۲ سال پیش

استخدام چند ردیف شغلی جهت یک شرکت تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی پرند
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام یک شرکت تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی پرند

یک شرکت تولیدی و صنعتی در تهران (محل کار: شهرک صنعتی پرند) جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1  کارگرفنی  جنسیت :اقا
حداکثر سن:35 سال
نوع همکاری :تمام وقت
تحصیلات :حداقل دیپلم فنی
سابقه کار :حداقل 5-3 سال سابقه ی کار مفید در صنایع تولیدی (سابقه ی کار در صنایع تولید قطعات خودرو مزیت محسوب می گردد.)
مسلط به امور فنی و تزریق پلاستیک
مسئولیت پذیر ،متعهد،منظم ،قانون مند،پیگیر ،فعال و آموزش پذیر
عدم استعمال دخانیات
دارای کارت پایان خدمت
دارای سلامت جسمی و روحی
افرادی که در صنعت تولید قطعات خودرو دارای سابقه کار مفید بوده و ساکن (رباط کریم،اسلامشهر،شهریار،پرند) باشند در اولویت استخدام قرار دارند.
2 قالبساز  جنسیت :آقا
بازه سنی :40-35 سال
نوع همکاری :تمام وقت
تحصیلات :حداقل دیپلم فنی و حداکثر کارشناسی ساخت تولید(ماشین ابزار)
سابقه کار :حداقل 5سال سابقه کار مفید در صنایع تولیدی و تزریق پلاستیک
مسلط به ماشین های ابزار ،قالبهای تزریق پلاستیک
مسئولیت پذیر،متعهد،منظم ،قانون مند ،پیگیر،فعال
عدم استعمال دخانیات
دارای کارت پایان خدمت
دارای سلامت جسمی و روحی
افرادی که در صنعت تولید قطعات خودرو دارای سابقه کار مفید بوده و ساکن (رباط کریم،اسلامشهر،شهریار،پرند) باشند در اولویت استخدام قرار دارند.
3 کمک قالبساز جنسیت :آقا
بازه سنی :35-30 سال
نوع همکاری :تمام وقت
تحصیلات :حداقل دیپلم فنی و حداکثر کارشناسی ساخت تولید(ماشین ابزار)
سابقه کار :حداقل 5سال سابقه کار مفید در صنایع تولیدی و تزریق پلاستیک
مسلط به ماشین های ابزار ،قالبهای تزریق پلاستیک
مسئولیت پذیر،متعهد،منظم ،قانون مند ،پیگیر،فعال
عدم استعمال دخانیات
دارای کارت پایان خدمت
دارای سلامت جسمی و روحی
افرادی که در صنعت تولید قطعات خودرو دارای سابقه کار مفید بوده و ساکن (رباط کریم،اسلامشهر،شهریار،پرند) باشند در اولویت استخدام قرار دارند.
4 نیروی فنی تاسیسات جنسیت :آقا
بازه سنی:40-35 سال
نوع همکاری :تمام وقت
تحصیلات:حداقل دیپلم فنی
سابقه کار :حداقل 5سال سابقه کار مفید در صنایع تولیدی
مسلط به انواع لوله کشی، برق شهری و صنعتی ،انواع جوشکاری،تاسیسات حرارتی و برودتی وهوا ساز وچیلر
مسئولیت پذیر،متعهد،منظم ،قانون مند ،پیگیر،فعال
عدم استعمال دخانیات
دارای کارت پایان خدمت
دارای سلامت جسمی و روحی
افرادی که در صنعت تولید قطعات خودرو دارای سابقه کار مفید بوده و ساکن (رباط کریم،اسلامشهر،شهریار،پرند) باشند در اولویت استخدام قرار دارند. 
5 کارگر ساده تولید جنسیت :خانم /آقا
بازه سنی :35-25 سال
نوع همکاری :تمام وقت
تحصیلات :حداقل دیپلم
سابقه کار:حداقل 3سال سابقه کار مفید در صنایع تولیدی
مسئولیت پذیر،متعهد،منظم ،قانون مند ،پیگیر،فعال و پر انرژی 
عدم استعمال دخانیات
دارای کارت پایان خدمت
دارای سلامت جسمی و روحی
ساعت کاری :7:00 الی 19:00
افرادی که در صنعت تولید قطعات خودرو دارای سابقه کار مفید بوده و ساکن (رباط کریم،اسلامشهر،شهریار،پرند) باشند در اولویت استخدام قرار دارند.
6  انبار دار حرفه ای جنسیت :آقا
نوع همکاری : تمام وقت
بازه سنی: ۳۵ الی 30سال
دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع یا رشته های مرتبط از دانشگاه های معتبر
دارای حداقل ۵ سال سابقه کار مفید و مرتبط در صنایع تولیدی بالاخص صنایع تولید قطعات خودرو
مسلط به مجموعه نرم افزارهای آفیس بالاخص اکسل به صورت پیشرفته
آشنایی و تسلط کامل به نرم افزارهای همکاران سیستم و نرم افزارهای انبارداری جهت ثبت های سیستمی انبار
توانایی رهبری تیم و آشنایی با اصول سرپرستی و مدیریت نیروی انسانی تحت امر و پاسخگویی و گزارش دهی به مدیریت
آشنا به مباحث 5s و فرآیندهای انبار
طبقه بندی و شماره گذاری اجناس و برچسب گذاری بر اساس استاندارد شرکت
آشنایی به جانمایی و رعایت چیدمان متریال (مواد و محصولات انبار)
توانایی ارائه گزارشات از جمله گزارش موجودی انبار ،مواد اولیه تولید و سایر به صورت روزانه ،هفتگی، ماهانه
بایگانی اوراق و نسخه های مربوطه و ارسال نسخه های لازم به واحدهای ذیربط
انجام کلیه مسئولیت ها و وظایف محوله از طرف مدیر ارشد و مربوطه
مسلط  به سیستم های حسابداری انبار و روش های قیمت گذاری نظیر lifo و fifo و قیمت‌های تمام شده و...
رعایت اصول ایمنی و حفاظتی در انبار
دارای نظم و دقت کاری بالا ،دارای علاقه و روحیه کار گروهی، مسئولیت پذیر، آراسته، خوش اخلاق، متعهد، دارای اعتماد به نفس کافی، نظم شخصی، اخلاق حرفه ای، خلاق و نوآور
متاهل
غیر سیگاری
سلامت کامل جسمی
توانایی ۱۲ ساعت کار  در روز و دارای تجربه کافی و مرتبط مناسب
متعهد به ماندگاری برای حداقل ۵ سال
آشنایی و تسلط بر اصول انبارداری نوین
توضیـح  اینکه افرادی که در صنـعت تولید قـطعات خودرو دارای سابقـه کار مفـید بوده و ساکـن   (کرج ،تهران، رباط کریم ،شهریار و پرند ) باشند در اولویت استخدام قرار دارند.
7 رئیس برنامه ریزی جنسیت:آقا/ خانم
نوع همکاری: تمام وقت
بازه سنی: ۳۵ الی ۴۰
دارای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس مهندسی صنایع،مدیریت صنعتی یا رشته های مرتبط از دانشگاه های معتبر
دارای حداقل ۵ سال سابقه کار مفید در شرکت های تولیدی و صنعتی در حوزه برنامه‌ریزی با عنوان رئیس واحد برنامه‌ریزی و ترجیحاً در صنایع تولید قطعات خودرو
آشنایی کامل و تسلط بر کل مفاهیم برنامه ریزی تولید مواد جستیک انبار
آشنایی و تسلط کامل بر کنترل پروژه
تسلط کامل بر امور برنامه ریزی احتیاجات مواد( نیازمندیهای مواد) MRP و MRP 2 و کنترل موجودی و برنامه ریزی تولید و زنجیره تامین
آشنایی و تسلط بر نرم افزار MS Project
آشنایی و تسلط کامل بر فرایندها تولیدBOM و رویه های تولید
آشنایی و تسلط کامل و توانایی تهیهFPC , OPC  
آشنایی و تسلط کامل به مفاهیم OR  
توانایی و تسلط بر تحلیل داده ها و طراحی گزارشات تولید و تسلط بر گزارشات داشبوردی مدیریتی (مهارت گزارش نویسی، گزارشگیری، گزارش مدیریتی )
دریافت برنامه فروش و تهیه و تدوین برنامه ریزی تولید و تامین همکاران سیستم
آشنایی کامل و تسلط بر ظرفیت سنجی تولید و طرح‌ریزی
تسلط کامل بر سیستمهای کارسنجی و زمان سنجی و ارزیابی کار و زمان
تعیین نقطه سفارش و مقدار سفارش و ثبت در سیستم انبار
آشنایی با دانش و مباحث مدیریت و توانایی مدیریت پرسنل
دارای ذهنیت تحلیلی و توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات و بانک اطلاعاتی
توانایی اجرای مدل های مختلف پیش بینی فروش و در صد تحقق فروش بر اساس برنامه ها
دارا بودن مهارت نوشتاری و گفتاری
آشنایی با استانداردهای مدیریت کیفیت و تسلط کامل
تسلط بر کار با نرم افزارهای انبار ترجیحاً همکاران سیستم و سند پرداز و تجربه کار با آن ها
مسلط به نرم افزارهای آفیس بلاخص اکسل به صورت پیشرفته
دارای روحیه کار تیمی، پیگیر، فعال ،با انگیزه و قدرت تحلیل‌گری بالا ،صبور و دارای صداقت کاری، منظم ،روابط عمومی و فن بیان قوی
8 کارشناس منابع انسانی جنسیت :خانم
سن:35-30 سال
نوع کار:تمام وقت
دارای مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی یا کارشناسی ارشد مرتبط ترجیحا گرایش های مدیریت منابع انسانی یا مهندسی صنایع و یا علوم اداری
دارا بودن حداقل 5سال سابقه کار مفید  در فرایند های منابع انسانی و امور اداری و آشنایی کامل با آنها در صنایع تولیدی بالا ی  150 نفر پرسنل در حوزه منابع انسانی
توانمند در زمینه انجام پروژه سیستم آراستگی محیط کار(5s)
دارا بودن مهارت های سازمانی
دارا بودن مهارت های نوشتاری و گفتاری
دارای شایستگی ارتباطات ،خلاقیت ،ابتکار عمل و یادگیری ،پیگیری ،آموزش پذیری ،ایده پردازی
آشنایی کامل با کامپوتر (ICDL) و کاملا آشنا و مسلط به مجموعه نرم افزار های Microsoft office نظیر  word,Excel ,power point,visio,outlook و نیز کار با اینترنت (کار با ,Excel به صورت پیشرفته مد نظر می باشد.)
دارای روحیه کار گروهی و پیگیری تا حصول نتیجه و علاقه مند به کار تیمی( Team work)  و توانمند در کار تیمی
منظم ،دقیق،مسئولیت پذیر ومتعهد ،با توجه و اهمیت ،جدیت،رفتار صمیمانه ،قابلیت حساب کردن(قابل اعتماد)،فعال ،با اعتماد به نفس
انعطاف پذیر ،سخت کوش ،صبور ،دارای صداقت کاری ،انتقاد پذیر ،حمایت ،قانون مند ،توانا،باهوش ،توانایی ارائه راه حل ،گوش دادن فعال ،ایجاد و حفظ رابطه بین فردی
انجام امور محوله و مرتبط با مدیریت منابع انسانی
آشنایی با روش های حل مسئله و ساماندهی محیط کار
آشنا به اتوماسیون اداری و نرم افزار راهکاران تحت وب مربوط به منابع انسانی ،همچنین آشنا با نرم افزار ERP
آشنایی با قوانین کار و تامین اجتماعی (مقررات و ضوابط کشوری در امور اداری و پرسنلی )و مالیات ، امور اداری ودفتری ،بیمه های تکمیلی و انواع بیمه ها وتسلط کامل بر آنها با داشتن گواهی مربوطه
دارای روابط عمومی بالا،فن بیان بالا،ظاهری آراسته ،دارای تفکر تحلیلی ،برخوردار از مهارتهای ارتباطی خوب
توانایی کار در محیط کارخانه واقع در شهرک صنعتی پرند
مسلط به امور نامه نگاری و مکاتبات اداری
مسلط به کانال یابی و فرایند جذب و استخدام
دانش و  مهارت در استقرار فرایند های منابع انسانی و رفتار سازمانی و داشتن توانایی مورد نیاز این شغل
آشنایی با مدل تعالی سازمانی (EFQM ) و داشتن گواهی مربوطه
آشنایی به کلیه امور جذب ،استخدام ،توسعه و آموزش ،انگیزش ،شایسته سالاری یا شایسته گزینی ،نگهداشت پرسنل و انجام امور جذب،استخدام ،جامعه پذیری و نگهداشت پرسنل
دارای تجربه مکفی و مرتبط و مناسب
اجرای برنامه های آموزشی (نیازسنجی،طراحی ،اجرا و ارزیابی آموزش )و آشنایی کامل به سیستم های آموزش و توسعه منابع انسانی و تهیه و تنظیم تقویم آموزشی
انجام امور مربوط به فرآیند های ارزیابی عملکرد پرسنل و آشنایی با روشهای ارزیابی عملکرد کارکنان و تسلط برآنها و ارائه مدل های مختلف ارزیابی عملکرد متناسب با سازمان
انجام مسائل مربوط به جبران خدمات و امور رفاهی و افزایش انگیزش کارکنان و آشنایی با سیستم های جبران خدمات
آشنایی به روش های آموزش های داخلی و خارجی سازمان
توانایی برقراری ارتباط صحیح و منطقی و موثر با پرسنل
تجربه و توانایی طراحی و پیاده سازی سیستم حقوق و دستمزد
تسلط نسبی به زبان انگلیسی
آشنا با تجزیه و تحلیل مشاغل و تهیه شناسنامه شغل
آشنا با مدیریت عملکرد و مدیریت استراتژیک و تدوین و اهداف و استراتژی های منابع انسانی
تسلط به تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی و آماری و گزارش گیری و ارائه مطالب و ارائه گزارشات تحلیلی مورد درخواست مدیریت منابع انسانی
آشنایی با روانشناسی صنعتی سازمانی  
آشنا به روشهای یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده  
آشنا با مدیریت زمان
دارای هوش هیجانی بالا
آشنـایی با فرآیند های مربوطه به رضایت شغلی ،مسیر شغلی ،ارتقاء شغلی ،جانشین پروری و افزایش انگیزش و جاب روتیشن
آشنا و مسلط به نظام و طرح طبقه بندی مشاغل و یا سیستم گرید بندی
آشنایی با سیستم های اطلاعات پرسنلی
آشنایی با فرآیند های برنامه ریزی نیروی انسانی
آشنایی با فرآیند کارگزینی
تسلط به نرم افزارهای کارکرد و حقوق و دستمزد ترجیحا دنیای پردازش وراهکارن سیستم (ماژول پرسنلی)
تسلط به امور قراردادهای کاری ،تهیه و تنظیم آیین نامه ها،بخش نامه ها، دستورالعمل ها و چارت سازمانی
آشنایی با تکنیک های مصاحبه و تست های مربوط به شخصیت شناسی
طراحی سیستم پاداش و جریمه
توانایی یادگیری و بروز رسانی اطلاعات
آشنا به نظام پیشنهادات و انتقادات
آشنایی با تحلیل آزمون های استخدامی
امکان حضور در شرکت و کمیته های انضباطی ،هیات های تشخیص اداره کار ،شوراهای حل اختلاف اداره کار
ارائه راهکار برای برنامه ریزی ،تایید و تخصیص بهینه منابع انسانی و زمینه سازی افزایش سطح کارآیی و اثر بخشی عملکرد
نظارت بر روند حضور مشاوران ،دریافت گزارشات عملکرد و پرداخت به موقع به ایشان.
آشنایی با ISO34000  و داشتن گواهی مربوطه.
انجام امور اداری ،صدور احکام و محاسبه و استخراج کل اضافه کار ،تاخیر ،غیبت ،مرخصی و ماموریت ،مسائل رفاهی و پرسنلی کارکنان
تسلط بر مدیریت بحران و استرس
پذیرش کامل قوانین و مقررات شرکت و قوانین محرمانگی
توانایی حضور بیشتر از ساعات کاری در شرکت (درصورت لزوم)
متعهد به ماندگاری برای حداقل 5سال بعد از دوره آزمایشی با ارائه تضامین لازم
توضیح اینکه افرادی که در صنعت تولید قطعات خودرو دارای سابقه کار مفید بوده و ساکن (کرج،تهران،شهر پرند)باشند در اولویت استخدام قرار دارند.
9  کارشناس بازرگانی داخلی جنسیت: خانم/آقا  
نوع همکاری :تمام وقت
تحصیلات  : لیسانس یا فوق لیسانس ( مهندس صنایع،  مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی ، مدیریت مالی ،  مدیریت بازاریابی، مدیریت اجرایی MBA,DBA و یا سایر گرایشات مرتبط
محل خدمت :شهرک صنعتی پرند
سابقه کار حداقل ۵ سال سابقه کار مفید و مرتبط در صنایع تولیدی (سابقه کار در صنعت تولید قطعات خودرو مزیت محسوب می شود ) و قابل استعلام
دارای کارت پایان خدمت آقایان
دارای روابط عمومی قوی و برقراری ارتباط موثر با مخاطبان ،دارای ظاهری آراسته
دارای فن بیان خوب و قوی ، شایستگی ارتباطات
بازه سنی: ۲۵ تا ۳۰ سال
روحیه کاری بالا و از همه مهمتر دارای روحیه کاری تیمی بالا و عالی
فعال و علاقه‌مند به ارتقاء و پیشرفت در محیط پویا و با ثبات
مسلط به امور بازرگانی داخلی و خارجی و آشنایی با فرایند سفارش و خرید داخلی و خارجی
متعهد ،منظم، مسئولیت پذیر، با انگیزه ،علاقه‌مند ،خلاق، پیگیر، دارای پشتکار بالا ،پاسخگو، منظم  در رفت و آمد، آشنایی با حمل و نقل و لجستیک
تسلط و دارا بودن تجربه در کلیه مراحل تامین کالا از جمله منبع یابی ،مذاکرات با تامین کننده ها، اخذ پیشنهادات و سایر امور
آشنایی و تسلط بر اموری مانند ثبت سفارش تا ورود کالا به انبار ،انجلم حواله جات، پیگیری و اخذ مجوز های مرتبط
آشنا به امور بازاریابی مارکتینگ و تبلیغات اینترنتی
مسلط به خرید و تأمین مواد اولیه
آشنا به بازار، انجام استعلامات، شناسایی بازار هدف
تکمیل مدارک خرید از ابتدا تا وصول کالا و پرداخت فاکتور
آشنا به امور قراردادها و مناقصات وتوانایی هماهنگی با داده‌های مختلف جهت جمع‌آوری اسناد شرکت درمناقصات
تسلط به امور تدارکات و خرید، توانایی تهیه کالا
ارائه گزارشات آماری و تحلیلی مرتبط با مدیریت
کاملا مسلط بر نرم‌افزارهای آفیس بالاخص اکسل( در حد پیشرفته) ،ICDLو آشنا بامفاهیم و نرم افزار های آماری و گزارش نویسی
تسلط بر نرم افزار های مرتبط همکاران سیستم و سند پرداز
توانایی یادگیری سریع در حوزه مسئولیت های محوله و دارای سرعت عمل و دقت تحت شرایط کاری با حجم بالا
آشنا به فنون مذاکره و مهارت های اجتماعی و همچنین مدیریت و تقویت ارتباط با مشتریان
توانایی مدیریت زمان و برنامه ریزی و تدوین استراتژی های بازاریابی ،تدوین و پیاده سازی برنامه های تبلیغات و پرموشن
ارزیابی شرایط بازار و تقویت جایگاه شرکت در بازار
تدوین فرآیند قیمت‌گذاری
مکاتبات بازرگانی و خرید کالا
مقید به رفتار سازمانی و مقررات اداری
آموزش پذیر و ایده پرداز، منظم و دقیق ،با توجه و اهمیت، جدیت، رفتار صمیمانه ،قابل اعتماد، صبور، با اعتماد به نفس، انتقاد پذیر، سخت کوش، انعطاف‌پذیر و توانا

شهرهای مورد نیاز: تهران ،البرز

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2355879
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه