• ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت توزیع نیروی برق مازندران- سال ۹۷

استخدام شرکت توزیع نیروی برق مازندران- سال ۹۷

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت توزیع نیروی برق مازندران

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام شرکت توزیع نیروی برق مازندران اینجا کلیک نمایید


خبر 3 مرداد 97: اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت های پیمانکاری برق مازندران(منبع: انجمن صنفی پیمانکاران برق )

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک کارجویان گرامی، به اطلاع میرسانیم؛ نتایج آزمون استخدام شرکت های پیمانکار طرف قرارداد با شرکت توزیع نیروی برق مازندران (انجمن صنفی پیمانکاران برق استان مازندران) اعلام شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


استخدام شرکت های پیمانکاری برق استان مازندران- 15 اردیبهشت 97

انجمن صنفی پیمانکاران برق استان مازندران در نظر دارد برای اجرای قراردادهای شرکتهای پیمانکاری عضو انجمن در سال جاری نسبت به تامین نیرو در بخشهای سیمبانی، مامور قرائت کنتور برق، نگهبان و آبدارچی جمعا به تعداد ۲۱ نفر از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی ،آزمون دانش مهارتی(مصاحبه) به شرط دارا بودن شرایط ذیل پس از طی فرآیند بکارگیری نماید.

> شرایط عمومی متقاضیان

1- داشتن تابعیت ایران
2- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان
3- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
4- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری می شوند
6- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
7- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
8- عدم داشتن منع قانونی برای فعالیت و نداشتن تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها و شرکت ها
9- احراز صلاحیت های عمومی و گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه توسط پیمانکار یا مشاور

> شرایط اختصاصی

داشتن شرایط سنی حداکثر سن :
29 سال تمام (متولدین بعد از تاریخ 1368/3/11) برای تمامی متقاضیان دیپلم
32 سال تمام ( متولدین بعد از تاریخ 1365/3/11) برای تمامی متقاضیان فوق دیپلم و بالاتر

تبصره 1: برای متقاضیان رشته های شغلی در صورت داشتن سابقه بیمه تامین اجتماعی و مرتبط به مدت حداکثر 3 سال اضافه می گردد.

تذکرات:
1 -کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه (آقایان) و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و در موعد مقرر ارائه گردد.

2 -انتخاب داوطلبان برای انجام مصاحبه حداکثر به میزان 2 برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون تعیین شده را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات انجام و اسامی تمامی داوطلبان حداکثر  3 ماه بعد از آزمون در سایت اعلام خواهد شد.

3 -در صورتی که داوطلبی با مدارک تحصیلی غیر مرتبط و یا پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در آگهی، در آزمون شرکت نماید، از ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.

4 -انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش میسر می باشد. ضمنا اسامی پذیرفته شدگان نهایی پس از تأیید مراجع ذی صلاح از طریق سایت آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

توضیح: مهلت ارائه اصل مدارک لازم از سوی پذیرفته شدگان شامل مدرك تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، مدرک وضعیت نظام وظیفه، و مدرک بومی، به منظور تطبیق مدارک و تکمیل پرونده برای انجام مصاحبه، حداکثر 5 روز پس از اعلام نتایج آزمون می باشد.

5 -مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال (اعلام) مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون و مصاحبه محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی در صورت بکارگیري، لغو و بلا اثر می گردد.

6 -داوطلبان واجد شرایط مندرج در جدول شماره 1، با ارائه مستندات مورد تائید، ضرایب تعیین شده در آزمون کتبی آنان اعمال گردیده و سپس نتایج مربوطه محاسبه خواهد شد.

جدول شماره (1)
ردیف عنوان ضریب
1 فرزندان کارکنان فوت یا قطع عضو شده ناشی از کار (اعم از قراردادی و شرکتی) . فرزندان کارکنان شاغل و 1/20
2 الف) فرزندان زنان شاغل سرپرست خانوار (حجمی و تامین نیرو )، (مشروط بر ارائه تائیدیه محاکم قضایی و تائیدیه شرکت براي زنان سرپرست خانوار)
ب) فرزندان نیروهاي شرکتی (حجمی ، تامین نیرو و خدماتی) به ازای هر سال سابقه یک درصد (1%) تا سقف 15 سال (مشروط بر ارائه سابقه بیمه و تائیدیه شرکت )
1/15
3 فرزندان کارکنان بازنشسته شرکت های تابعه، وابسته و موسسات وابسته به صنعت برق (مشروط بر ارائه تائید
شرکت محل خدمت والدین) و معلولین و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی
1/10

تذکر 1: پیرامون مفاد بند << ذ>> قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، 25 % از سهمیه این آزمون به ایثارگران با ارائه مدارک معتبر اختصاص می یابد.
تذکر 2: برای آن دسته از کارکنانی که یکی از فرزندانشان بصورت شرکتی در شرکت مشغول می باشد امتیاز جدول شماره (1) برای فرزندانشان لحاظ نمی گردد .
تذکر 3: شرط پذیرفته شدن کلیه متقاضیان مشروط به دارا بودن شرایط فیزیکی مورد نیاز برای مشاغل مربوطه می باشد.
تذکر 4: توضیح لازم به ذکر اینکه ملاک انتخاب افراد پذیرفته شده بومی بودن شهرستان مورد تقاضای فعالیت می باشد.
تذکر 5: شرایط بومی بودن متقاضیان شرکت کننده در آزمون باید یکی از موارد: سه سال آخر تحصیلی تا دیپلم یا محل صدور یا محل سکونت والدین یا همسر (بر اساس دو مورد قبل) شهرهای مورد تقاضا باشد.
تذکر 6: لازم به ذکر است متقاضیان شرکت کننده در آزمون باید فقط ساکن شهرستان های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، جویبار، سیمرغ، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، بابل، بابلسر، آمل و فریدونکنار باشد و شهرستان های دیگر استان و کشور حق شرکت در آزمون را ندارند .
تذکر 7: منظور از کارکنان شاغل و بازنشسته، و زنان شاغل، افرادی است که در شرکت توزیع نیروی برق مازندران اشتغال داشته یا دارند.
تذکر 8: پذیرفته شدگان این آزمون هیچگونه ارتباط استخدامی، قراردادی ، پیمانی و … با شرکت های تابعه و وابسته وزارت نیرو ندارند.

د آزمون:
ردیف رشته شغلی مواد آزمون ضرب
1 مامور قرائت کنتور برق توانمندی های عمومی هوش استعداد تحصیلی 1
زبان عمومی
ICDL
ادبیات فارسی و آئین نگارش
سوالات آزمون تخصصی آئین نامه تکمیلی تعرفه برق* 1.5
جزوه آشنایی با انشعابات برق *
ایمنی عمومی برق*
2 سیمبان توانمندی های عمومی هوش استعداد تحصیلی 1
زبان عمومی
ICDL
ادبیات فارسی و آئین نگارش
سوالات آزمون تخصصی ریاضی عمومی 1.5
فن ورز شبکه هوائی *
ایمنی عمومی برق*
3 نگهبان توانمندی های عمومی هوش استعداد تحصیلی 1
زبان عمومی
ICDL
ادبیات فارسی و آئین نگارش
سوالات تخصصی آزمون ریاضی عمومی 1.5
ایمنی حریق *
اصول حفاظت فیزیکی*
4 آبدارچی توانمندی های عمومی هوش استعداد تحصیلی 1
زبان عمومی
ICDL
سوالات تخصصی آزمون ادبیات فارسی و آئین نگارش 1.5

* منابع در سایت هایی به آدرس اینترنتی انجمن پیمانکاران برق استان مازندران موجود است .

ج) جدول نیازها:
ردیف رشته شغلی شرایط شهرستان تعداد جنسیت
مدرک تحصیلی فیزیکی
آزاد  سهمیه
1 مامور قرائت کنتور برق حداقل دیپلم  قد: حداقل 165سانتیمتر
سلامت جسمانی کامل و دید بدون عینک
 آمل  1 مرد
 بابل و امیر کلا  1  —
 قائمشهر،سوادکوه و سوادکوه
شمالی،جویبار و سیمرغ
 1  —
 ساري و میاندورد  1  1
 بهشهر ،گلوگاه و نکا  1  —
2 سیمبان حداقل دیپلم قد: حداقل 165سانتیمتر

سلامت جسمانی کامل

 آمل  1  — مرد
 بابلسر ،بهنمیر و فریدونکنار  2  —
 قائمشهر، سوادکوه و سوادکوه
شمالی، جویبار و سیمرغ
 2  —
بابل و امیر کلا 1 1
ساری و میاندورد 3 1
بهشهر، گلوگاه و نکا 1
3 نگهبان حداقل دیپلم قد: حداقل 180 سانتیمتر

سلامت جسمانی کامل

قائمشهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی،جویبار و سیمرغ 1 مرد
ساری و میاندورد 1
4 آبدارچی حداقل دیپلم قد: حداقل 165 سانتیمتر

سلامت جسمانی کامل

بهشهر ،گلوگاه و نکا 1 مرد

یادآوری: اگر وزن تان (بر حسب کیلوگرم) را بر مجذور قدتان (بر حسب متر) تقسیم کنید عدد حاصل را (شاخص وزنی) BMI گویند .

مثال: قد 1.79 (متر)، وزن: 77 (کیلوگرم)، شاخص وزنی فرد عبارتست از: 24

> چگونگی ثبت نام
داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی می توانند از روز شنبه مورخ 97/2/15 حداکثر تا ساعت 24 روز پنج شنبه مورخه 97/3/3 از طریق پایگاه اطلاع رسانی لینک سامانه ثبت نام آزمون در سایت های انجمن پیمانکاران برق استان مازندران اقدام به ثبت نام در آزمون نمایند.
1 -داوطلبان می بایست مبلغ 300000 ریال (سیصد هزار ریال) ریال را به عنوان هزینه شرکت در آزمون به شماره حساب سیبا 0220158905006 بانک ملی بنام انجمن صنفی پیمانکاران برق استان مازندران واریز نماید و فیش پرداختی را بعد از اسکن نمودن از طریق سایت ثبت نام ارسال نمایند.
توضیح: مبلغ هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
تذکر: مبلغ فوق الذکر 50 درصد از کل هزینه ها می باشد که مابقی هزینه ها توسط شرکت تامین می گردد .
2– پس از انجام کامل و موفقیت آمیز ثبت نام که شامل تکمیل کلیه فیلدهای اطلاعاتی و پرداخت هزینه آزمون می باشد، به داوطلبان کد رهگیری اختصاص یافته و اعلام می شود. ضروری است کلیه داوطلبان این کد را یادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمایند.
3- به داوطلبان محترم توصیه می شود که رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اینترنتی، جدول نیازها (جدول «ج»)، راهنما، نحوه ثبت نام و مدرک تحصیلی مورد نیاز در رشته شغلی مربوط را کاملاً مطالعه و بررسی نموده و فایل رایانه ای عکس خود را با توجه به جزئیات اعلام شده در بند ” ه” آماده نمایند. ضمناً پیگیري مراحل بعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب می باشد.
4- ثبت نام در ساعات کم ترافیک، به مرور زمان و قبل از روزهای پایان مهلت، سهولت بیشتری را به همراه خواهد داشت و بهتر است ثبت نام به روزهاي آخر موکول نشود.

شایان ذکر است که در صورت وجود اشکال در مرحله ثبت نام، مانند واضح نبودن عکس ارسالی توسط داوطلب، اطلاع رسانی لازم از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه معرفی شده از سوی داوطلب یا برقراري تماس تلفنی، برای ویرایش اطلاعات در موعد مقرر به عمل خواهد آمد (تاریخ مربوط به ویرایش اطلاعات متعاقباً به اطلاع داوطلبان رسانیده خواهد شد). در صورت بی توجهی به پیامک ارسالی و این موضوع، مسئولیت تبعات آن به عهده داوطلب می باشد.

یادآوری می نماید ویرایش و تغییر دادن اطلاعات مربوط به وضعیت ایثارگری به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. داوطلبان محترم دقت کافی و لازم را در این موارد و به هنگام ثبت نام به عمل آورند.

5 -مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد گردید.
تذکر: داوطلبان محترم در صورت درج اشتباه اطلاعات شخصی در مرحله ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن مجری آزمون ،مندرج در بند «ز» تماس حاصل نمایند. متذکر می شود که ویرایش اطلاعات، فقط در زمان مقرر امکان پذیر خواهد بود.

> راهنما و نحوه ثبت نام
1- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید. 2- هنگام درج اطلاعات، کلید Lock Caps صفحه کلید خاموش باشد. 3 -از زدن کلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداري نموده و براي جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله (Space) استفاده نمایید.4- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است. 5- کد ملی خود را به صورت کامل ( با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید. 6- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با فرمت JPG و با حجم حداکثر40 کیلوبایت استفاده نمایید. عکس هاي غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود. 7- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیري ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً امکان چاپ اطلاعات وجود دارد.8- فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و با 5 رقم می باشد را به دلخواه تکمیل نموده و آن را به دقت یادداشت کرده یا به خاطر بسپارید. در
صورت فراموش کردن کد رهگیري ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید کد رهگیری خود را بازیابی نمایید، لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید. 9- پس از اتمام مراحل ثبت نام و کامل شدن آن، به منظور ثبت دقیق اطلاعات از دکمه خروج استفاده نمایید.

> توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاري آزمون
1- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی انجمن پیمانکاران برق استان مازندران انجام خواهد پذیرفت.
2- آزمون در روز جمعه مورخ 97/3/11 در محل هایی که آدرس آنها در زمان ارائه کارت اعلام می گردد برگزار خواهد شد.
3- در صورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رسانی لازم از طریق همین پایگاه اینترنتی به عمل خواهد آمد و داوطلبان محترم موظف به آگاهی یافتن، رعایت و انجام آن ها می باشند.
4– ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روي کاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.

سایر موارد :
1- در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول نیازها) صرفاً فارغ التحصیلان همان مقطع و رشته می توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشتهها یا گرایشهاي غیر مرتبط امکانپذیر نمی باشد. در صورت کتمان موضوع، بدون داشتن حق هرگونه اعتراض، قبولی ایشان در هر مرحله از آزمون ملغی اعلام خواهد شد.
2- پذیرفته شدن داوطلب جهت شرکت در آزمون با توجه به مقطع و رشته تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت می پذیرد. مسؤولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مربوط به شرایط مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.
3- قبولی در آزمون به منزله بکارگیری قطعی نمی باشد بلکه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی، گواهی سلامت و اخذ عدم سوء پیشینـه از مراکز ذیصـلاح نیز الزامی می باشـد.
5- پذیرفته شدگان نهایی می بایست آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهرهای استان حوزه فعالیت شرکت برابر
قرارداد را داشتـه باشند .
6- در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفاً براي یک رشته شغلی در شرکت مورد نظر خود ثبت نام نماید .

> مشخصات مجري آزمون:

واحد آموزشی مازندران: 01133105271

داوطلب محترم قبل از ثبت نام در سایت موارد ذیل را دقت نمایید.

1-مطالعه کامل دفترچه راهنمای آزمون

2-واریز مبلغ 300000 ریال بابت ثبت نام به حساب 0220158905006 نزد شعبه بانک ملی به نام انجمن صنفی پیمانکاران برق استان مازندران و بهمرا ه داشتن اسکن فیش واریزی با فرمت JPG و با حجم کمتر از 100 کیلو بایت

3-بعد ثبت نام در رشته شغلی مورد نظر منابع مربوطه را دانلود نمایید.

تاریخ های مهم آزمون
شروع ثبت نام 1397/2/15
خاتمه ثبت نام 1397/3/3
مهلت ویرایش اطلاعات از روز شنبه 1397/3/5
لغایت یکشنبه 1397/3/6
اخذ کارت ورود به جلسه اینترنتی از روز سه شنبه مورخ 1398/3/8
لغایت چهارشنبه 1397/3/9
زمان آزمون روز جمعه 1397/3/11

.

جهت دانلود متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده شرایط آگهی در سایت اصلی انجمن پیمانکاران برق استان مازندران اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1253864
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد