• ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮزﯾﻊ ﻧﯿﺮوی ﺑﺮق گلستان - سال ۹۸

استخدام ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮزﯾﻊ ﻧﯿﺮوی ﺑﺮق گلستان - سال ۹۸

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮزﯾﻊ ﻧﯿﺮوی ﺑﺮق گلستان

جهت ورود به صفحه جامع استخدام ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮزﯾﻊ ﻧﯿﺮوی ﺑﺮق گلستان اینجا کلیک نمایید


خبر 11 شهریور 98: اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت توزیع نیروی برق گلستان (منبع: سایت آزمون وزارت نیرو)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم؛ نتایج آزمون استخدامی شرکت توزیع نیروی برق گلستان اعلام گردید.

جهت سفارش پستی کتاب راهنمای مصاحبه حضوری و گزینش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر 20 مرداد 98: دریافت کارت آزمون استخدام شرکت توزیع نیروی برق گلستان (منبع: سایت آزمون وزارت نیرو)

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام  شرکت توزیع نیروی برق گلستان فعال گردید. زمان برگزاری آزمون 24 مرداد ماه میباشد.

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


استخدام ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮزﯾﻊ ﻧﯿﺮوی ﺑﺮق گلستان - 26 تیر 98

شركت هاي تامين نيروي انساني طرف قرارداد با شركت توزيع برق استان گلستان ( گلستان خدمت گنبد و نويد بخش استر آباد ) در نظر دارد براي اجراي قراردادهاي شركتهاي پيمانكاري در سال جاري نسبت به تامين نيرودر بخشهاي سيمبان راننده ، سيمبان خط گرم و شماره برداري(مامور قرائت كنتور) جمعاً به تعداد 28 نفر از افراد واجد شرايط از طريق برگزاري آزمون توانمندي هاي عمومي و تخصصي، آزمون دانش مهارتي (مصاحبه) به شرط دارا بودن شرايط ذيل پس از طي فرآيند بكارگيري نمايد.

> شرايط عمومی

1 -داشتن تابعيت ايران
2 -انجام خدمت دوره ضرورت يا معافيت قانوني دائم براي آقايان.(ملاك عمل براي محاسبه تاريخ كارت پايان خدمت زمان برگزاري آزمون 24/ 05/ 1398 مي باشد).
تبصره: تحت هيچ شرايطي كارت معافيت پزشكي مورد قبول نمي باشد.
3 -عدم اعتياد به مواد مخدرو دخانيات
4 -نداشتن سابقه محكوميت جزايي موثر
5 -داشتن سلامت جسماني و رواني و توانايي براي انجام كاري كه بكارگيري مي شوند
6 -اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
7 -التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران 8 -عدم داشتن منع قانوني براي فعاليت و نداشتن تعهد خدمتي به ديگر سازمان ها و شركت ها
9 -احراز صلاحيت هاي عمومي و گزينش پس از قبولي در آزمون كتبي و مصاحبه توسط پيمانكار يا مشاور

> شرايط اختصاصی

1-داشتن مدرك تحصيلي اعلامي در جدول پيوست شماره دو الزامي مي باشد.
تذكر1: ملاك عمل براي محاسبه تاريخ گواهي فراغت از تحصيل زمان برگزاري آزمون (24/ 05/ 1398) مي باشد و ملاك فراغت از تحصيل تاريخ مندرج در گواهينامه موقت يا دانشنامه مي باشد.
تذكر2 :داشتن گواهينامه سيمباني ( فن ورز شبكه هوايي ) جهت شركت در آزمون سيمبان و سيمبان خط گرم الزامي مي باشد.
2 -داشتن شرايط سني در هنگام برگزاري آزمون مورخ 24/05/1398 به شرح ذيل :
1-2 -حداكثر 27 سال تمام براي دارندگان پايان مقطع متوسطه (ديپلم) (متولدين24/ 05/ 1371 به بعد). و حداكثر 29سال تمام براي براي دانش آموختگان مقطع فوق ديپلم شغل (متولدين 24/ 05/ 1369 به بعد).
2-2 -مدت انجام خدمت سربازي ، تا 24 ماه به حداكثر سن فوق الذكر اضافه خواهد شد.
3-2-در صورت داشتن سابقه كار مرتبط ، مدت سابقه(حداكثر 5 سال) بر حسب سوابق پرداخت حق بيمه به سازمان تامين اجتماعي به سقف سني افزوده خواهد شد.
4-2-بومي بودن در شهرستان محل خدمت الزامي مي باشد.
توضيح: بومي به فردي اطلاق مي شود كه حداقل داراي يكي از ويژگي هاي زير باشد:
1-4-2 -شهرستان محل تولد داوطلب يا والدين و يا همسر وي، با شهرستان محل مورد تقاضا يكي باشد.
2-4-2-داوطلب حداقل چهار (4 (سال از سنوات تحصيلي (ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان) را به صورت متوالي يا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا طي كرده باشد.
3-4-2 -داوطلب حداقل سه (3 (سال سابقه پرداخت حق بيمه در شهرستان محل مورد تقاضا را داشته باشند.
3 -حداقل قد 170 سانتي متر ، وزن متناسب و برخورداري از سلامت جسماني و رواني ، قدرت تحرك و توانايي انجام وظيفه.
4 -نداشتن مشكل بينايي، شنوايي، لكنت زبان، بيماري هاي خاص و يا حوادثي كه منجر به استفاده از پلاتين در اعضاي بدن شده باشد و توانايي كار در ارتفاع براي شغل سيمبان راننده و سيمبان خط گرم.
5-داشتن گواهينامه رانندگي پايه 2 جهت شغل سيمبان راننده الزامي مي باشد.

تذكرات:
1 -كارت مربوط به وضعيت نظام وظيفه وگواهي فراغت از تحصيل داوطلبان بايستي تا روز برگزاري آزمون آماده و صادر شده باشد و در موعد مقرر ارائه گردد.
2 -انتخاب داوطلبان براي انجام مصاحبه حداكثربه ميزان 3 برابر ظرفيت مورد نياز از ميان افرادي كه حد نصاب نمره آزمون تعيين شده را كسب كرده اند، به ترتيب بالاترين نمرات انجام مي گردد .
3 -در صورتي كه داوطلبي با مدارك تحصيلي غير مرتبط و پايين تر و يا بالاتر از مقاطع تحصيلي اعلام شده در آگهي، درآزمون شركت نمايد ، از ادامه اشتغال وي در هرمرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.
4 -انتخاب نهايي پذيرفته شدگان آزمون پس از طي مراحل مصاحبه و گزينش ميسرمي باشد.
5 -مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهي و يا ارسال ( اعلام ) مدارك به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون و مصاحبه محرز شود داوطلب بهاشتباه يا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج در آگهي است ، از انجام مراحل بعدي محروم گرديده و حتي در صورت بكارگيري، لغو و بلا اثرمي گردد.
6 -شرط پذيرفته شدن كليه متقاضيان مشروط به دارا بودن شرايط فيزيكي مورد نياز براي مشاغل مربوطه ميباشد.
7 -پذيرفته شدگان اين آزمون هيچگونه ارتباط استخدامي ، قراردادي ،پيماني و .......... با شركت هاي تابعه و وابسته وزارت نيرو ندارد.

> چگونگي ثبت نام

1 -داوطلبان پس از مطالعه دقيق شرايط مندرج در اين آگهي مي توانند از ساعت 8 صبح روزسه شنبه مورخ 25/ 04/ 98 حداكثر تا ساعت 24 روزچهارشنبه مورخ 09/ 05/ 98 ازطريق پايگاه اطلاع رساني لينك سامانه ثبت نام آزمون در سايت موسسه آموزش عالي علمي كاربردي صنعت آب و برق اقدام به ثبت نام در آزمون نمايند.
2 -داوطلبان مي بايست مبلغ 650000 ريال (ششصد و پنجاه هزار ريال) را به عنوان هزينه شركت در آزمون از طريق درگاه اينترنتي موجود در صفحه ثبت نام (سامانه خريد كارت ثبت نام) و با استفاده از كارتهاي بانكي عضو شبكه شتاب و الزامات آن مانند رمز دوم كارت و كد cvv2 پرداخت نماييد
توضيح: مبلغ هزينه ثبت نام به هيچ وجه مسترد نمي گردد.
3 –پس از انجام كامل و موفقيت آميز ثبت نام كه شامل تكميل كليه فيلدهاي اطلاعاتي و پرداخت هزينهآزمون ميباشد، به داوطلبان كد رهگيري اختصاص يافته واعلام مي شود. ضروري است كليه داوطلبان اين كد را يادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمايند.
4 -به داوطلبان محترم توصيه مي شود كه رأساً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع به انجام ثبت نام اينترنتي، جدول نيازها ، راهنما، نحوه ثبت نام و مدرك تحصيلي مورد نياز در رشته شغلي مربوط را كاملاً مطالعه و بررسي نموده و فايل رايانه اي عكس خود را با توجه به جزئيات اعلام شده در بند “ د“ آماده نمايند. ضمناً پيگيري مراحل بعدي مانند دريافت كارت ورود به جلسه آزمون، آگاهي از زمان و مكان برگزاري آزمون الزامي بوده و مسئوليت آن به عهده داوطلب مي باشد.
5 -ثبت نام در ساعات كم ترافيك، به مرور زمان و قبل از روزهاي پايان مهلت، سهولت بيشتري را به همراه خواهد داشت و بهتر است ثبت نام به روزهاي آخر موكول نشود.شايان ذكر است كه در صورت وجود اشكال در مرحله ثبت نام، مانند واضح نبودن عكس ارسالي توسط داوطلب، اطلاع رساني لازم از طريق ارسال پيامك به شماره تلفن همراه معرفي شده از سوي داوطلب يا برقراري تماس تلفني،براي ويرايش اطلاعات به عمل خواهد آمد. در صورت بي توجهي به پيامك ارسالي و اين موضوع، مسؤوليت تبعات آن به عهده داوطلب مي باشد. داوطلبان محترم دقت كافي و لازم را در اين مواردو به هنگام ثبت نام به عمل آورند. 6 -مهلت ثبت نام به هيچ وجه تمديد نخواهد گرديد.
تذكر: داوطلبان محترم در صورت درج اشتباه اطلاعات شخصي در مرحله ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانند با شماره تلفن مجري آزمون ،مندرج در بند «ز» تماس حاصل نمايند.

> راهنماي ثبت نام:

1 -داوطلبان پس از ورود به سايت آزمون، ابتدا بايد اقدام به خريد كارت ثبت نام از طريق سامانه مربوط نمايند و پس از خريدكارت ، با توجه به شماره ي سريال 14 رقمي كه در اختيارشان قرار مي گيرد، اقدام به ثبت نام نمايند.
2-از تايپ لاتين اطلاعات خودداري نماييد.
3-هنگام درج اطلاعات ، كليد( Lock Caps (صفحه كليد خاموش باشد.
4-از زدن كليد( Enter (در هنگام درج اطلاعات خودداري نموده و براي جدا كردن كلمات از يكديگر، از كليدفاصله( Space)استفاده نماييد.
5-تكميل اطلاعات كليه فيلدها الزامي است.
6-كد ملي خود را به صورت كامل (با درج صفر) و بدون خط تيره وارد نماييد.
7-براي الصاق عكس، از فايل اسكن شده عكس پرسنلي 4×3 )تمام رخ، زمينه روشن و جديد)، با فرمت JPG و با حجم حداكثر40 كيلوبايت استفاده نماييد.
8-در انتهاي فرم ثبت نام، فيلد مربوط به شماره بازيابي كه از نوع عددي و 5 رقمي مي باشد را به دلخواه تكميل و آن را يادداشت نماييد. در صورت فراموش كردن شماره رهگيري ثبت نام، با استفاده از اين شماره به همراه كد ملي و شماره شناسنامه مي توانيد شماره رهگيري خود را بازيابي نماييد لذا تا پايان مراحل آزمون از اين شماره كاملاً مراقبت نماييد.
9-پس از تكميل نمودن اطلاعات، شماره رهگيري ارائه شده را يادداشت نماييد. ضمناً امكان چاپ اطلاعات وجود دارد.

> توزيع كارت ورود به جلسه و زمان برگزاري آزمون:

1 -ارائه كارت ورود به جلسه آزمون به صورت اينترنتي و از طريق سايت ثبت نام اعلامي از تاريخ 20/ 05/ 1398 لغايت 23/ 05/ 1398 انجام خواهد پذيرفت.
2 -آزمون در روز پنج شنبه مورخ 24/ 05/ 98 در محل كه آدرس آنها در زمان ارائه كارت اعلام مي گردد برگزار خواهد شد.
3 -در صورت ايجاد هرگونه تغيير در كليه جزئيات مربوط به مراحل برگزاري آزمون، اطلاع رساني لازم از طريق همين پايگاه اينترنتي به عمل خواهد آمد و داوطلبان محترم موظف به آگاهي يافتن ، رعايت و انجام آن ها مي باشند.
4 – ارائه كارت ورود به جلسه آزمون ( چاپ شده بر روي كاغذ ) هنگام ورود به حوزه الزامي است. در غير اينصورت ازورود داوطلب جلوگيري خواهد شد

> مواد آزمون

1 -سوالات آزمون در يك دفترچه شامل سوالات عمومي و سوالات تخصصي طراحي گرديده و مواد (دروس) رشته شغلي و جزئيات مربوط در جدول پيوست شماره يك در پايان آگهي درج شده است.
2-آزمون داراي نمره ي منفي بوده، هر پاسخ صحيح يك نمره و به هر پاسخ غلط يك سوم نمره منفي تعلق ميگيرد .
3 -منابع شامل 1 -گنجينه سوالات آزمون هاي استخدامي و اطلاعات عمومي تاليف هوشيار خزايي و مستانه پژوهش و جزوه ايمني در برق كه در سايت به آدرس اينترنتي موسسه آموزش عالي علمي كاربردي صنعت آب و برق موجود است.

توجه مهم: کاربران گرامی این بخشی از آگهی استخدام ﺷﺮﮐﺖ ﺗﻮزﯾﻊ ﻧﯿﺮوی ﺑﺮق گلستان  میباشد. جهت مشاهده متن کامل آگهی فایل pdf زیر را مطالعه نمایید:
جهت مشاهده آگهی استخدام اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود جزوه ایمنی در برق اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1494895
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد