• ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

دعوت به همکاری وزرات نیرو در استان های سیستان و بلوچستان و بوشهر- سال ۹۷

دعوت به همکاری وزرات نیرو در استان های سیستان و بلوچستان و بوشهر- سال ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

فراخوان دعوت به همکاری وزرات نیرو 

جهت مشاهده اخبار جدید و مشورت در مورد آزمون استخدام وزارت نیرو اینجا کلیک نمایید


خبر 1 شهریور 97:دعوت به همکاری وزرات نیرو در استان های سیستان و بلوچستان و بوشهر

وزارت نيرو در راستای راهبرد شایسته گزینی در دولت دوازدهم و ايجاد فرصت‌هاي برابر براي همه افراد داراي صلاحيت‌هاي عمومي و تخصصي خدمتگزاري، از متخصصان داوطلب واجد شرايط براي همكاري در سمت‌هاي زير دعوت به اعلام آمادگي مي‌نمايد(مهلت ثبت نام : 97/06/18 الي 97/07/01)

 مديرعامل شركت برق منطقه‌اي سيستان و بلوچستان

شرکت توانیر در راستاي راهبرد شايسته‌گزيني وزارت نيرو در دولت دوازدهم و ايجاد فرصت‌هاي برابر براي همه افراد واجد شرايط عمومي و تخصصي خدمت‌گزاري، از متخصصين داوطلب واجد شرايط براي همكاري در سمت «مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و  بلوچستان » دعوت به اعلام آمادگي مي‌نمايد.

الف) اهم وظایف و مسئولیت‌های مديرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و  بلوچستان

اجراي مصوبات و تصميمات هيئت مديره و مجمع عمومي
تهيه، تنظيم و پيشنهاد خط مشي، برنامه عملياتي، بودجه سالانه شركت به هيئت مديره
تهيه و تنظيم صورت‌هاي مالي سالانه شركت و ارائه آن به هيئت مديره
تعيين روش‌هاي اجرايي در چارچوب مقررات و آئين‌نامه‌ها و ابلاغ به واحدهاي ذيربط
اداره امور فني، مالي و اداري و استخدامي شركت
پیشنهاد آیین‌نامه‌های مالی، معاملاتی و استخدامی شرکت به هیئت مدیره
پیشنهاد تشکیلات تفصیلی شرکت به هیئت مدیره در چارچوب مصوبات مجمع عمومی
نظارت بر حسن اجرای آیین‌نامه‌های شرکت و انجام اقدامات لازم برای حسن اداره امور شرکت در حدود قوانین و مقررات مربوط
اتخاذ تصميم و اقدام نسبت به كليه امور و عمليات شركت به استثناء آنچه از وظايف مجمع عمومي و هيئت مديره است.
عزل و نصب كاركنان شركت، تعيين حقوق و دستمزد، پاداش، ترفيع و تنبيه آنها بر اساس مقررات و آئين‌نامه‌هاي مصوب
مدیریت چالش‌های مرتبط با صنعت برق و هماهنگی با مقامات سیاسی، امنیتی و محلی استان
اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف و کاهش پیک در راستای سیاست‌های ابلاغی شرکت توانیر
هم‌افزائی مجموعه توان مدیریتی شرکت و استان و تعامل و هماهنگی با کلیه سطوح مدیریتی در اجرای طرح‌های توسعه و بهره‌برداری شبکه‌های انتقال نیروی برق با تمرکز بر اولویت‌های ابلاغی

ب) شرایط احراز پست مديرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و  بلوچستان

برخورداری از صلاحیت‌های عمومی انتصاب بر اساس قوانین، مقررات و ضوابط ذيربط
کارمند رسمی یا پیمانی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و اعضای هیئت علمی رشته‌های فنی و مهندسی دانشگاه‌های دولتي
دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در یکی از مقاطع و رشته‌های تحصیلی فنی و مهندسی ترجیحاً مهندسی برق
حداکثر سن 55 سال
دارا بودن حداقل 15 سال سابقه خدمت مرتبط در بخش برق و حداقل 8 سال سابقه مديريت در سطح مديريت میانی و یا ارشد

* كاركنان شاغل در وزارت نيرو و سازمان‌ها و شركت‌هاي تابعه كه داراي شرايط احراز اين سمت باشند در اولويت‌ قرار دارند.

ج) شایستگی‌های عمومی و اختصاصی مورد انتظار

مهارت فنی (دانش و معلومات حرفه‌ای): دانش و تخصص، تجربه و فعالیت‌های حرفه‌ای، آگاهی محیطی و سازمانی
مهارت ادراکی: تفکر تحلیلی و حل مسئله، تفکر و اقدام استراتژیک، خلاقیت و نوآوری، قضاوت و تصمیم‌گیری
مدیریت کارکنان: مربیگری و هدایت (پرورش و توانمندسازی کارکنان)، ایجاد انگیزه و نفوذ بر دیگران، مشارکت‌جویی و تیم‌سازی، تفویض اختیار، حل تعارض و اختلافات
مدیریت سازمان: قاطعیت، برنامه‌ریزی و سازماندهی، نظارت و کنترل و بهبود کیفیت
اصول اخلاقي: اخلاق حرفه‌ای، مسئولیت‌پذیری و روحیه خدمت
شخصیت سازمانی: تحول‌گرایی حرفه‌ای و پیشرفت گرایی، خوداثربخشی، ثبات هیجانی و تسلط بر خود،‌ انعطاف‌پذیری
مهارت‌های ارتباطی: ارتباط کلامی و ارائه رسمی، همکاری و کار گروهی، شنود مؤثر و همدلی، ایجاد ائتلاف و حفظ شبکه‌های ارتباطی
مهارت کسب و کار: شم اقتصادی، مذاکره و متقاعدسازی، مشتری مداری

د ) مدارک مورد نياز

نامه روکش فرم درخواست شامل متني با حداکثر 800 کلمه که توضيح دهد ويژگي‌ها و توانمندي‌هاي متقاضي چگونه با نيازمندي‌هاي پست مديرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و  بلوچستان متناسب است.
تکمیل فرم درخواست
رزومه مديريتي (حداکثر دو صفحه)
اطلاعات کامل تماس
* سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیل‌شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.

توجه:

تکميل فرم درخواست و ارسال مدارک صرفاً از طريق سايت امکان‌پذير است.
ارزیابی شایستگی‌های (عمومی- اختصاصی) متقاضیان توسط کميته بررسي صلاحيت‌ها و بر اساس معیارها و امتیازدهی به متقاضیان انجام خواهد گرفت.
حقوق و مزایا براساس قانون مدیریت خدمات کشوری و ابلاغیه‌های وزارت نیرو و درجه شرکت تعیین و برقرار می‌گردد.
حضور مستمر مدیرعامل در استان و سکونت خانواده وی در محل خدمت الزامی می‌باشد.
ثبت درخواست و طی فرآیند متقاضیان تا حصول نتیجه نهایی هیچگونه تعهدی را برای وزارت نیرو ایجاد نخواهد کرد.

اطلاعیه شماره 1

وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته گزینی در دولت دوازدهم، از افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری در سمت  مدیرعامل برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان از طریق پورتال وزارت نیرو و انتشار اطلاعیه در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌ها دعوت به همکاری نمود و در بازه زمانی دو هفته (از 18 شهريور تا  1 مهر 1397)، علاقه‌مندان و کسانی که خود را واجد شرایط احراز این موقعیت ارزیابی کردند، با تکمیل فرم و بیان سوابق تحصیلی، علمی و کاری، ضمن بهره‌گیری مطلوب از این راهکار نوین، آمادگی خود را اظهار داشتند.
با قدرداني صميمانه از همه داوطلباني که در روند انتخاب مدیرعامل برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان مشارکت داشته و از این فراخوان استقبال نمودند، اعم از همکاران ارجمند در بخش‌هاي مختلف وزارت نيرو، فعالان در عرصه‌های مختلف صنعت آب و برق و همچنین عزیزان خارج از مجموعه وزارت نیرو، بدین‌وسیله اطلاعات آماري زير در ارتباط با داوطلبان شرکت‌کننده در اين فراخوان به آگاهي می‌رسد:

تعداد فرم‌های تکمیل‌شده بالغ ‌بر  22نفر است که تعداد 1 نفر از شرکت‌کنندگان را بانوان تشکيل می‌دهند.
بيشترين تعداد تکمیل‌کنندگان فرم ازلحاظ سني بين 40 تا 60 سال (73 درصد) است.
از لحاظ مدرک تحصيلي افراد داراي مدرک کارشناسي (27 درصد) کارشناسي ارشد (50 درصد) و دکتری (23درصد) می‌باشند.
از نقطه‌ نظر محل خدمت فعلي، 64 درصد از تکمیل‌کنندگان فرم را همکاران وزارت نیرو تشکیل می‌دهند و 36 درصد ديگر را همکاران سایر سازمان‌های دولتي و غيردولتي شامل می‌شوند.

به آگاهي می‌رساند بر اساس فرآيند طراحی‌شده، غربالگري اوليه انجام گرفته و درخواست‌های غیرقابل‌قبول ( با توجه به شرايط احراز ذکر ‌شده در فراخوان ) حذف شده‌اند. هم‌چنین کميته بررسي صلاحيت داوطلبان متشکل از مديران ارشد ذی‌ربط و خبرگان صنعت براي ارزيابي درخواست‌های قابل‌قبول تشکیل‌شده است.  بر اين اساس ضمن تشکر مجدد از همه داوطلبان گرامي و آرزوي توفيق روزافزون، اطلاع‌رسانی لازم به افرادی که واجد شرايط اوليه نبوده‌اند از طريق ايميل شخصي ايشان طي روزهاي آتي انجام خواهد شد و گزارش پيشرفت کار در اطلاعیه‌های بعدي از همين طريق به آگاهي خواهد رسيد.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري استان بوشهر

مديريت بخش آب و فاضلاب کشور در راستای راهبرد شایسته‌گزینی وزارت نيرو در دولت دوازدهم و ايجاد فرصت‌هاي برابر براي همه افراد واجد شرایط عمومي و تخصصي خدمت‌گزاري، با لحاظ مجموعه اسناد بالادستي و رعايت مواد قانوني ذيربط، براي سمت «مديرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر» دعوت به اعلام آمادگي مي‌نمايد.

الف) اهم وظایف و مسئولیت‌های پست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر

برنامه‌ریزی، پیگیری و اجرای سیاست‌ها و تکالیف ابلاغی وزارت نیرو و شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور
اجرای مصوبات و تصمیم‌های هیأت مدیره و مجمع عمومی از قبیل تهیه و پیشنهاد اجرای خط‌مشی‌ها و برنامه‌های کلان‌، اجرای برنامه‌های عملیاتی توسعه و بهره‌برداری سامانه ها و تاسیسات، اجرای بودجه‌های مصوب و ابلاغی، تهیه دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها‌، اجرای ضوابط فنی، اداری، مالی و بهره‌برداری و فعالیت‌های مرتبط با شرکت‌داری و تأمین منابع مالی
انجام کلیه وظایف موضوع فعالیت شرکت در راستاي اهداف شركت و هماهنگ با برنامه‌ريزي شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور
توسعه تأسيسات آب و فاضلاب شهري و اهتمام در نگهداري و بهره‌برداري از تأسيسات موجود، ارتقاي بهره‌وري و بهبود خدمات مشترکين
پايش کمّي و کيفي آب شرب و بهداشتي و اعمال استانداردها و مقررات لازم
توسعه سامانه‌هاي جمع‌آوري و تصفيه فاضلاب كليه بخشها و بازچرخاني و استفاده مجدد از اين منابع
كاهش تلفات و هدررفت آب در شبكه‌‌هاي توزيع
توسعه مشارکت و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در طرح‌هاي آب و فاضلاب
تلاش در جهت کاهش فاصله قيمت تمام شده و فروش از طريق اصلاح تعرفه‌هاي ارايه خدمات و افزايش بهره‌وري و پيگيري هزينه‌ها
توجه به امر بنگاه‌داري و اداره اقتصادي شرکت‌
مدیریت بحران‌ها، شرایط اضطراری و چالش‌های محلی و استانی مرتبط با فعالیت‌های آب و فاضلاب و هماهنگی با مقامات امنیتی، سیاسی و محلی استان
استفاده از مشارکت‌های مردم و نهادهای غیردولتی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بخش آب و فاضلاب در کلیه زمینه‌ها و افزایش آگاهی‌های عمومی در راستای مدیریت مصرف و تقاضا
هم‌افزائی مجموعه توان مدیریتی شرکت و سازمان‌های مرتبط و تعامل و هماهنگی با کلیه سطوح مدیریتی در اجرای طرح‌های توسعه، بهره‌برداری و مدیریت آب و فاضلاب شهرها با تمرکز بر اولویت‌ها
ظرفیت‌سازی و ایجاد زمینه رشد و پیشرفت منابع انسانی، مالی، فناوری و تحقیقاتی شرکت
هدایت اقتصادی، مالی و اداری شرکت و نظارت و کنترل بر عملکردها در حسن اجرای امور
اصلاح‌ فرآیند‌ها و اقتصادی کردن فعالیت‌ها به‌ویژه در خدمات رو به مشتری و استقرار سیستم‌ها و بانک‌های اطلاعاتی در تسهیل ارائه اطلاعات
نظارت کامل بر واحدهای زیرمجموعه و آگاهی از حسن اجرای برنامه‌ها، آئین‌نامه‌ها و قوانین و مقررات موضوعه بخش آب و فاضلاب
تدوین گزارش‌هاي قانونی و کنترل‌های داخلی لازم و نیز پاسخگوئی مؤثر به کلیه عوامل نظارتی، بازرسی و محاسباتی، محیطی و ارکان شرکت

ب) شرایط احراز پست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان بوشهر

برخورداری از صلاحیت‌های عمومی انتصاب بر اساس قوانین، مقررات و ضوابط ذيربط
کارمند دائم یا مدت‌معین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و یا کارمند رسمی یا پیمانی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری
دارا بودن مدرک تحصيلي (حداقل کارشناسي) در يکي از رشته‌هاي تحصيلي مرتبط
دارا بودن حداقل 15 سال سابقه خدمت مرتبط در بخش‌هاي آب و فاضلاب و آب
برخورداري از حداقل 8 سال سابقه مدیریتی در سطوح مدیریت میانی، معاونت و هیئت مدیره شرکت‌های آب و فاضلاب و یا همتراز در سایر شرکت‌ها
حداکثر سن 55 سال
حداکثر سابقه خدمت 25 سال برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و 28 سال برای کارشناسي ارشد و بالاتر

* در شرایط برابر (امتیازات مساوی) اولویت انتخاب به ترتیب با داوطلبان بومی شاغل در شرکت آب و فاضلاب، شرکت‌های بخش آب، شرکت‌های صنعت آب و برق و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

ج) شایستگی‌های عمومی و اختصاصی مورد انتظار

ویژگی‌های شخصیتی، توانمندی‌های فردی و اخلاق حرفه‌ای
توانایی رهبری و مدیریت و پیگیری مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت
نگرش راهبردی، تحلیلی و برنامه‌ای
بینش اقتصادی و تفکر شرکت‌داری
مهارت مذاکره، تعامل و همکاری گروهی
تجربه، تخصص و دانش فنی مدیریت آب و فاضلاب
توانایی‌های عمومی مدیریت (سازماندهی، هدایت، تصمیم‌گیری، نظارت و کنترل)
شناخت محیطی و آگاهی‌های سازمانی

د ) مدارک مورد نياز

نامه روکش فرم درخواست شامل متني با حداکثر 800 کلمه که توضيح دهد ويژگي‌ها و توانمندي‌هاي متقاضي چگونه با نيازمندي‌هاي سمت مديرعاملي شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر متناسب است.
تکمیل فرم درخواست
رزومه مديريتي (حداکثر دو صفحه)
اطلاعات کامل تماس

*  سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیل شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.

توجه:  

تکميل فرم درخواست و ارسال مدارک صرفاً از طريق سايت امکان‌پذير است.

ارزیابی شایستگی‌های (عمومی- اختصاصی) متقاضیان توسط اعضای کارگروه بررسي شايستگي‌هاي متقاضیان انجام خواهد گرفت.
حقوق و مزایا مطابق نظام ارزشیابی و پرداخت و طرح طبقه‌بندی مشاغل شرکت‌های وابسته وزارت نیرو تعیین و برقرار می‌گردد.
حضور مستمر مدیرعامل در استان و سکونت خانواده وی در محل خدمت الزامی است.
ثبت درخواست و طی فرآیند متقاضیان تا حصول نتیجه نهایی هیچگونه تعهدی را برای وزارت نیرو ایجاد نخواهد کرد.

اطلاعیه شماره 1
وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته گزینی در دولت دوازدهم، از افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری در سمت  مدیرعامل آبفا شهری بوشهر از طریق پورتال وزارت نیرو و انتشار اطلاعیه در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌ها دعوت به همکاری نمود و در بازه زمانی دو هفته (از 18 شهريور تا  1 مهر 1397)، علاقه‌مندان و کسانی که خود را واجد شرایط احراز این موقعیت ارزیابی کردند، با تکمیل فرم و بیان سوابق تحصیلی، علمی و کاری، ضمن بهره‌گیری مطلوب از این راهکار نوین، آمادگی خود را اظهار داشتند.
با قدرداني صميمانه از همه داوطلباني که در روند انتخاب مدیرعامل آبفا شهری بوشهر مشارکت داشته و از این فراخوان استقبال نمودند، اعم از همکاران ارجمند در بخش‌هاي مختلف وزارت نيرو، فعالان در عرصه‌های مختلف صنعت آب و برق و همچنین عزیزان خارج از مجموعه وزارت نیرو، بدین‌وسیله اطلاعات آماري زير در ارتباط با داوطلبان شرکت‌کننده در اين فراخوان به آگاهي می‌رسد:

تعداد فرم‌های تکمیل‌شده بالغ ‌بر 32 نفر است که تمامي شرکت‌کنندگان را آقايان تشکيل می‌دهند.
بيشترين تعداد تکمیل‌کنندگان فرم ازلحاظ سني بين 40 تا 60 سال (85 درصد) است.
—از لحاظ مدرک تحصيلي افراد داراي مدرک کارشناسی (9درصد) کارشناسي ارشد (69 درصد) و دکتری (22 درصد) می‌باشند.
از نقطه‌ نظر محل خدمت فعلي، 78 درصد از تکمیل‌کنندگان فرم را همکاران وزارت نیرو تشکیل می‌دهند و 22 درصد ديگر را همکاران سایر سازمان‌های دولتي و غيردولتي شامل می‌شوند.

به آگاهي می‌رساند بر اساس فرآيند طراحی‌شده، غربالگري اوليه انجام گرفته و درخواست‌های غیرقابل‌قبول ( با توجه به شرايط احراز ذکرشده در فراخوان )حذف شده‌اند. هم‌چنین کميته بررسي صلاحيت داوطلبان متشکل از مديران ارشد ذی‌ربط و خبرگان صنعت براي ارزيابي درخواست‌های قابل‌قبول تشکيل شده است. بر اين اساس ضمن تشکر مجدد از همه داوطلبان گرامي و آرزوي توفيق روزافزون، اطلاع‌رسانی لازم به افرادی که واجد شرايط اوليه نبوده‌اند از طريق ايميل شخصي ايشان طي روزهاي آتي انجام خواهد شد و گزارش پيشرفت کار در اطلاعیه‌های بعدي از همين طريق به آگاهي خواهد رسيد.

جهت مشاهده شرایط کامل این آگهی در سایت اصلی وزارت نیرو اینجا کلیک نمایید

 مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان بوشهر

مديريت بخش آب و فاضلاب کشور در راستای راهبرد شایسته‌گزینی وزارت نيرو در دولت دوازدهم و ايجاد فرصت‌هاي برابر براي همه افراد واجد شرایط عمومي و تخصصي خدمت‌گزاري، با لحاظ مجموعه اسناد بالادستي و رعايت مواد قانوني ذيربط، براي سمت «مديرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر» دعوت به اعلام آمادگي مي‌نمايد.

الف) اهم وظایف و مسئولیت‌های پست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر

برنامه‌ریزی، پیگیری و اجرای سیاست‌ها و تکالیف ابلاغی وزارت نیرو و شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور
اجرای مصوبات و تصمیم‌های هیئت مدیره و مجمع عمومی از قبیل تهیه و پیشنهاد اجرای خط‌مشی‌ها و برنامه‌های کلان‌، اجرای برنامه‌های عملیاتی توسعه و بهره‌برداری سامانه‌ها و تاسیسات، اجرای بودجه‌های مصوب و ابلاغی، تهیه دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها‌، اجرای ضوابط فنی، اداری، مالی و بهره‌برداری و فعالیت‌های مرتبط با شرکت‌داری و تأمین منابع مالی
انجام کلیه وظایف موضوع فعالیت شرکت در راستاي اهداف شركت و هماهنگ با برنامه‌ريزي شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور
توسعه تأسيسات آب و فاضلاب روستايي و اهتمام در نگهداري و بهره‌برداري از تأسيسات موجود، ارتقاي بهره‌وري و بهبود خدمات مشترکين
پايش کمّي و کيفي آب شرب و بهداشتي و اعمال استانداردها و مقررات لازم
توسعه سامانه‌هاي جمع آوري و تصفيه فاضلاب كليه بخش‌ها و بازچرخاني و استفاده مجدد از اين منابع
كاهش تلفات و هدررفت آب در شبكه‌‌هاي توزيع
توسعه مشارکت و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در طرح‌هاي آب و فاضلاب
تلاش در جهت کاهش فاصله قيمت تمام شده و فروش از طريق اصلاح تعرفه‌هاي ارائه خدمات و افزايش بهره‌وري و پيگيري هزينه‌ها
توجه به امر بنگاه‌داري و اداره اقتصادي شرکت
مدیریت بحران‌ها، شرایط اضطراری و چالش‌های محلی و استانی مرتبط با فعالیت‌های آب و فاضلاب و هماهنگی با مقامات امنیتی، سیاسی و محلی استان
استفاده از مشارکت‌های مردم و نهادهای غیردولتی در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بخش آب و فاضلاب در کلیه زمینه‌ها و افزایش آگاهی‌های عمومی در راستای مدیریت مصرف و تقاضا
هم‌افزائی مجموعه توان مدیریتی شرکت و سازمان‌های مرتبط و تعامل و هماهنگی با کلیه سطوح مدیریتی در اجرای طرح‌های‌‌ توسعه، بهره‌برداری و مدیریت آب و فاضلاب با تمرکز بر اولویت‌ها
ظرفیت‌سازی و ایجاد زمینه رشد و پیشرفت منابع انسانی، مالی، فناوری و تحقیقاتی شرکت
هدایت اقتصادی، مالی و اداری شرکت و نظارت و کنترل بر عملکردها در حسن اجرای امور
اصلاح‌ فرآیند‌ها و اقتصادی کردن فعالیت‌ها به‌ویژه در خدمات رو به مشتری و استقرار سیستم‌ها و بانک‌های اطلاعاتی در تسهیل ارائه اطلاعات
نظارت کامل بر واحدهای زیرمجموعه و آگاهی از حسن اجرای برنامه‌ها، آئین‌نامه‌ها و قوانین و مقررات موضوعه بخش آب و فاضلاب
تدوین گزارش‌هاي قانونی و کنترل‌های داخلی لازم و نیز پاسخگوئی مؤثر به کلیه عوامل نظارتی، بازرسی و محاسباتی، محیطی و ارکان شرکت

ب) شرایط احراز پست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر

برخورداری از صلاحیت‌های عمومی انتصاب بر اساس قوانین، مقررات و ضوابط ذيربط
کارمند رسمی یا پیمانی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و همکاران مدت‌معين شرکت‌هاي آب و فاضلاب روستائي
دارا بودن مدرک تحصيلي حداقل کارشناسي در يکي از رشته‌هاي تحصيلي مرتبط
دارا بودن حداقل 15 سال سابقه خدمت مرتبط در بخش‌هاي آب و فاضلاب و آب
برخورداري از حداقل 8 سال سابقه مدیریتی در سطوح مدیریت میانی، معاونت و هیئت مدیره شرکت‌های آب و فاضلاب و یا همتراز در سایر شرکت‌ها
حداکثر سن 55 سال
حداکثر سابقه خدمت 25 سال برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و 28 سال برای کارشناسي ارشد و بالاتر

* در شرایط برابر (امتیازات مساوی) اولویت انتخاب به ترتیب با داوطلبان بومی شاغل در شرکت آب و فاضلاب، شرکت‌های بخش آب، شرکت‌های صنعت آب و برق و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

ج) شایستگی‌های عمومی و اختصاصی مورد انتظار

ویژگی‌های شخصیتی، توانمندی‌های فردی و اخلاق حرفه‌ای
توانایی رهبری و مدیریت و پیگیری مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌های شرکت
نگرش راهبردی، تحلیلی و برنامه‌ای
بینش اقتصادی و تفکر شرکت‌داری
مهارت مذاکره، تعامل و همکاری گروهی
تجربه، تخصص و دانش فنی مدیریت آب و فاضلاب
توانایی‌های عمومی مدیریت (سازماندهی، هدایت، تصمیم‌گیری، نظارت و کنترل)
شناخت محیطی و آگاهی‌های سازمانی

د ) مدارک مورد نياز

نامه روکش فرم درخواست شامل متني با حداکثر 800 کلمه که توضيح دهد ويژگي‌ها و توانمندي‌هاي متقاضي چگونه با نيازمندي‌هاي سمت مديرعاملي شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر متناسب است.
تکمیل فرم درخواست
رزومه مديريتي (حداکثر دو صفحه)
اطلاعات کامل تماس

* سایر مدارک لازم متناسب با اطلاعات فرم تکمیل شده در مراحل آتی اخذ خواهد شد.

توجه:

تکميل فرم درخواست و ارسال مدارک صرفاً از طريق سايت امکان‌پذير است.
ارزیابی شایستگی‌های (عمومی- اختصاصی) متقاضیان توسط اعضاي کارگروه بررسي شايستگي‌هاي متقاضیان انجام خواهد گرفت.
حقوق و مزایا مطابق با مفاد مصوبه شورای حقوق و دستمزد و درجه‌بندی شرکت‌ تعیین و برقرار می‌گردد.
حضور مستمر مدیرعامل در استان و سکونت خانواده وی در محل خدمت، الزامی است.
ثبت درخواست و طی فرآیند متقاضیان تا حصول نتیجه نهایی هیچگونه تعهدی را برای وزارت نیرو ایجاد نخواهد کرد.

اطلاعیه شماره 1

وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته گزینی در دولت دوازدهم، از افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری در سمت  مدیرعامل شرکت آبفا روستایی بوشهر از طریق پورتال وزارت نیرو و انتشار اطلاعیه در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌ها دعوت به همکاری نمود و در بازه زمانی دو هفته (از 18 شهريور تا  1 مهر 1397)، علاقه‌مندان و کسانی که خود را واجد شرایط احراز این موقعیت ارزیابی کردند، با تکمیل فرم و بیان سوابق تحصیلی، علمی و کاری، ضمن بهره‌گیری مطلوب از این راهکار نوین، آمادگی خود را اظهار داشتند.
با قدرداني صميمانه از همه داوطلباني که در روند انتخاب مدیرعامل شرکت آبفا روستایی بوشهر مشارکت داشته و از این فراخوان استقبال نمودند، اعم از همکاران ارجمند در بخش‌هاي مختلف وزارت نيرو، فعالان در عرصه‌های مختلف صنعت آب و برق و همچنین عزیزان خارج از مجموعه وزارت نیرو، بدین‌وسیله اطلاعات آماري زير در ارتباط با داوطلبان شرکت‌کننده در اين فراخوان به آگاهي می‌رسد:

تعداد فرم‌های تکمیل‌شده بالغ ‌بر  13نفر است که تمامي شرکت‌کنندگان را آقايان تشکيل می‌دهند.
بيشترين تعداد تکمیل‌کنندگان فرم ازلحاظ سني بين 40 تا 60 سال (85 درصد) است.
از لحاظ مدرک تحصيلي افراد داراي مدرک کارشناسي ارشد (77 درصد) و دکتری (15درصد) می‌باشند.
از نقطه‌ نظر محل خدمت فعلي، 61 درصد از تکمیل‌کنندگان فرم را همکاران وزارت نیرو تشکیل می‌دهند و 39 درصد ديگر را همکاران سایر سازمان‌های دولتي و غيردولتي شامل می‌شوند.

به آگاهي می‌رساند بر اساس فرآيند طراحی‌شده، غربالگري اوليه انجام گرفته و درخواست‌های غیرقابل‌قبول ( با توجه به شرايط احراز ذکر ‌شده در فراخوان ) حذف شده‌اند. هم چنين کميته بررسي صلاحيت داوطلبان متشکل از مديران ارشد ذی‌ربط و خبرگان صنعت براي ارزيابي درخواست‌های قابل‌قبول تشکيل شده است. بر اين اساس ضمن تشکر مجدد از همه داوطلبان گرامي و آرزوي توفيق روزافزون، اطلاع‌رسانی لازم به افرادی که واجد شرايط اوليه نبوده‌اند از طريق ايميل شخصي ايشان طي روزهاي آتي انجام خواهد شد و گزارش پيشرفت کار در اطلاعیه‌های بعدي از همين طريق به آگاهي خواهد رسيد.

جهت مشاهده شرایط کامل این آگهی در سایت اصلی وزارت نیرو اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1125599
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد