• ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی کانون زبان ایران سال ۹۷

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی کانون زبان ایران سال ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی کانون زبان ایران سال 97

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی کانون زبان ایران در سال 97 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی کانون زبان ایران


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی کانون زبان ایران در سال 97 از مرحله مصاحبه علمی، تخصصی و روانشناسی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: محمد (مشاهده تجربه)
نویسنده : محمد تاریخ ارسال : دوشنبه 12 فروردین 98 ساعت ارسال : 13:22 کد دیدگاه : 2237348
نمیشه نظر کلی داد راجب این مصاحبه ولی:
به استرس لغات آشنا باشید
به توضیح نکات گرامری مسلط باشید
به مسائل تئوری کلاس داری آشنا باشید
کلیپ های آموزشی روش تدریس کانون رو بررسی کرده باشید
البته بازم میگم که اینا تمام مسائل نیست و بنده تجربه ی شخصی خودم برای اولین بار شرکت در این مصاحبه اینه که اعتماد به نفس، تسلط در مکالمه، ظاهر آراسته و پاسخگویی به تمام سوالات و عدم سکوت خیلی خیلی میتونه تاثیرگذار باشه.
امیدوارم که کمک کرده باشم.
موفق باشید
نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
نویسنده : ناشناس تاریخ ارسال : یکشنبه 04 فروردین 98 ساعت ارسال : 09:22 کد دیدگاه : 2231571
با سلام و ضمن آرزوی موفقیت برای همه، من امسال اولین بار بود که کانون شرکت کروم و قبول شدم، درمورد مصاحبه ی کانون زبان باید بگم که پذیرش بر اساس فاکتورهای خاصی صورت میگیره، اولین شرط قبولی رعایت اصول و استانداردهای روش تدریس زبان هستش در کنارش اعتماد به نفس بالا، خوش رویی، دانش روان شناسی و دقققققت تاکید میکنم دقت روی تلفظ، قطعا خیلی از بچه ها بخاطر استرس نتونستن عملکرد واقعی شونو نشون بدن انشاالله آزمون های بعدی قبول میشین، من خودم سال ۹۲ در آزمون جهاد دانشگاهی شرکت کردم و تو استان خودمون فقط من قبول شدم، با توجه به سابقه ای که در تدریس زبان انگلیسی دارم باید بگم شرط موفقیت علاوه بر موارد بالا رعایت نکات ظریف روان شناسی کنترل کلاس هست مثلا تو دمو باید داورها رو مثل دانش آموز نگاه کنید و با حفظ خونسردی تدریس تون رو ارائه بدین، فراموش نکنید یه مدرس زبان باید همچنین یه روانشناس خوب باشه و بدونه چطور با هر زبان آموزی تو هر سنی و با هر شخصیتی چطور رفتار مناسبی داشته باشه، تمام این ها با تجربه بدست میان پس پیشنهاد میکنم اگر سابقه ی تدریس ندارین حتما حتما تو آموزشگاه های آزاد چند ترمی کار کنید و این تجربه جز با تدریس تو کلاس بدست نمیاد، انشالا موفق باشین
نویسنده: لیلی (مشاهده تجربه)
نویسنده : لیلی تاریخ ارسال : شنبه 18 اسفند 97 ساعت ارسال : 11:07 کد دیدگاه : 2215286
سلام دوستان. من از شهر کرمان برای بزرگسالان شرکت کرده بودم. مصاحبه من پنجشنبه بود. دو تا آقای کاملا جدی و البته مودب اول ازم یک سری سوالات رونشانسی تدریس پرسیدن و بعد ازم خواستن تدریس کنم. گفتن هر سه مهارت گرامر، واژه و مکالمه را درس بدید. در طول تدریسم هیچ همکاری نمی کردند و صرفا نگام می کردن که همین استرس زا بود. در کل مصاحبه من پانزده دقیقه ای طول کشید.هنوز که نتیجه ای نیومده. دیگه هرچی که خدا بخواد. امیدوارم همه موفق باشید.
نویسنده: N.A (مشاهده تجربه)
نویسنده : N.A تاریخ ارسال : سه شنبه 24 مهر 97 ساعت ارسال : 09:37 کد دیدگاه : 1982418
سلام وقتتون بخیر
من روز دوشنبه مصاحبه داشتم.اول مدارکو تحویل دادم و توصیه میکنم حتما مدارکتون کامل باشه و اتوبیوگرافیتون تو برگه A4 باشه.بعدش رفتم داخل یه اتاق که دوتا خانم بودن و یکیشون سوالاتی درمورد تحصیلات و سابقه تدریسم پرسید که بنظرم براشون مهم بود که جوابای قانع کننده ای بدید و نشون بدید که علاقه مندید و از پسش بر میاید.بعد از روی چندتا کلمه خوندم که خیللللللی آسون بودن اما تلفظ درستشون مهم بود.بعد از رو یه متن خوندم و رعایت اینتونیشن مهم بود و تلفظ درست کلمات.بعد از اون متن درمورد یکسری نکات گرامریش پرسیدن که توضیح بدم.بعد چندتا تصویر بود که باید در موردش یه داستان بسازیم و اونم باز آسون بود بنظرم.امیدوارم همگی موفق باشن و منم قبول بشم
نویسنده: مریم (مشاهده تجربه)
نویسنده : مریم تاریخ ارسال : سه شنبه 06 شهریور 97 ساعت ارسال : 22:45 کد دیدگاه : 1900444
سلام.امروز مصاحبه بودم.بعد از این که بیرون اومدم از نتیجه راضی نبودم.یکم هول کرده بودم.سوالا هم اسون و هم سخت بود….یه دفتر دادن گفتن از روش دوبار بخون و معنی بعضی کلمه ها رو پرسید…..سوالای شخصی هم زیاد پرسید….در کل حس خوبی بهم دست نداد….باید حرف زدنت خیلی روون و راحت باشه به نظرم و البته تلفظ خیلی مهمه
نویسنده: شیرین بهار (مشاهده تجربه)
نویسنده : شیرین بهار تاریخ ارسال : یکشنبه 04 شهریور 97 ساعت ارسال : 11:20 کد دیدگاه : 1894631
سلام‌دوستان.
من امروز ساعت ۹ برای مصاحبه نوجوانان به کانون مراجعه کردم.
اول داخل یک کلاس یک خانم خوشرو مدارک رو از من گرفتن و دو تا فرم هم دادن که پر کنم. مدارکی که باید همراه داشته باشین تو این لینک هست:
http://www.ilireg.ir:8095/jazb/?Type=Result
ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه رفتم داخل کلاس دیگری برای مصاحبه. یک خانم و آقای خوشرو و خوش برخورد بودن که فقط آقا از من سوال می کردن. اول گفتن از خودت و تحصیلات و تجربه تدریست بگو.
بعد یک کتابچه دادن به من که صفحات زیادی داشت ولی عملا برای هر کسی سه صفحه اش رو استفاده می کنن.
صفحه اول یک لیست حدود ۴۰ تا لغت بود که گفتن هر کلمه رو دو بار بخونم. از بین لغات در مورد معنی ۴ ، ۵ تاش از من سوال کردن و گفتن در یک جمله لغت رو به کار ببرم.
صفحه دوم یک متن بود که گفتن از روش بخونم و بگم مضمون کلی ش چی هست. بعد در مورد معنی چند اصطلاح و لغتش سوال کردن و مترادف هاش رو‌پرسیدن. متنش چند تا لغت سخت داشت گرچه مشکلی نبود چون از متن معنیش معلوم می شد. متن من در مورد تخریب محیط زیست توسط آدم بود.
صفحه سوم ۵ تصویر به هم مرتبط بود که باید داستان تصاویر رو می گفتم. برای من داستان پدر و پسری بود که رفته بودند موزه.
در کل مصاحبه حدود یک ربع زمان برد.
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان

تجربیات متفرقه

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی کانون زبان ایران در سال 97 از سایر مراحل مصاحبه گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: اف (مشاهده تجربه)
نویسنده : اف تاریخ ارسال : پنجشنبه 07 شهریور 98 ساعت ارسال : 02:16 کد دیدگاه : 2482187
من تو این دوره (شهریور۹۸) برای زبان فرانسه شرکت کردم که بعد از سالها بالاخره برای اولین بار تو شهرمون مدرس غیر انگلیسی میگرفتن و چن تا نکته :
۱. اولا که آزمون ما (زبان فرانسه) کتبی تشریحی بود و هیچ سوال تستی وجود نداشت، حتی اکوت ها (یا به قول انگلیش ها لیسینینگ ها) رو هم باید گوش میکردیم و به سوالات مطرح شده به صورت تشریحی جواب میدادیم، اونم یه صدایی که انگار طرف نشسته تو حموم صحبت میکنه اکو در اون حدّ! یه سوال هم بود که شبیه تستی بود منتها هرچن تا که صحیح بود باید علامت میزدیم!
بخش بعدی درک متون بود که یک صفحه کامل دو ستونی درباره تکنولوژی و تحقیق درباره ی امکان استفاده از موبایل تو هواپیما بود، که باز باید جواب سوالاتو مینوشتیم و چن تا سوال صحیح/غلط با ذکر دلیل داشتیم و…
بعدم که گرامر بود که الحمدلله برای صرف فعل و حروف ربط و … کم نذاشته بودن. و انتخاب کلمات مناسب و از این چیزا برای وکب و
در نهایت یه نگارش استدلالی در مورد کالاها و محصولات فیک و جعلی و مزایا و معایبش و علت گسترششون باید مینوشتیم…
خلاصه امتحان زبان انگلیسی خیلی راحت تره به نظر من (حداقل تو بخش لیسینیگ) چون قبلا یه بار آزمون انگلیسی داده بودم اما به شدت وقت کم آوردم و نرسیدم سوالات درک مطلبو جواب بدم و قبول نشدم.
و از رو همین احتمال میدم که نمره ی هر بخش اهنیت داشته باشه، چون من با اینکه بقیه ی بخشارو خوب جواب داده بودم اما چون درک مطلبو صفر زده بودم قبول نشدم. و حتی اصول سنجش تو امتحانات دلف زبان فرانسه هم همینطوره، از هر کدوم از چهار مهارت باید حداقل نمره رو کسب کنیم و در نهایت نمره ی مجموع باید ۵۰ یا بالاتر باشه.
و امیدوارم همگی موفق بشیم.
نویسنده: جی جی (مشاهده تجربه)
نویسنده : جی جی تاریخ ارسال : دوشنبه 28 مرداد 98 ساعت ارسال : 19:57 کد دیدگاه : 2466830
نه واسه چی الکی رد کنن؟؟
من سری قبلی جذب شدم با اینکه خیلی استرس داشتم ولی بخاطر اینکه دقیقا عین سیلابسی که داده بودن تدریس کردم راحت قبولم کردن.
حتی این ترم که اومدن سر کلاسم برای آبزرو ایراد خاصی بهم نگرفتن و کلی ازم تشکر کردن که عین چیزی که خواستن تدریس داشتم.
اصلا این فکرای منفی رو نداشته باشین ، چیزی که برای کانون مهمه اینه که شما به قوانینشون پایدار باشین ، توی ویدیوهای دمو خوب دقیق بشین و مو به موی کارایی که مدرس میکنه رو براشون انجام بدین اینطوری مطمئن میشن که شما هم دقیقین هم پایبند به قوانین.
یه چیز دیگه اینکه توی گرامر مسلط باشین ، بدونین دارین چی تدریس میکنین ، صرفا چون یه چیز ساده و پیش پا افتاده س راحت از کنارش رد نشین ، حتما مطالعه کامل داشته باشین روی اون مبحث بعد کاملا ساده و درحد ابتدایی تدریسش کنین ، اینکه میگم مطالعه کامل داشته باشین بخاطر اینه که ممکنه ممتحن ها ازتون سوالاتی بپرسن ( که کاملا هم طبیعیه سر کلاسا حتما دیدین بچه ها چه سوالایی میپرسن)
دیگه اینکه لغاتی که توی دیالوگ قراره تدریس کنین رو حتما چک کنین درست تلفظ میکنین ، قشنگ کلاس داری بکنین جلوشون ، اگه دیدین حواسشون نیست ازشون بخواین بهتون نگاه کنن ، اگه یه وقت فارسی حرف زدن بگین فارسی حرف نزن(چون گاهی از این شیطنتا میکنن که ببینن چقد حساسین،ممکنه هم چنین چیزی پیش نیاد…چون من مثلا بهشون تذکر دادم یکیشون همچنان بی توجهی میکرد که بنظرم کلا وقتشو نداشت نیگام کنه داشت برگه شو پر میکرد.)
یه سری لغت بهتون میدن بخونین که ممکنه یکی دوتاشو بلد نباشین خوب تلفظ کنین که بنظر من خیلی مهم نیست ، واسه من که گذاشتن به پای استرسم و حقیقتا هم اینطوره..اینقد نگران میشه آدم که مطمئنم این اتفاق برای همه میوفته.
چنتا سوالم میپرسن ، مثلا از من پرسیدن گرامر مهمتره یا لغت…باید توضیح بدین دلیلتونو…میپرسن چرا میخواین معلم بشین…یه معلم خوب چطوریه…و از این دست سوالا
ممکنه یه سوال عجیب غریبم بپرسن…مثلا از من پرسیدن اگه ببینی همکارت داره پیش مادر یکی از بچه ها یکی دیگه از همکاراتو خراب میکنه تو چیکار میکنی؟
اینه که آماده باشین جوابای عاقلانه بدین و مطمئن باشین درباره علت تدریس و اینا میپرسن ازتون.یعنی این یکی اصلا رد خور نداره ، از یکی از همکارای من پرسیده بودن یه معلم خوب چه ویژگی هایی داره ، از من پرسیدن چرا میخوای تدریس کنی.پس از قبل روش خوب فکر کنین.
کانون مدرس نیاز داره از این فکرا نکنین که میخوان پول امتحانو ازتون بگیرن.بنظر من اونجایی دنبال پوله که بعد امتحان کتبی و مصاحبه یه دوره ttc میذاره به قیمت 500 تومن بعد تازه بعدش بازم ازتون امتحان میگیره اگه قبول شدین استخدامتون میکنه !
امیدوارم که حرفام به دردتون خورده باشه.

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1080060
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k