• ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال ۹۶

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 96

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون کارشناس رسمی دادگستری در سال 1396 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات آزمون کارشناس رسمی دادگستری


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله مصاحبه عقیدتی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان آزمون کارشناس رسمی دادگستری در سال 1396 از مرحله مصاحبه عقیدتی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: سحر (مشاهده تجربه)
نویسنده : سحر تاریخ ارسال : پنجشنبه 06 دی 97 ساعت ارسال : 19:18 کد دیدگاه : 2103185
امروز مصاحبه بودیم چهار اتاق مصاحبه بود که 8 تا 8 تا می فرستادن تو اول که قرآن گذاشتند بخونیم بعدش از مطهرات پرسیدن بعد گفتن یعنی افتاب ادرار رو پاک می کنه؟ ارکان نماز چیه؟ فرق رکن و غیر رکن چیه؟ و بعدم فرستادن بیرون من حسابی ترسیده بودم . استرسی بودم یعنی همه یی که باهم تو بودیم این جوری بودیم ولی خب از سری قبلی مصاحبه گر قبلی پرسیده بوده بود ذگر سجده چیه معنیش چیه
نویسنده: علی (مشاهده تجربه)
نویسنده : علی تاریخ ارسال : پنجشنبه 15 آذر 97 ساعت ارسال : 08:03 کد دیدگاه : 2069084
با سلام و درود خدمت عزیزان و آرزوی موفقیت برای همگی عزیزان شرکت کننده در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری
مصاحبه گزینش(کمیسیون ماده 13) در استان کرمان روز پنج شنبه مورخه 8 آذر ماه 97 برگزار گردید، ابتدا یک فرم مخصوص به هر نفر میدادند می بایست تکمیل گردید سوالاتی در باره ولایت فقیه و عضو خانواده ایثارگر بودن و فعالیت های سیاسی و انتخاباتی و شرکت در مراسمات سیاسی و مذهبی بود، بعد از تکمیل به سه نفر که پرونده بچه ها دستشون بود و از قبل افراد مصاحبه شونده گروه بندی شده بودن که افراد هم رشته در یک رشته اصلا همزمان مصاحبه نبود که این سه نفر پرونده ها را برای سه مصاحبه گر کامل می کردن ،یک نفر رابط بود که از هر گروه تعداد فکر کنم هشت نفر را انتخاب می کرد اسامی را می خوند و تاکید می کرد که گوشی های خود را خاموش کنید ، وقتی داخل اتاق مصاحبه می شوید یک نفر مصاحبه کننده نشسته هست از نفر اول شروع به مصاحبه می کتتد و بایستی ابتدا چند سوره از قران به انتخاب مصاحبه شونده بخواند از گروه ما سوره کافرون را آورد که بایستی حواس تون باشه نبایستی برای این سوره بسم الله الرحمن الرحیم را بخونید. و دلیل اون را ازنفر اول پرسید( دلیلش سوره ای هست که درباره غضب و خشم خداوند هست نسبت به کافران)، بعد از اون سوالاتی درباره احکام نماز و روزه و مطهرات و نجاسات می پرسه البته خیلی ساده مثل: واجبات نماز( رکن و غیر رکن) مبطلات نماز، طریقه غسل، نماز مسافر، استحاله، می پرسه کل مصاحبه هر نفر در حدود 4 دقیقه هست

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان آزمون کارشناس رسمی دادگستری در سال 1396 از مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: معصومه بابایی (مشاهده تجربه)
نویسنده : معصومه بابابی تاریخ ارسال : پنجشنبه 18 بهمن 97 ساعت ارسال : 17:18 کد دیدگاه : 2172102
سلام خدمت همه دوستان
اول یک نکته رو بگم که دو گروه کارشناس رسمی داریم 1- کارشناسان رسمی دادگستری 2- کارشناسان رسمی قوه قضایی ماده 187
کارشناسان رسمی قوه قضایی ماده 187 تا جایی که میدونم مصاحبه عقیدتی ندارن و بعداز اعلام نتایج کتبی دعوت به مصاحبه می شن
از اونجایی که بنده در آزمون کتبی دیماه 96 قبول شدم در تاریخ 4 دیماه 97 دعوت به مصاحبه علمی تخصصی شدم
روند مصاحبه به اینصورت بود که مصاحبه کننده ها اول ی شرح مختصری از تخصص و سوابق کاریمون ازمون خواستن درضمن نکته مهم اینجاست زمانی که خودمون رو معرفی میکنیم این ماییم که کلید میدیم دستشون منظورم اینه از معرفی خودمون سوال می پرسن پس سعی کنین اون چیزی که هستین و تسلت دارین رو تو معرفی بگین. مثلا من در معرفی از پایان نامم هم مختصری گفتم که شروع کردن از پردازش تصویر و الگوریتمی که تو پایان نامم کار کردم سوال پرسیدن بعد درمورد انواع CPU – کابل های شبکه از نظر محافظت کابلها منظورم شیلدهاست و انواع حکرها- مدیریت پروره و امنیت شبکه پرسیدن در ضمن اونایی که نتونستن از پس مصاحبه خوب بربیان مجدد تو تاریخ 14 اسفند 97 دوباره تجدید مصاحبه میشن
موفق باشین
نویسنده: بی نام (مشاهده تجربه)
نویسنده : بی نام تاریخ ارسال : پنجشنبه 15 آذر 97 ساعت ارسال : 11:02 کد دیدگاه : 2069360
مصاحبه من روز دوشنبه بود.من ساعت ۸/۵ رسیدم مرکز و عده ای در حال مصاحبه دادن بودن.مصاحبه منم زودتر از ساعت ۹ تموم شد.رشته من راه و ساختمان بود و کلا سوالات اجرایی و حقوقی در مورد ساختمون پرسیدن.از من نزدیک به ۱۵ تا سوال پرسید.ولی بچه های دیگه که دیرتر اومده بودن نهایت ۵ تا سوال پرسیدن.سعی کنین اول وقت نباشین واسه مصاحبه.ضمنا اون روز تجدید مصاحبه هم زیاد داشتیم.مصاحبه تک به تک بود.تا قبل از ۱۲ همه تموم شده بودن.مصاحبه گیرنده ها ۴ نفر بودن.مصاحبه عقیدتی نیست

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1177302
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k