• ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام اورژانس کشور - سال ۹۸

استخدام اورژانس کشور - سال ۹۸

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام اورژانس کشور

جهت ورود به صفحه جامع استخدام اورژانس کشور اینجا کلیک نمایید


دعوت به همکاری سازمان اورژانس کشور - 12 اسفند 98

سازمان اورژانس کشور به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به هموطنان برای مقابله با کرونا ویروس، علاقه‌مندان به فعالیت‌های داوطلبانه را برای مشارکت در بخش مشاوره تلفنی اورژانس به همکاری دعوت می‌کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، این مجموعه به عنوان کمیته اجرایی در نظر دارد طرحی مبنی بر استفاده از نیرو‌های داوطلب آموزش دیده در این سازمان را به عنوان اورژانس یار در دو بخش نیرو‌های تخصصی و نیرو‌های عادی اجرا کند.

نیرو‌های تخصصی شامل فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و نیرو‌های عادی شامل فارغ التحصیلان سایر رشته‌ها که به عنوان مهارتی بتوانند خدمت رسانی کنند.

طبق پیش بینی ها، تلفن‌های سازمان اورژانس از همان ساعات اولیه اعلام بیماری کرونا که پاسخگوی هموطنان برای این مسئله بود، دچار ترافیک بالا شد و سامانه ۱۱۵ را با مشکل مواجه می‌کرد، بر همین اساس تصمیم گیری شد که واحد مشاوره تلفنی برای ارائه توضیحات و پاسخگویی به مشکلات هموطنان در رابطه با بیماری کرونا در سیستم پیاده شود؛ بنابراین گزارش، در حال حاضر پرسنل اورژانس روزانه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ پاسخگوی حدود ۱۵هزار تماس هستند، به این صورت زمانیکه افراد با شماره ۱۱۵ تماس می‌گیرند بعد از شنیدن پیام ضبط شده اگر بخواهند درباره کرونا اطلاعی دریافت کنند باید شماره یک را بگیرند و اگر نیاز به آمبولانس یا سایر خدمات اورژانس داشته باشند به اپراتور وصل می‌شوند.

یکی از اهداف راه اندازی این مرکز بهره برداری از ظرفیت نیرو‌های داوطلب است، بر همین اساس از نیرو‌هایی که قبلا اعلام آمادگی کرده بودند برای پیوستن به اورژانس یاران دعوت به همکاری شده است که بعد از گذراندن جلسات توجیهی و یادگیری مهارت‌های لازم در این مرکز مستقر شوند.

از روز گذشته مشاوره تلفنی با کمک نیرو‌های رسمی سازمان و نیرو‌های داوطلب آغاز شده است که اجرای این طرح رضایت بخش بوده و باعث شد باری از دوش نیرو‌های رسمی که وظایف سازمانی را در شرایط بحرانی دارند برداشته شود و همچنین از ظرفیت نیرو‌های داوطلب که آمادگی کمک به همنوعان در خصوص بیماری کرونا دارند استفاده شود.

> شرایط 

– سن حداقل ۲۳ سال

– فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی اعم از پزشک، پرستار، پیراپزشک و سایر رشته‌های مرتبط و فارغ التحصیلان رشته‌های غیر پزشکی که مدرک کارشناسی دارند.

– ساعت کاری از ۴ بعد ازظهر تا ۱۲ شب

– تعداد روز‌هایی که داوطلبان میتوانند حضور داشته باشند اختیاری است.

افراد واجد شرایط می‌توانند مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات، رشته تحصیلی و شماره تلفن همراه خود را به نشانی الکترونیک davtalab@۱۱۵.ir ارسال نمایند همچنین برای کسب اطلاعات و مشاهده فراخوان به سایت اورژانس مراجعه و یا در ساعات کاری با شماره‌های ۴۹۲۳۱۸۸۱ و ۴۹۲۳۱۷۸۲ تماس حاصل کنند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1923859
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد