۳ سال پیش

استخدام کارشناس فروش و‌ اداری جهت پیگیری امور مشتریان در مجموعه مدرن سیستم

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام مجموعه مدرن سیستم

مجموعه مدرن سیستم در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس فروش و‌ اداری خانم – مهارت‌های کلیدی:
– 
پیگیر، منظم، هدفمند،وقت شناس و‌ دارای روابط عمومی بالا
– 
توانایی کار تیمی، برنامه‌ریزی و حل مساله
– 
توانمند در برقراری ارتباط و هماهنگی امور
– 
آشنا با مکاتبات اداری و نرم‌افراز‌ office
– 
همکاری با بخش فروش و پشتیبانی مشتریان
– آشنا به تبلیغات شبکه‌های اجتماعی
– سرفصل
 وظایف اصلی:
– 
پیگیری امور مشتریان
– 
هماهنگی و پیگیری اجرای عملیات فروش (دریافت سفارش، صدور فاکتور، پیگیری تحویل و تسویه حساب مشتریان و …)
– 
همکاری در پیشبرد برنامه‌های فروش، توسعه بازار و خدمات پشتیبانی مشتریان
– 
هماهنگی ارتباطات درون و برون سازمانی بین واحد فروش و مشتریان و همچنین بین پرسنل واحد فروش و تامین کنندگان
– 
مستندسازی سوابق و مدارک فرایندهای فروش
– 
پیگیری سایر برنامه‌های سازمانی محوله
– 
حداقل مدرک تحصیلیکارشناسی

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2202071
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه