استخدام کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان در شرکت تپ سی
استخدام شرکت تپ سی
شرکت تپ سی به منظور تکمیل تیم مرکز تماس (امور مشتریان) از واجدین شراط ذیل در تهران دعوت به همکاری می نماید:
ردیف | عنوان شغلی | وظایف و مسئولیت ها | تحصیلات و تجربیات | مهارت و شایستگی های مورد نیاز |
1 | کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان | 1-پاسخگویی تماس های ورودی دریافت شده از کلیه استفاده کنندگان از تپ سی شامل سفیران و مسافران
2-انجام تماس خروجی برای پیگیری موارد گزارش شده 3-پاسخگویی تیکت های ارسال شده از سوی سفیر / مسافران تپ سی 4-پاسخگویی تماس های مربوط به تپ سی تلفنی 5- ارائه ایده های نو به مدیریت بخش در جهت کمک به بهبود مداوم فرایندها؛ 6- شركت در دوره هاي آموزشي كه جهت ارتقاء سطح فنی و مهارت های ارتباطی برگزار ميشود 7- پيروی و حضور در شيفتهای تعيين شده طبق برنامه زمانی هفتگی و رعایت نظم و انضباط کاری بخش و همکاری در شیفت های جایگزین |
1- دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی درکلیه رشته ها
2- آشنایی با مفاهیم، فرایندها، قوانین و مقرارت مرکز تماس 3- سابقه کار در مرکز تماس و پشتیبانی مزیت محسوب می شود |
1- مهارت های پاسخگویی تلفنی
2- مهارت های ارتباطی با دیگران 3- مهارت های رضایت مشتری 4- آشنایی کامل با نرم افزار آفیس (ورد و اکسل) 5- آشنایی با صفحات گسترده آنلاین گوگل ( گوگل داک ، شیت و اسلاید) 6- آشنایی با معیارهای سنجش کیفیت در مراکز تماس 7- ورود صحیح و دقیق اطلاعات در سیستم های مدیریت مشتری تپ سی 8- توانایی مدیریت مشتری 9- فراهم نمودن ایده هایی به مدیریت برای بهبود عملکرد در راستای پیشبرد فعالیت شرکت و همچنین خلاقیت در انجام وظایف محوله 10- شرکت در دوره های آموزشی و کسب دانش در زمینه های مرتبط با کار در مواقعی که لزوم به بهبود است 11- توانایی انجام همزمان چند وظیفه با کیفیت بالا 12- صبوری و نظم در انجام کارها 13- توانایی به خاطر سپردن ، دسته بندی و خلاصه نمودن مسائل 14- توانایی تایپ فارسی و انگلیسی 15- توانایی کار تیمی و فعالیت های تیمی در محیط مرکز تماس 16- توانایی هماهنگی با تغییرات پروسه ها و بروز بودن درباره آخرین اخبار و اطلاعیه های درون سازمانی 17- مهارت کنترل خشم و استرس 18- توانایی حضور در مرکز تماس بر اساس شیفت های کاری چرخشی و اعلام شده توسط مرکز تماس (روزانه، ماهانه) 19- هماهنگی با قوانین مرکز تماس و احترام به کلیه همکاران در زمان حضور در شرکت 20- حفظ اطلاعات محرمانه شرکت و اجتناب از ارائه اطلاعات به افرادی خارج از مجموعه تپسی 21- توانایی تکلم به صورت شفاف و واضح |
ساعت کاری: شیفت صبح و عصر
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —