• ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام دانشگاه های افسری ارتش سال ۹۷

استخدام دانشگاه های افسری ارتش سال ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام دانشگاه های افسری ارتش سال 97

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی دانشگاه های افسری ارتش اینجا کلیک نمایید


خبر 3 تیر 98: اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران (منبع: سایت ارتش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش اعلام گردید.

1-داوطلبان استخدامی که قبلا به هر نحوی از ارتش جمهوری اسلامی ایران رها ( اخراج ، مستعفی ) شده اند ، پذیرش آنان امکان پذیر نیست. در صورت مراجعه در هر مرحله از پذیرش و استخدام که باشند نسبت به اخراج آنان اقدام خواهد شد.
2-داوطلبان نظام آموزشی جدید (6-3-3) بایستی در هنگام پذیرش مدرک قبولی دیپلم خود را با معدل های مد نظر (درج شده در شرایط و ضوابط) ارائه نمایند.
3-باتوجه به شروع دوره رزم مقدماتی در مورخه 1398/04/18، داوطلبانی که تاریخ پذیرش آنان در تاریخ های 16 و 17 تیرماه می باشد عملا امکان اعزام آنان به مرخصی وجود نداشته و بایستی با آمادگی کامل و به همراه داشتن لوازم شخصی مورد نیاز مراجعه نمایند.
4-داوطلبان از به همراه آوردن هرگونه لوازم غیر ضروری (موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، ساعت هوشمند، دوربین و ...) اکیدا خودداری نمائید.
آدرس محل مراجعه داوطلبان جهت انجام پذیرش:
داوطلبان قبولین نهایی می بایست راس ساعت 06:00 صبح به آدرس تهران – میدان حر – خیابان امام خمینی - قبل از چهارراه کمالی – مدیریت گزینش و استخدام نزاجا مراجعه نمایند- شماره تماس : 66973145-021
ارائه مدارک زیر هنگام پذیرش توسط داوطلبان استخدامی الزامی است :
1- اصل و روگرفت شناسنامه و کارت ملی (5 سری)
2 – عکس :تعداد 18 قطعه عکس 4 * 3 ، زمینه سفید ، تمام رخ ، مربوط به سال جاری
3 – اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت فارغ التحصیلی
4 – اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ( برای داوطلبان نظام قدیم )
5 – دانشجویان انصرافی از دانشگاه : داوطلبانی که دانشجو بوده اند بایستی از تحصیل در دانشگاه مربوطه انصراف داده و با دانشگاه محل تحصیل تسویه حساب کامل نموده و یک نسخه نامه رسمی انصراف از تحصیل را همراه روگرفت فرم تسویه حساب که از تمام قسمت های دانشگاه محل تحصیل امضا گرفته اند ، ارائه نمایند.

6 –  وضعیت نظام وظیفه داوطلبان :
*داوطلبان متولد 1380 در سال جاری مشمول محسوب می شوند.
*داوطلبانی که خدمت مقدس سربازی را به اتمام رسانده اند بایستی در هنگام پذیرش اصل و روگرفت کارت پایان خدمت خود را تحویل دهند.
* کسانی که تحصیلات خود را به اتمام رسانده و گواهی اشتغال به تحصیل ندارند باید دفترچه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت و تاریخ اعزام تا ابتدای شهریور سال 1398پذیرش داشته باشند و یا چنانچه از اتمام یا ترک تحصیل آنان مدت بیش از یک سال نگذشته باشد پذیرش آنان با ارائه معافیت تحصیلی از پلیس +10 انجام خواهد شد.
*کسانی که مشغول انجام خدمت سربازی می باشند باید معرفی نامه یگان و همچنین برگه سفید اعزام به خدمت از پلیس +10 مبنی بر عدم غیبت سنواتی در روی دفترچه اعزام به خدمت ارائه نمایند.
7- آن دسته از داوطلبان پایور که جزء قبول شدگان نهایی می باشند علاوه بر ارائه مدارک ذکر شده فوق بایستی مدارک زیر را نیز در هنگام پذیرش تحویل نمایند.
– خلاصه وضعیت خدمتی به تاریخ روز ممهور به مهر کارگزینی و عکس دار.
– معرفی نامه و رضایت نامه یگانی با امضاء فرمانده یگان.
– روگرفت آخرین فیش حقوقی.
8 – فرم شماره 1 (ضامن یا تعهد خدمت) (دانلود)
تکمیل فرم ضامن ( تعهد خدمت ) با توجه به نوع ضامن به شرح زیر است :
الف ) ضامن نظامی : ضامن نظامی (با درجه بالاتر از استوار یکم )، باید فرم ضمانت مربوطه را ممهور به مهر کارگزینی یگان نموده و همراه با یک نسخه روگرفت فیش حقوقی به پذیرشگر ارائه نماید.
ب ) ضامن نظامی بازنشسته: فرم ضمانت پر شده باید به مهر و امضاء کانون بازنشستگان و ساتا برسد ( ساتا به تنهایی قابل قبول نیست ) و همراه با یک نسخه روگرفت فیش حقوقی به پذیرشگر ارائه شود.
ج) ضامن کاسب و دارای پروانه کسب یا سند مالکیت :
فرم ضمانت پر شده بایستی توسط یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور با ذکر شماره پروانه و سند مربوطه در قسمت های تعیین شده ثبت و با مهر برجسته تایید گردد. ضمنا ارائه کپی و اصل پروانه کسب و سند مالکیت در هنگام پذیرش الزامی است.
شرایط مقبولیت سند مالکیت یا پروانه کسب:
- سند مالکیت باید شش دانگ باشد.
- پروانه کسب باید دائمی و حداقل بیش از 6 سال اعتبار داشته باشد.
د ) ضامن کارمند و کارمند آموزش و پرورش:
فرم ضمانت تکمیل شده باید به تایید و امضاء و مهر کارگزینی اداره مربوطه برسد و همراه با یک نسخه روگرفت فیش حقوقی که ممهور به مهر کارگزینی است به پذیرشگر ارائه شود.
گواهی کسر از حقوق از ضامن با مهر و امضاء کارگزینی اداره مربوطه تا مبلغ 80 میلیون تومان به پذیرشگر ارائه گردد.
کارمند بایستی رسمی و دائمی بوده و قراردادی نباشد. ( ارائه گواهی از سازمان مربوطه جهت تایید کارمند رسمی و دائمی بودن الزامیست)
9- فرم شماره 2(مشخصات بستگان):(دانلود)
داوطلبان بایستی فرم مربوطه را از وبگاه گزینش اجا دانلود و تکمیل نموده و در هنگام پذیرش ارائه نمایند.
10- فرم شماره 3 (مشخصات انفرادی داوطلب ):(دانلود)
داوطلبان بایستی فرم مربوطه را از وبگاه گزینش اجا دانلود و تکمیل نموده و در هنگام پذیرش ارائه نمایند.
11 – فرم شماره 4 (گواهی عدم سوء پیشینه): (دانلود)
داوطلبان باید فرم مربوطه را دانلود و چاپ نموده و به همراه پرینت قبولی به دفاتر استخدام و عضویابی محل سکونت خود مراجعه و پس از امضا و ممهور شدن فرم مربوطه به اداره تشخیص هویت ناجا مراجعه نمایند.لازم به ذکر است تحویل اصل گواهی عدم سوء پیشینه و روگرفت آن در روز پذیرش الزامی است.
12– فرم شماره 5 (درخواست افتتاح شماره حساب بانک حکمت ایرانیان) : (دانلود)
داوطلبان باید فرم مربوطه را دانلود و چاپ نموده و به همراه پرینت قبولی به دفاتر استخدام و عضویابی محل سکونت خود مراجعه و پس از امضا و ممهور شدن فرم مربوطه به شعبه بانک حکمت ایرانیان مراجعه نمایند. ضمنا بایستی شماره حساب حقوقی خود را که دارای کد 802 می باشد از بانک حکمت ایرانیان اخذ (حساب باز کنند) و در روز پذیرش همراه داشته باشند.

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت ارتش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

خبر 24 بهمن 97: اعلام نتایج آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران (منبع: سایت ارتش)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج اولیه آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش جهت تکمیل فرایند گزینش اعلام گردید.

مدارک مورد نیاز جهت ادامه فرآیند گزینش
داوطلبان قبولی آزمون کتبی در طول فرآیند گزینش با مشاوره کارشناسان نسبت به انتخاب نیروی مربوطه (رشته) و اولویت های خود اقدام خواهند کرد.
داوطلبان قبولی آزمون کتبی می بایست در روز مراجعه به مدیریت گزینش و استخدام نزاجا به آدرس تهران - میدان حر - قبل از چهارراه کمالی ،این مدارک را با خود به همراه داشته باشند
1- اصل شناسنامه عكس‌دار و کارت ملی و روگرفت از آن‌ها (شناسنامه 5 سری کامل از تمام صفحات و کارت ملی 5 برگ پشت و رو).
2- 12 قطعه عكس 4×3 (تمام رخ) پشت نویسی شده(عکس بدون روتوش باشد).
3- 5 نسخه رو‌گرفت از تمام صفحات شناسنامه و كارت ملي پدر و مادر، برادر و خواهر و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها.(ناپدری و نامادری در صورت داشتن).
4- داوطلب می‌بایست مشخصات بستگان نسبي و سببي شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها، ناپدری و نامادری ارائه نماید.( فرم مشخصات بستگان را از سایت دانلود و تکمیل نمائید)
5- ارائه اصل گذر نامه داوطلب ( در صورت دارا بودن ).
6- اصل و رو‌گرفت مدرك يا گواهي ديپلم متوسطه(الزامی می باشد) و مدرك پيش دانشگاهي (در صورت اخذ جهت داوطلبان نظام قدیم) – (داوطلبان نظام جدید می بایست گواهی اشتغال به تحصیل ارائه نمایند و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه (سال دوازدهم) خود را با شرط حداقل معدل کل 14، حداکثر تا قبل از شروع دوره رزم مقدماتی مشترک 98/4/22 ارائه نمایند در غیر این صورت قبول آن ها کان لم یکن تلقی می شود).
7- اصل مدرك نظام وظيفه (اصل كارت پايان خدمت یا اصل کارت معافیت رهبری یا کفالت يا دفترچه آماده به خدمت بدون داشتن مهر غيبت يا گواهي اشتغال به خدمت يا گواهي اشتغال به تحصيل براي دانش‌آموزان).
8- لباس ورزشي و كفش ورزشي مناسب.
9- پوشه روغني يك برگ.
10- خودكار.
11- كاركنان پايور آجا یک برگ خلاصه وضعيت خدمتي عكس‌دار با مهر و امضاء ف‌ يگان عمده به همراه معرفی‏ نامه از یگان و مجوز دايره اعزام به مدارس نيروي مربوطه بدون قيد و شرط به همراه داشته باشند.
12- هزينه معاينات پزشكي مبلغ 600000 ريال (شصت هزار تومان) مي‌باشد. لذا داوطلبان بايستي مبلغ مذكور را (وجه نقد یا کارت بانکی شتابی) به هنگام گزينش به همراه داشته باشند.
13- داوطلبانی که دانشجو هستند، نباید هیچ‌گونه تعهدی به سازمان‌های دیگر داشته و می‏بایست هنگام مراجعه، گواهی اشتغال به تحصیل ارائه نمایند.
14- داوطلبانی که در هنگام ثبت نام با استفاده از شرایط(فرزند نظامی و ایثارگران – آزادگان از کار افتاده کلی – جانبازان از کار افتاده کلی - و دارندگان گواهی بسیج فعال و عضویابی شدگان) در شرط معدل آن‌ها ارفاق در نظر گرفته شده است، باید مدارک خود را به همراه سایر مدارک در زمان پذیرش ارائه دهند.
15- داوطلبانی که دارای احکام قهرمانی در رشته های ورزشی هستند، اصل مدرک مربوطه را به همراه داشته باشند.
16- داوطلبانی که حافظ قرآن کریم هستند، اصل احکام و مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
17- داوطلبانی که دارای مدارک ثبت اختراع و اکتشافات هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
18- داوطلبانی که فارغ التحصیل از مدارس تیزهوشان هستند معرفی نامه از آموزش و پرورش به همراه داشته باشند.
19- داوطلبانی که دارای مدارک المپیاد یا بنیاد نخبگان هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
20- داوطلبانی که دارای مدرک تافل هستند مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
21- نوع رشته تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم باید با هم همخوانی داشته باشد.
تذكر:
- دارا بودن حداقل 16 سال تمام و حداکثر 22 سال (تا تاریخ 1397/09/05) و در صورت انجام خدمت سربازی، مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‏گردد. فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند.
- داوطلب حتما بایستی مجرد باشد.(در خصوص درجه ‏داران و کارمندان کلیه نیروها، در صورت متاهل بودن منعی وجود ندارد)
- کلیه درجه ‏داران و کارمندان آجا برابر تبصره 2 ماده 49 ق آجا(درجه داران تا درجه استواریکمی و کارمندان تا سن 25 سال که در آزمون کتبی قبول گردیده اند، در روز مراجعه جهت فرآیند گزینش گواهی اشتغال به خدمت از یگان محل خدمت با مهر نیروی انسانی آن یگان و نامه رضایت خدمتی و مجوز شرکت در گزینش دانشگاه ‏های افسری آجا از دایره اعزام به مدارس معاونت نیروی انسانی نیروی مربوطه به همراه داشته باشند).
الف- از پذيرش داوطلباني كه مدارك ذكر شده را به ‌همراه نداشته باشند و يا شرايط آنان مغاير با دستورالعمل و يا آگهي استخدام باشد، خودداري خواهد شد.
ب- از ورود همراه داوطلبان اعم از نظامي و غيرنظامي به محل اجراي گزينش جلوگيري به عمل آمده و در صورت مشاهده همراهان در محل گزينش از پذيرش و ادامه كار داوطلب خودداري خواهد شد.
پ- هر داوطلب با مسئوليت خود جهت ادامه مراحل گزينش مراجعه و پيش بيني رفت و آمد و ساير هزينه‌هاي ضروري (خوراك و اسكان) خود را براي مدت حداقل 2 روز و حداکثر4 روز بنمايد.
ت- از پذيرش داوطلبان در غير از ساعت و تاريخ ذكر شده ممانعت بعمل آمده و درهاي ورودي رأس ساعت 7 صبح بسته خواهد شد. لذا داوطلبان طوري برنامه ریزی نمايند كه حداقل يك ساعت قبل در محل مذكور حضور داشته باشند.
ث- داوطلبان گرامی لطفا از آوردن وسایل غیر ضروری و ممنوعه از جمله (پیجر، انگشتر، دستبند، زنجیر، گردن بند، فندک، سیگار، چاقو و ...) خودداری نمایید
ج- شروع دوره آموزش در نيمه دوم تير ماه خواهد بود، لذا داوطلبان نظام قدیم بایستی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و داوطلبان نظام جدید بايد در پایان خرداد ماه سال 98 قبول شده باشند و اگر داوطلبي تمام مراحل گزينش را با موفقيت طي نموده ولي موفق به اخذ مدرك دیپلم نشده باشد، پذيرش نهايي نخواهد شد.
چ- داوطلبان نظامي پايور و پيماني و سربازان وظيفه بايد با لباس شخصي جهت انجام مراحل گزينش در محل مذكور حضور داشته باشند.
ه- داوطلبان حداقل یک هفته قبل از مراجعه برای انجام مراحل گزینش هیچ دارویی مصرف نکنند.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید

فایل های مورد نیاز
جهت بازیابی کد داوطلبی اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود دفترچه راهنمای اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرآیند گزینش اینجا کلیک نمایید جهت دانلود فرم مشخصات بستگان اینجا کلیک نمایید

خبر 5 بهمن 97: زمان اعلام نتایج آزمون استخدام دانشگاه های افسری (منبع: سایت ارتش)

آزمون ورودی دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز و در 26 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، پیش از ظهر امروز (جمعه)، آزمون ورودی دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در 26 حوزه امتحانی در سراسر کشور و با شرکت بیش از 22 هزار داوطلب برگزار شد.

بر پایه این گزارش، این آزمون در سه رشته تحصیلی «ریاضی – فیزیک»، «علوم تجربی» و «علوم انسانی و معارف اسلامی» در تهران و 25 حوزه امتحانی دیگر شامل مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور با نظارت نمایندگان سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار شد.

گفتنی است، نتیجه این آزمون‌ها 25 بهمن‌ ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد.

خبر 17 دی 97: اطلاعیه مهلت تکمیل فرم ثبت نام تمامی رشته های استخدام دانشگاه افسری (منبع: سایت ارتش)

به اطلاع آن دسته از داوطلبان که به علت ترافیک زیاد قادر به ثبت اطلاعات نمی باشند ، می رساند: تا پایان روز دوشنبه 17 دی ماه می توانند با اطلاعات خرید کارت خود وارد سامانه شده و ثبت نام خود را کامل نمایند.

خبر 13 دی 97: اطلاعیه مهلت ثبت نام استخدام دانشگاه های افسری (منبع: سایت ارتش)

پایان زمان خرید کارت ثبت نام برای رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک تا ساعت 24 - 14 دی می باشد.
داوطلبان رشته های ادبیات و علوم انسانی - معارف اسلامی از ساعات اولیه 15 دی ماه می توانند کارت ثبت نام را خرید نمایند.

 اطلاعیه ویرایش اطلاعات ثبت نامی استخدام دانشگاه افسری (منبع: سایت ارتش)

1- داوطلبانی که اقدام به خرید کارت نموده اند بایستی در اسرع وقت ثبت نام خود را کامل و شماره پرونده دریافت نمایند. و تکمیل ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.عواقب عدم تکمیل ثبت نام مشمول شخص داوطلب خواهد بود.

2- تاریخ ویرایش اطلاعات ثبت نام از روز یک شنبه 97/10/16 تا پایان روز دوشنبه 97/10/17 می باشد.

3- داوطلبان رشته های ادبیات و علوم انسانی – معارف اسلامی می توانند تا پایان روز دوشنبه 97/10/17 علاوه بر ویرایش اطلاعات ، فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

4-استان محل سکونت – حوزه ، کد ملی پس از خرید کارت در هیچ مرحله ای از ثبت نام قابل ویرایش نمی باشد.

(به هنگام خرید کارت دقت لازم داشته باشید)

جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام اینجا کلیک نمایید

خبر 6 آذر 97: اطلاعیه داوطلبان دارای سهمیه استخدامی (منبع: سایت ارتش)

داوطلبان دارای سهمیه (شاهد،جانباز،آزاده،فرزند نظامی،بسیج فعال) بایستی مدارک مربوط به سمهیه را حداکثر تا تاریخ 97/10/20 به دفاتر محل سکونت خود تحویل نمایند. در غیر این صورت امتیاز مربوطه کم لم یکن تلقی می گردد.

توجه 1:داوطلبان در زمان ویرایش اطلاعات می توانند اطلاعات اشتباهی ثبت نام خود را ویرایش نمایند(این تاریخ اعلام خواهد شد)

توجه 2: داوطلبان می توانند مشکلات مربوط به سامانه و فرآیند گزینش خود را از طریق ثبت مشکلات درج و پاسخ خود را دریافت نمایند.


استخدام دانشگاه های افسری جمهوری اسلامی ایران - 5 آذر 97

ارتش جمهوری اسلامی ايران جهت تكميل كادر افسري نيروهاي زميني، قرارگاه پدافند هوايي حضرت خاتم  انبياء (ص) ، هوايی ، دريايی و  سازمان های تابعه خود جهت پاسداري از استقلال و تماميت ارضی و نظام جمهوري اسلامي ايران و ادامه راه شهيدان از بين جوانان متدين ،انقلابی و سلحشور همرزم مي پذيرد. داوطلبان درحال تحصيل و دانش آموختگان رشته های رياضی فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني و معارف اسلامی از طريق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگيري آموزش های نظامي كاربردی در دانشگاه های افسري امام علی (ع)، خاتم  انبياء (ص)، هوايی شهيد ستاری،  علوم دريایی امام خمينی (ره) و فارابی مشغول به تحصيل خواهند شد.

جدول زمان بندی برگزاری كنكور اختصاصی و انجام فرآيند گزينش دانشجويان دانشگاه های افسری آجا  در سال تحصيلي 99-1398

موضوع تاريخ
ثيت نام اينترنتی (رشته هاي رياضی فيزيك و علوم تجربی) 97/09/05 تا 97/10/14
ثيت نام اينترنتي (رشته هاي علوم انسانی و معارف  اسلامی) فقط 97/10/15
تاريخ دريافت كارت ورود به جلسه آزمون از طريق سايت 97/11/02 تا 97/11/04
آزمون كتيی  97/11/05
شروع آموزش رزم مقدماتی مشترك  98/04/22

* توصيه های مهم:

داوطلبان انصرافی دانشگاه های افسری سال های قبل مجاز به خريد كارت و ثبت نام نمی باشند. ليست مربوطه در سايت جهت اطلاع اين دسته از داوطلبان قرار دارد.

*هزينه ثبت نام 600000 ريال (ششصد هزار ريال)، و غير قابل استرداد مي باشد

**ثبت نام صرفا جهت داوطلبان مرد مي باشد.

**با توجه به شبانه روزی بودن دوران تحصيل، داوطلبان متأهل حق ثبت نام ندارند.

***داوطلبان با سابقه بيماري ها و شرايط جسم و روان ذكر شده حق ثبت نام ندارند ، در صورت اقدام خريد كارت و ثبت نام علاوه بر مسترد نشدن هزينه ثبت نام از مراحل گزينش حذف خواهند گرديد.

1- تالاسمی مينور

2- چاقي (BMI بالاتر از 30)

3- كوررنگي

4- سابقه جراحي هاي وسيع

5- مشكلات عمده ارتوپدی

6- سابقه هرگونه معافيت پزشكي از مراجع نظامی و انتظامی

7- هرگونه سابقه بيماري هاي مزمن اعصاب و روان

8-كليه بيماري هاي صعب العلاج

9-هرگونه بيماري يا سابقه بيماري كه نياز به مصر  طونني مدت دارو داشته باشد.

10-كاهش شنوايي متوسط و شديد (بر ميناي تست شنوايي سنجي)

11-هرگونه اعتياد به مواد مخدر و روان گردان

1- هر داوطلب فقط مجاز است يك بار اقدام به خريد كارت آزمون نمايد در غير اينصورت توسط سيستم  از خريد مجدد او جلوگيري مي شود

2-به هنگام تكميل فرم هاي ثيت نام و خريد از refresh كردن و يا برگشت به صفحه قبل جدا خودداري نماييد.

3-در صورت فراموشی كد رهگيری خريد با استفاده از منوی سمت راست می توانيد با وارد نمودن كد ملی و شماره سفارش بانك كد رهگيري خريد خود را دريافت نماييد.

4- جهت چاپ اطلاعات ثيت نامی خود با استفاده از منوی سمت راست صفحه می توانيد با وارد نمودن كد ملی و شماره پرونده ثيت نامی خود اطلاعات مربوطه را چاپ نماييد.

5-خواهشمندیم قيل از شروع به تكميل فرم ها راهنماي موجود در سايت را به دقت مطالعه نماييد.

6- در منوي بالای صفحه سايت تمامی موارد مربوط به شرايط و ضوابط ، جداول رشته هاي تحصيلی ، منابع آزمون ، آدرس دفاتر استخدام و گزينش ، در دسترس قرار دارند.

توضيحات، شرايط و ضوابط كلی پذيرش دانشجو در دانشگاههاي افسری آجا

مطالعه مطالب اين دفترچه براي داوطلبان همه گروه های آزمايشی كه ثبت نام نموده اند، الزامی است.

> هزينه ثبت نام

1- ميلغ هزينه ثيت نام در آزمون 600000 ريال مي باشد (شصت هزارتومان) كه داوطليان بايستی ميلغ مورد نظر را از طريق منوی خريد كارت موجود در سامانه بصورت آنلاين پرداخت نموده و كد رهگيري خريد خود را يادداشت و در نگهداری آن كوشا باشند.

2- داوطلبان گرامی از تمامی كارت های بانكی متصل به شتاب خود كه موجودب كافي را داشته باشد مي توانند اقدام به خريد نمايند.

> شرايط عمومی

1- متدين به دين مبين اسلام.

2- تابعيت جمهوری اسلامی ايران (ايرانی الاصل بودن و عدم سابقه تابعيت بيگانه)

3- ايمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوري اسلامی ايران و آمادگی فداكاری در راه تحقق اهداف آن.

4 - اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقيه.

5- كسانی كه به عنوان عضو به ارتش ج.ا.ا مي پيوندند بايد براي رزمنده شدن وارد شوند و جهت پاسداري از استقلال و تماميت ارضی و نظام جمهوري اسلامي ايران آمادگی مأموريت در هر جايي را داشته باشند.

6- شاخصه های تدين و انقلابی بودن اصل بوده و در همه مراحل بايد مورد توجه قرار می گيرد.

7- استخدام افراد برمبنای مرتفع نمودن مشكلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام براساس نياز سازمان می باشد.

8- در استخدام افراد به وجود انگيزه خدمتی ، روحيه ايثار و فداكاری توجه می شود.

9- سپردن تعهد كافی مينی بر پرداخت دو برابر هزينه های دوره آموزشی درصورت استعفا  و يا اخراج برابر قوانين و مقررات ارتش ج.ا.ا.

10- دارابودن حداقل سن 16 سال تمام و حداكثر 22سال (تا تاريخ 97/09/05 همزمان با شروع ثبت نام) و در صورت انجام خدمت سربازي مدت خدمت ضرورت به حداكثر سن داوطلب اضافه مي شود (فرزندان شاهد، جانيازان از كار افتاده كلي ، آزادگان از كار افتاده كلي از شرط سن و معدل معاف می باشند)

11- حداكثر سن براي رشته خلياني هواپيما 20 سال می باشد.

12- دارا بودن سلامت جس  و روان(برابر معاينات استخدام).

تبصره: حداقل قد براي عموم داوطليان 165 سانتيمتر و ديد چشم  براي رشته های خليانی 10/10 و برای ساير  رشته ها حداقل 8/10 می باشد.

13- فقدان محكوميت مؤثر كيفری و محكوميت ناشی از اقدام عليه امنيت كشور، انقلاب و نظام جمهوري اسلامی ايران.

14- نداشتن عضويت يا وابستگی و هواداری از احزاب ، گروه ها و سازمان هاي سياسی.

15- عدم معروفيت به فساد اخلاقی برابر ضوابط گزينش .

> شرايط اختصاصی

1- سپردن تعهد خدمتی برابر ضوابط قانون ارتش جمهوري اسلامی ايران.

2- داشتن حداقل معدل كل ديپلم برای رشته های علوم تجربي و رياضي فيزيك 14 و برای رشته های علوم انساني و معارف اسلامب 16 و همچنين حداقل معدل كتبی 10 برای تمامی رشته ها و برای داوطلبان در حال تحصيل (نظام جديد آموزشي) حداقل معدل 14 سال دوم متوسطه (سال يازدهم ) ملاك بوده و بايستی مدرك قبولی سال آخر متوسطه ( سال دوازدهم) خود را با شرط حداقل معدل كل 14 و معدل كتبی 10 حداكثر تا قبل از شروع دوره رزم مقدماتي مشترك (تا تاريخ 98/04/22) ارائه نمايند در غير اينصورت قبولی آنان ناديده تلقی می گردد. (فرزندان شاهد ،جانبازان از كار افتاده كلی ، آزادگان از كار افتاده كلی از شرط سن و معدل معاف مي باشند).

3- جهت داوطلبان خلبانی هواپيما حداقل معدل كل 15 و حداقل معدل كتبی 12 می باشد.

4- قبولی در آزمون علمی ، معاينات پزشكی ، مقاومت جسمانی و صلاحيت های گزينشی.

5- فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان و نظاميان از اولويت استخدام برخوردار می باشند.

6- بسيجيان فعال ،حافظان كل قرآن كریم و داوطلبان عضويابی شده از اولويت استخدام برخوردار می باشند.

7- دانشجويان مشغول به تحصيل در ساير دانشگاه ها در صورت داشتن شرايط و ضوابط موردنظر می توانند ثبت نام نمايند.

8- از پذيرفته شدگانی كه دانشجوی ساير دانشگاه ها می باشند مشروط به ارائه برگه انصراف از تحصيل ثبت نام نهايی بعمل خواهد آمد.

9- درجه داران رسمی و پيمانی (بين درجات گروهبان يكمی تا استوار يكمی) می توانند پس از اخذ مجوز از نيرو يا سازمان مربوط در كنكور اختصاصی شركت و فقط مجاز به پذيرش دردانشگاه نيرو/ سازمان متبوعه خود می باشند.

10- امكان استخدام دارندگان معافيت پزشكی در ارتش ج.ا.ا وجود ندارد.

11- با توجه به شبانه روزی بودن دوره آموزش، داوطلبان متأهل حق ثبت نام ندارند.

12- نداشتن تعهد خدمتی يا استخدامی به دستگاه های دولتی و بخش خصوصی.

> امتيازات

1- تحصيل در دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ايران (دانشگاه افسری امام علی (ع)،دانشگاه خاتم  الانبياء (ص)، دانشگاه هوايی شهيد ستاری، دانشگاه علوم دريايی امام خمينی(ره) نوشهر و دانشكده علوم و فنون فارابی) شبانه روزي می باشد.

2- پوشاك، تغذيه، آموزش ، بهداشت و درمان دانشجويان رايگان مي باشد.

3- به دانشجويان در طول تحصيل كمك هزينه تحصيلی پرداخت می شود.

4- دانشجويان پس از طی 7 ترم موفقيت آميز تحصيلی به درجه ستواندومی نائل می گردند و پس از دانش آموختگی به آنان دانشنامه كارشناسی در رشته مربوط اعطا مي گردد.

5- فارغ التحصيلان از تسهيلات ، وام های مصوب ، كارت اعتباری حكمت ، بيمه خدمات درمانی و بيمه عمر برای خود و عائله تحت تكفل و ساير خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود برخوردار خواهند شد.

> زمان آزمون كتبی

* آزمون ورودی رأس ساعت 8 صبح مورخه 97/11/05 برگزار مي گردد، به همراه داشتن كارت ورود به جلسه (كه قبلاً از طريق سايت گزينش اجا دريافت نموده اند) توسط داوطلبان الزامی می باشد.

* داوطلبان بايستی يک ساعت قبل از شروع آزمون (ساعت 07:00) در محل حوزه حضور داشته باشند

* داوطليان بايستی جهت دريافت  كارت آزمون، از مورخه 97/11/02 الي تاريخ 97/11/04 به سايت گزينش اجا مراجعه نمايند. و به هنگام برگزاری آزمون ورودی ارائه نمايند. ضمناً ارائه كارت ورود به جلسه به هنگام انجام فرآيند گزينش پس از قبولی در آزمون ورودی الزامی می باشد.

نتايج آزمون ورودی در سايت آجا و دفاتر استخدامی اعلام خواهد شد.

قيول شدگان آزمون ورودی لازم است طبق برنامه زمانی اعلام شده در سايت اجا، جهت انجام بقيه مراحل گزينش با هماهنگی حوزه های امتحانی مربوط، به مديريت گزينش و استخدام نيروي زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران واقع در تهران ميدان حر، خيابان امام خمينی(ره) نرسيده به چهار راه كمالی، مراجعه نمايند.

> نحوه ثبت نام

1- علاقمندان (داوطلبان داراي ديپلم رياضی فيزيك و علوم تجربی) لازم است جهت اطلاع از شرايط و ضوابط و انجام ثبت نام از تاريخ 97/9/5 تا 97/10/14 به وبگاه اينترنتی ارتش جمهوری اسلامی ايران مراجعه نمايند.

تبصره:

به علت محدوديت های موجود، داوطلبان دارای مدرک ديپلم علوم انسانی ومعارف اسلامی فقط می توانند به مدت يك روز در تاريخ 97/10/15 به وبگاه اينترنتی ارتش جمهوری اسلامی ايران مراجعه و اقدام به ثبت نام نمايند.

داوطلبان در هنگام ثبت نام بايستی نزديكترين حوزه ثبت نامی و محل برگزاری آزمون به محل سكونت خود را در سايت اجا انتخاب نمايند.

 داوطلبان ساكن استان خراسان رضوی می توانند با توجه به مسافت يكی از حوزه های شهر مشهد يا قوچان را انتخاب نمايند.

داوطلبان ساكن استان خراسان شمالی بايستی حوزه خود را شهر قوچان انتخاب نمايند.

> زمان آزمون ورودی و نشانی محل های برگزاری آزمون

آزمون ورودی رأس ساعت 8 صبح مورخه 97/11/05 برگزار می گردد، به همراه داشتن كارت ورود به جلسه (كه قبلاً از طريق سايت اجا دريافت نموده اند) توسط داوطلبان الزامی می باشد.

داوطلبان بايستی جهت آگاهي از نشانی های محل برگزاری آزمون، ازمورخه 97/11/1 به وبگاه اينترنتی ارتش جمهوری اسلامی مراجعه نمايند.

نشاني های دفاتر استخدام آجا جهت انجام هماهنگی هاي مورد نياز و مراجعه داوطلبان دارای سهميه و شرايط خاص جهت تحويل مدارك خود بشرح زير مي باشد:

1 – تهران – ميدان حر- خيابان امام خميني(ره) – نرسيده به چهارراه كمالي – دفتر استخدام نيروي زميني ارتش ج . ا .ا – تلفن : 66467609 – 021

2- اروميه – خيابان ارتش – جنب تالارمهدا- دفتر جذب وعضويابي – تلفن : 33438810-044

3- اراک- کیلومتر 4جاده خمین – جنب پادگان مالک اشتر ناجا – فرماندهی آموزشهای ق پ ه ح خاتم الا نبیاء .-تلفن 34132760-086

4- اصفهان – سه راه حكيم نظامي – جنب كلينيك فجر – دفترجذب وعضويابي مركزآموزش توپخانه – تلفن : 36202019-031

5- اهواز – خيابان لشگر-نرسيده به بيمارستان شهيد منفرد نياكي-ميدان توپ- جنب قرارگاه عملياتي تيپ192-دفتر جذب وعضويابي- تلفن : 33330574-061

6- ايلام- ميدان معلم- خيابان پیام – انتهاي كوچه پیام4-دفترجذب وعضويابي- تلفن: 32224244-084

7- اردبيل- بزرگراه شهدا –ایستگاه سرعین- جنب پادگان شهيد چمران-دفترجذب وعضويابي – تلفن : 33710122-045

8- بندرعباس- جاده اسكله شهيدباهنر – جنب درمانگاه تخصصي نيروي دريايي(سورو) – شعبه استخدام. تلفن: 33423009-076

9- بيرجند- خيابان ارتش- روبروي اداره اطلاعات استان (سه راهي عدل)- دفتر جذب وعضويابي استان خراسان جنوبي- تلفن: 32222009-056

10- بوشهر- پايگاه دریایی بوشهر- درب دوم نیروی دریایی- درب دژبان- شعبه استخدام.- تلفن: 19- 33444212- 077(داخلی 3036)

11- تبريز- انتهاي خيابان ارتش جنوبي – دفتر جذب وعضويابي استان آذربايجان شرقي – تلفن : 35420630-041

12- خرم آباد – روبروي ميدان اسد آبادي-به طرف مصلي- دفترجذب وعضويابي تیپ184 – تلفن : 33309003-066

13- رشت- خيابان رسالت – بالاتر از منازل سازماني نيروي انساني – جنب مجتمع رفاهي باران- تلفن: 33339975- 013

14- زاهدان – خيابان آزادي- روبروی سازمان قضایی ن.م –دفترجذب وعضويابي قرارگاه تاكتيكي تیپ 188 – تلفن : 33239082-054

15- زنجان-میدان ارتش- جنب تالار 22بهمن-دفتر جذب وعضويابي – تيپ 216- تلفن:33538060-024

16- سنندج- میدان ارتش- درب دژبانی تیپ128پادگان شهیدسرلشگرایرج نصرت زاده-دفترجذب وعضويابي تيپ128 -تلفن: 33111606-087

17- شاهرود- بلوار شهيد مطهري-درب اول پادگان-جنب فروشگاه اتكا-دفترجذب وعضويابي استان سمنان- تلفن :32349097-023

18- شيراز- ميدان امام حسين(ع)(فلکه ستاد) – دفترجذب وعضويابي فرماندهي وارشد نظامي آجا در استان فارس- تلفن : 32337126-32350048-071

19- قزوين – چهار راه وليعصر-ميدان ارتش- جنب پادگان تیپ116 – دفترجذب وعضويابي استان قزوين- تلفن : 33322469-028

20- قوچان- ميدان امام خميني (ره)- جنب كيوسك راهور ناجا- دفترجذب وعضويابي تيپ 277- تلفن : 47217495-051

21- كرمان – خیابان عدالت- روبروی فروشگاه اتکا –دفتر جذب وعضويابي استان كرمان- تلفن : 32267757-034

22- كرمانشاه-ميدان لشگر-معاونت نيروي انساني-دفترجذب وعضويابي قرارگاه منطقه اي غرب – تلفن :37221818-083

23- گرگان- فلکه فخرالدین اسعد گرگانی – دفتر جذب وعضويابي استان گلستان- تلفن: 32229499-017

24- مشهد- چهارراه استانداري –ميدان ديدگاه لشگر-جنب دادسراي نظامي قضايي ن. م-دفترجذب وعضويابي استان خراسان رضوي- تلفن: 38594269-051

25- نوشهر- خيابان شهيدعمادالدين كريمي- جنب مصلي- دانشگاه علوم درياي امام خميني (ره) -دفتراستخدام- تلفن : 52353083-011

26- همدان- میدان امامزاده عبداله-بلوار زینبیه-روبروی دانشگاه غیر انتفاعی الوند-دفترجذب وعضويابي استان همدان-تلفن: 34222525-081

نتايج آزمون ورودي در وب گاه آجا  و دفاتر استخدامي بيست و شش گانه فوق اعلام خواهد شد.

به منظور رفاه حال داوطلبان و تسهيل در رفت آمد آنان ، داوطلبان می توانند جهت انجام هماهنگي های لازم و ارائه مدارك علاوه بر حوزه های 26 گانه مورد اشاره ، به حوزه های زير نيز مراجعه نمايند.

جهت مشاهده سایر اطلاعات و شرایط آزمون دانشگاه افسری در سال 97 فایلهای PDF زیر را مطالعه نمایید:
+ جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام (شماره 1)  آزمون استخدامی دانشگاه افسری اینجا کلیک نمایید
+ جهت دانلود فایل راهنمای تکمیل فرم های خرید کارت و ثبت نام دانشگاه های افسری اینجا کلیک نمایید

توجه:

زمان شروع ثبت نام ریاضی فیزیک - علوم تجربی 97/09/05 الی 97/10/14

زمان شروع ثبت نام ادبیات و علوم انسانی – الهیات و معارف اسلامی 97/10/15 - به علت محدودیت های موجود فقط یک روز

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 97/11/02 الی 97/11/04

آزمون کتبی جمعه 97/11/05 ساعت 0800 صبح

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1235090
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد