۳ سال پیش

استخدام شش ردیف شغلی در شرکت سوپرپایپ اینترناشنال


منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام شرکت سوپرپایپ اینترناشنال در تهران

شرکت سوپرپایپ اینترناشنال واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 مسئول خدمات عمومی و تشریفات کارشناسی و بالاتر در رشته‌های مدیریت و روابط عمومی و سایر رشته‌های مرتبط
حداقل 3 سال سابقه کاری در حوزه‌های خدمات عمومی و اداری و مدیریت داخلی
وظایف:
پیش بینی و تعیین بودجه سالیانه
بررسی، هماهنگی، تایید و ارزیابی نهایی پیمانکاران غذا، حمل و نقل و سایر خدمات و تشریفات مورد نیاز سازمان و ارائه بازخورد 
کنترل و نظارت بر عملکرد متصدیان خدمات و وسایل و تجهیزات مورد نیازشان
انجام برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های مربوط به امور تشریفات و پذیرایی‌های مرتبط با ملاقات‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و نظایر آن، نظارت بر حسن اجرای امور خدماتی و پشتیبانی در همایش‌ها و دیدارها 
هماهنگی در انجام امور مربوط به سفرهای داخلی، خارجی همکاران ( تهیه بلیط، ویزا، پاسپورت و اقامت و....)
ایجاد و بروز آوری بانک های اطلاعاتی و ثبت اطلاعات مالی و آماری(دریافت و بررسی صورت حساب‌های پیمانکاران، درخواست کالا از انبار، خرید ها و...)
شایستگی‌های مورد نیاز شغل:
اصول تشریفات و پذیرایی اداری
تنخواه گردانی
فرایند خرید
اصول و فنون مذاکره
2 مسئول فنی نگهداری و تعمیرات کارشناسی و بالاتر در رشته های مهندسی برق و مکانیک
حداقل 2 سال سابقه کاری با سمت مشابه در حوزه نگهداری و تعمیرات
وظایف:
تأمین، نگه‌داری و تعمیرات اقلام و تجهیزات:
نظارت بر امور اجرایی و عملکرد نیروهای داخلی و تامین‌کنندگان
پیاده‌سازی برنامه سرویس و نگهداشت
بررسی گزارش خرابی‌ها و پیگیری تعمیرات
بررسی خرید تجهیزات و تاسیسات
برآورد عمر مفید تجهیزات و اقلام و نظارت بر جایگزینی آن‌ها
برآورد هزینه تعمیر و سرویس
برنامه‌ریزی و نظارت بر بازسازی ابنیه، تاسیسات و تجهیزات:
هماهنگی درخصوص شارژ سیلندرهای تحت فشار 
نگهداری بخشی از تجهیزات تخصصی و همراهی با پیمانکاران خارجی
ایجاد، به‌روزآوری و بایگانی اسناد فنی اموال و تجهیزات
تهیه بانک اطلاعات طرح‌ها، ساختمان، تاسیسات، پیمانکاران و ارزیابی آن‌ها
گردآوری و به‌روزرسانی بروشورها، گارانتی‌ها  
مشارکت در پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات:
مشارکت و همراهی با گروه‌های عملیاتی پروژه‌های ساختمانی و تاسیساتی داخل و خارج شرکت
نظارت بر رعایت اصول ایمنی در زمان پیاده سازی پروژه‌های ساختمانی و تعمیراتی و هماهنگی با بخش HSEجهت اخذ مجوزهای لازم و اطلاع از قوانین و الزامات ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی
شایستگی‌های مورد نیاز شغل:
سازماندهی امور فنی
مدیریت فنی
بهره وری سیستم های نت
نگهداری و تعمیرات بر اساس قابلیت
اطمینانRCM 
استقرار فرایند
نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر TPM 
انجام محاسبات فنی و اقتصادی در مهندسی نت
بازرسی های فنی و تعمیرات یشگیری PM
3 کارپرداز جنسیت: آقا
دیپلم و بالاتر در کلیه رشته‌ها
حداقل 2 سال سابقه کاری در حوزه‌های کارپردازی و تحصیلداری
وظایف:
امور بانکی و اداری(تامین اجتماعی و دارایی و...)
امور خرید و تدارکات(شناخت منابع خرید به تفکیک مکان فیزیکی و مناطق تهران)
هماهنگی‌ها و انجام امور مربوط به تعمیرات و نگهداری خودروهای سازمانی
شایستگی‌های مورد نیاز شغل:
مهرت‌های ارتباطی- گواهینامه خودرو و موتورسیکلت
4 مسئول جذب و استخدام کارشناسی و بالاتر در رشته‌های علوم اجتماعی، روانشناسی، آموزش، علوم تربیتی یا مدیریت، بازرگانی، کسب و کار یا مهندسی صنایع یا علوم پایه و کاربردی
وظایف:
بررسی کارشناسی و اظهار نظر در خصوص درخواست های جذب نیرو و پیشنهادات اعلام شده از سوی واحدها، رفع مغایرت های احتمالی با چارت سازمانی
بررسی کانال ها و راهکارهای جذب و پیشنهاد مناسب ترین کانال برای معرفی فرصت های شغلی مورد نظر
تعیین نحوه استعلام با توجه به نوع شغل و تهیه سئوالات مناسب برای استعلام حضوری و تلفنی، استعلام از مجاری مرتبط قانونی، کارفرماهای قبلی و سایر مراجع برای بررسی فعالیت های گذشته متقاضیان
تعیین مناسب ترین متن آگهی های استخدامی با توجه به شناسنامه شغل و الزامات و شایستگی های مورد نیاز
دریافت، بررسی، تفکیک، دسته بندی و اولویت بندی رزومه ها (انتخاب رزومه های منطبق با موقعیت شغلی مورد نظر و ذخیره رزومه های مناسب برای موقعیت های شغلی آتی)
تسلط بر مصاحبه تلفنی در صورت لزوم
همکاری و مشارکت در برگزاری مصاحبه ها و ارزیابی های عمومی، تخصصی، آزمون های استخدامی و روانشناختی
بررسی مداوم فرایند استخدام به منظور حصول اطمینان از به روز بودن آن (تهیه و به روزرسانی سوالات مصاحبه تلفنی متناسب با هر رده و تخصص (تعیین سئوالات، شواهد و شاخص های مثبت و منفی)، پیگیری و طراحی سئوالات آزمون های تخصصی و عمومی، مشارکت در به روزآوری تست ها، آزمون های روانشناختی و فرم های ارزیابی) و ارائه پیشنهاد در این خصوص
تعیین روش های تقویت برند کارفرمایی برای جذب نیروهای باکیفیت
مطالعه و الگوبرداری از روندهای موجود و تجربیات سایر شرکت ها و سازمان ها در زمینه استخدام و کارمندیابی
پایش مداوم اطلاعات بازار کار و افراد توانمند و جویای کار به منظور شناسایی کاندیداهای متناسب با فرصت های شغلی سازمان با استفاده از کانال های مناسب (سایت های اینترنتی، منابع استخدامی، برقراری تماس ها، حضور در نمایشگاه ها، همایش های مرتبط، دانشگاه ها، مراکز علمی، روزنامه ها و نشریات، شرکت های کاریابی و ...)
مشارکت در اجرای سیستم کارآموزی برای متقاضیان برون سازمانی
تهیه و ارائه گزارش های تحلیلی و آماری مورد نیاز دوره ای و سالانه
همکاری در تدوین و به روز آوری دستورالعمل ها، آیین نامه ها و فرم های مرتبط
دانش تخصصی و شایستگی‌های مورد نیاز شغل:
روش ها و تکنیک های مصاحبه
استعداد یابی
جانشین پروری
5

مسئول کنترل کیفیت و بازرسی اتصالات و محصولات

جنسیت: آقا
کارشناسی و بالاتر در رشته‌های مهندسی صنایع و مهندسی مکانیک
حداقل 2 سال سابقه کاری در زمینه کنترل کیفیت
وظایف:
برنامه‌ریزی و نظارت بر بازرسی و کیفیت اتصالات، محلقات، ملزومات و محصولات وارداتی (برنامه‌ریزی و هماهنگی اعزام بازرسین، تعیین اولویت‌ها و نیازها، نظارت بر هزینه، زمان، کیفیت و نحوه عملیات بازرسی)
تعیین شاخص محصولات نامنطبق؛ صدور اقدام اصلاحی محصولات نامنطبق و برگزاری و راهبری جلسات درون و برون سازمانی
تهیه، بازنگری و به‌روزآوری مستندات پشتیبان (روش‌ها و دستورالعمل‌ها/ مشخصه‌ها (CP)/ استانداردها و ...) 
ارتباط با تامین کنندگان محصولات موثر بر کیفیت در راستای بهبود کیفیت محصولات
ارائه گزارش‌های تحلیلی و تصمیم‌ساز
نکته: سفرهای کاری متوسط 3 روز در فصول سال
دانش تخصصصی و شایستگی‌های مورد نیاز شغل:
مسلط به نقشه‌خوانی و  اندازه‌گیری و روش‌های نمونه برداری
کار با ابزار اندازه‌گیری(کولیس)
مسلط به تکنیک‌های(ابزارهای) حل مسئله
مسلط به نرم افزارها و تکنیک‌های مهندسی کیفیت (MSA. FMEA و تهیه برنامه کنترل قطعات)
آشنایی با فرایند ساخت قطعات(اطلاعات فنی)
6 منشی جنسیت: خانم
کارشناسی و بالاتر در رشته های مدیریت، بازرگانی، کسب و کار یا علوم اجتماعی، روانشناسی، آموزش، علوم تربیتی یا زبان و ادبیات یا مهندسی صنایع یا اقتصاد یا ارتباطات، رسانه، روابط عمومی، کتابداری یا علوم پایه و کاربردی
وظایف:
مدیریت (برنامه ریزی، هماهنگی و تنظیم) جلسات مدیریت
تنظیم صورتجلسات و پیگیری مصوبات و وظایف محوله از طرف مدیریت به پرسنل
پاسخگویی به نامه ها و ایمیلهای ارجاع شده، تماس های تلفنی و حضور ارباب رجوع
پیگیری مستمر فعالیت ها تا تحقق دستیابی به نتایج و انجام امور مرتبط
مدیریت فایل ها، اسناد و بایگانی
برقراری ارتباط با سایر واحدها و پیگیری کلیه امور ارجاعی واحد مدیریت
ارائه خدمات با کیفیت و نگرش مشتری مداری
سطح بالای ارتباطات، کار تیمی و مهارتهای سازمانی
دانش تخصصصی و شایستگی‌های مورد نیاز شغل:
زبان انگلیسی
نرم افزار آفیس
گزارش های آماری و مدیریتی

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند. عنوان شغل درخواستی و نام محل درج آگهی (ایران استخدام) حتما ذکر شود.

همچنین پیشنهاد می‌شود جهت بهبود روند انجام کار بامراجعه به سایت سوپرپایپ، قسمت همکاری با ما اقدام به تکمیل فرم اطلاعات استخدامی فرمایید.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2296866
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه