافت بیمه بیکاری شدند.
امینی و رستمی می گویند: ما دوکارگرفولادزاگرس سراین مساله بارها به تهران مراجعه ومتحمل هزینه های فراوانی شدیم اما سرانجام موفق شدیم به حقمان برسیم .اما  سوال اینست کارگرانی هستند که پیچ وخم‌های  قانون را بلد نیستند وندارند هزینه کنند، بایستی چکار کنند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=605666
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد