۲ سال پیش

استخدام چند ردیف شغلی جهت گروه تولیدی هومتکس در شهرک صنعتی کمشچه


منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام گروه تولیدی هومتکس در شهرک صنعتی کمشچه

گروه تولیدی هومتکس در اصفهان (محل کار: شهرک صنعتی کمشچه) جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 مسئول تضمین کیفیت ایجاد نظم، تبادل اطلاعات، توالی درست تولید و در نهایت طراحی اولین گام تا آخرین گام هر سازمان از برنامه‌های تضمین کیفیت است. حضور شما تضمین پایداری هر سازمانی است. .همکاری با یک مهندس صنایع به عنوان مسئول تضمین کیفیت در کنار همکاری با سایر بخش ها منجر به روشن و جاری شدن فرایندهای مجموعه خواهد شد. از شما انتظار میرود توانایی همکاری با همه بخش های مجموعه به بهترین شیوه رفتاری را داشته باشید هم چنین توانایی مدیریت و رهبری از دیگر خصوصیات شماست.
الزامات:
جنسیت: خانم وآقا
سابقه: حداقل 1 سال
رشته تحصیلی:  مهندسی صنایع یا مدیریت صنعتی
میزان تحصیلات: حداقل کارشناس
نوع قرارداد: تمام وقت
آشنایی به نرم افزار ها مرتبط مهندسی صنایع
 مسلط به نرم افزارهای آفیس
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت
دارای سابقه کار در زمینه تضمین کیفیت
مسئولیت ها:
انجام امور ممیزی داخلی و تسلط بر پیاده سازی و نگه داشت سیستم های مدیریت کیفیت و استاندارهای ایزو IMS
طراحی فرآیندها ،ایجاد فرم های مورد نیاز سازمان
تعیین شاخص ها و تحلیل شاخص های کلیدی واحدهای سازمان (KPI , KRI) 
تنظیم و تدوین آیین نامه ها، بخش نامه ها و دستورالعمل های مورد نیاز واحدهای سازمان
 عارضه یابی، بازنگری و مهندسی مجدد فرآیندهای کاری سازمان به صورت دوره ای و مستمر
کنترل اجرای پیشنهادات و مصوبات جلسات، اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه، عدم انطباق ها  و ارزیابی ریسک 
حقوق و مزایا:
حقوق:از 4 میلیون تومان
در صورت احراز تخصص دست مزد متناسب با توانایی با توافق تعیین خواهد شد.
مزایا:
بیمه 
سرویس رفت و برگشت (با ماشین سواری از نزدیکی محل زندگی)
تعطیلی پنجشنبه
پاداش های ماهانه و سالانه(علاوه بر پاداش های قوانین اداره کار
محل کار: شهرک صنعتی کمشچه
ساعت کار: 07:45 الی 17
روز های کاری: از شنبه تا چهارشنبه (پنجشنبه ها تعطیل)
2 مسئول کنترل تولید رکن اساسی در هر صنعتی تولید است. کنترل این فرایند فقط از طریق افرادی با دقت، با حوصله و مدیر ممکن است. همکاری با شما اطمینان هر سازمانی را جهت درستی و دقت تولید  تضمین می‌کند. همچنین منعطف بودن  در تغییر برنامه و  روابط از با اهمیت ترین خصوصیات شماست. شما باید توانایی دقت، هماهنگی و ایجاد رابطه با تمامی پرسنل تولید با استاندارد های بالای رفتاری را داشته باشید. علاقمندی و توانایی در فهم روش کار با ماشین های تولید  نیز با اهمیت است.
الزامات:
جنسیت: خانم وآقا
رشته تحصیلی: ترجیحا صنایع یا مدیریت صنعتی
تحصیلات:  کارشناسی 
نوع قرارداد: تمام وقت
آشنایی به نرم افزار ها مرتبط مهندسی صنایع
 مسلط به نرم افزارهای آفیس
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت
مسئولیت ها:
ثبت گزارش های روزانه تولید
کنترل مواد مصرفی در فرایند تولید
انجام امور مرتبط با تولید
کنترل و ثبت اسناد
مدیریت و کنترل گزارش پرسنل 
سرکشی به واحدها و کنترل برنامه تولید
حقوق و مزایا:
حقوق:از 4 میلیون تومان
در صورت احراز تخصص دست مزد متناسب با توانایی با توافق تعیین خواهد شد.
مزایا:
بیمه 
سرویس رفت و برگشت (با ماشین سواری از نزدیکی محل زندگی)
تعطیلی پنجشنبه
پاداش های ماهانه و سالانه(علاوه بر پاداش های قوانین اداره کار)
شرایط سازمان:
محل کار: شهرک صنعتی کمشچه
ساعت کار: 07:45 الی 17
روز های کاری: از شنبه تا چهارشنبه (پنجشنبه ها تعطیل)
3  کارشناس خرید و برنامه ریزی تولید با شما شروع می‌شود. بهتر است بگوییم تولید بدون شما ممکن نیست. هر سازمانی برای داشتن کارشناس خرید توانا و مسلط تلاش می‌کند . ما تلاش داریم  با کارشناس خرید و برنامه ریزی  همکاری داشته باشیم که  دارای ویژگی هایی از قبیل  توانمندی بالا در  مذاکره،  تصمیم گیری درست، پیگیری مستمر و به نتیجه رساندن امور  باشد. از دیگر خصوصیات مهم شما  مهارت در ایجاد روابط موثر، با حوصله و شدیدا متعهد به کار  می‌باشد.
الزامات:
جنسیت: خانم وآقا
سابقه: حداقل 1 سال 
 رشته تحصیلی:  مهندسی صنایع یا مدیریت صنعتی
میزان تحصیلات: حداقل کارشناسی
نوع قرارداد: تمام وقت
آشنایی به نرم افزار ها مرتبط مهندسی صنایع
 مسلط به نرم افزارهای آفیس
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت
مسئولیت ها:
برنامه ریزی و خرید مواد اولیه و ملزومات
پیگیری و کنترل موجودی
آشنایی با خرید خدمات
برنامه ریزی و کنترل موجودی انبارها
مدیریت و کنترل گزارش پرسنل 
سرکشی به واحدها و کنترل برنامه تولید
مهارت در استعلام قیمت و خرید انواع مواد
در صورتیکه تمایل و توانایی همکاری در یک یا چند زمینه از موارد زیر را داشته باشید امتیاز و  احتمال اسخدام شما بیشتر خواهد بود:
طراحی 
تولید محتوا
نگهدورداری سایت
آشنایی با ورد پرس
حقوق و مزایا:
حقوق:از 4 میلیون تومان
در صورت احراز تخصص دست مزد متناسب با توانایی با توافق تعیین خواهد شد.
مزایا:
بیمه 
سرویس رفت و برگشت (با ماشین سواری از نزدیکی محل زندگی)
تعطیلی پنجشنبه
پاداش های ماهانه و سالانه(علاوه بر پاداش های قوانین اداره کار)
شرایط سازمان:
محل کار: شهرک صنعتی کمشچه
ساعت کار: 07:45 الی 17
روز های کاری: از شنبه تا چهارشنبه (پنجشنبه ها تعطیل)
4 مسئول دفتر هماهنگی، پیگیری، به نتیجه رساندن امور، و حل مسائل اداری و سازمانی از جمله کارهایی  است که فقط به دست یک فرد برنامه ریز امکان پذیر است. مسئولیت یک سازمان با شماست . از  دیگر  ویژگی های مهم یک مسئول دفتر  امانت داری، و  راز داری است ما به دنبال افرادی با این ویژگی ها هستیم . همچنین از شما انتظار می‌رود توانایی کنترل امور اداری، روابط سازمانی و در آخر دارای مهارت جهت ایجاد و برقراری روابطه دوستانه و مدبرانه با کلیه همکاران را داشته باشید.
الزامات:
جنسیت: خانم 
سابقه: حداقل 1 سال
رشته تحصیلی:  ترجیحا مدیریت
میزان تحصیلات: کارشناسی
نوع قرارداد: تمام وقت
مسلط به نگارش و مکاتبات اداری( نامه ها و صورت جلسات و ....)
 مسلط بر نرم‌افزارهای Office
مسئولیت ها:
هماهنگی بین واحد های مربوطه
انجام مکاتبات اداری و تایپ
نگهداری و نظم دهی به مکاتیات اداری در دبیر خانه و بایگانی 
پیگیری مستمر فعالیت‌ ها تا دستیابی به نتایج
برنامه ریزی و هماهنگی جلسات مدیران و همکاران
کار با اینترنت و جستجو در وب
هماهنگی و پیگیری امور بین واحدی
در صورتیکه تمایل و توانایی همکاری در یک یا چند زمینه از موارد زیر را داشته باشید امتیاز و  احتمال اسخدام شما بیشتر خواهد بود:
گرافیک
برندینگ
دیجیتال مارکتینگ
حسابداری
شبکه های اجتماعی
فروش اینترنتی
حقوق و مزایا:
حقوق:از 4 میلیون تومان
در صورت احراز تخصص دست مزد متناسب با توانایی با توافق تعیین خواهد شد.
مزایا:
بیمه 
سرویس رفت و برگشت (با ماشین سواری از نزدیکی محل زندگی)
تعطیلی پنجشنبه
پاداش های ماهانه و سالانه(علاوه بر پاداش های قوانین اداره کار)
شرایط سازمان:
محل کار: شهرک صنعتی کمشچه
ساعت کار: 07:45 الی 17
روز های کاری: از شنبه تا چهارشنبه (پنجشنبه ها تعطیل)
5 حسابدار

کار باید حساب و کتاب داشته باشد بدون یک حسابدار ماهر، سیستم مالی درستی هم نداریم. نظم، تعهد و امانت داری از ویژگی‌های شماست. یک حسابدار و معتمد در تیم مالی  نقش مهمی در،  نتیجه بخش بودن  تلاش های همکاران دارد. از مهمترین خصوصیات با اهمیت یک حسابدار از دید ما ایجاد روابط سازنده با همه جرسنل سازمان، داشتن روحیه همکاری و نظم بالا است.
الزامات:
جنسیت: خانم وآقا
سابقه: حداقل 1 سال
تحصیلات: کارشناسی 
رشته تحصیلی: حسابداری
نوع قرارداد: تمام وقت
 مسلط به نرم افزارهای آفیس
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت
مسئولیت ها:
تهیه و پردازش حقوق و دستمزد ماهیانه
تهیه و بررسی هزینه ها، بودجه ها، درآمد، هزینه، فاکتور و سابر اسناد حسابداری
آماده سازی صورت های سود و زیان و گزارشات ماهانه حسابداری
جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی برای تهیه گزارش اظهارنامه مالیاتی
مغایرت گیری
پیگیری امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی
نگهداری و به روز رسانی سوابق دارایی ثابت
تهیه و بررسی بودجه ها، درآمد، هزینه ها، ورودی حقوق و دستمزد و سایر اسناد حسابداری
صدور و ثبت اسناد دریافت و پرداخت های نقدی
ثبت اسناد هزینه و درآمد بر اساس فاکتور فروش
تهیه صورت حساب گردش نقدینگی
در صورتیکه تمایل و توانایی همکاری در یک یا چند زمینه از موارد زیر را داشته باشید امتیاز و  احتمال اسخدام شما بیشتر خواهد بود:
داشتن تجربه بیشتر
دارا بودن مهارت یادگیری بالا 
حقوق و مزایا:
حقوق:از 4 میلیون تومان
در صورت احراز تخصص دست مزد متناسب با توانایی با توافق تعیین خواهد شد.
مزایا:
بیمه 
سرویس رفت و برگشت (با ماشین سواری از نزدیکی محل زندگی)
تعطیلی پنجشنبه
پاداش های ماهانه و سالانه(علاوه بر پاداش های قوانین اداره کار)
شرایط سازمان:
محل کار: شهرک صنعتی کمشچه
ساعت کار: 07:45 الی 17
روز های کاری: از شنبه تا چهارشنبه (پنجشنبه ها تعطیل)

6 کارشناس HSE امنیت و سلامت سازمان با شماست. حضور شما اطمینان خاطریست برای همه کارکنان و همه سازمان ها. ما در گروه تولیدی هومتکس از شما انتظار داریم  با وجود ارتباط کسترده شما با تمامی واحد ها در روابط بین فردی توانمند عمل کنید و در اداره امور و به نتیجه رساندن امور جدا کوشا باشید.
الزامات:
جنسیت: آقا
سابقه: حداقل1 سال
میزان تحصیلات: کارشناسی 
رشته تحصیلی:  بهداشت حرفه ایی
مسئولیت ها:
تقویت ایمنی محیط کار 
بکارگیری اصول بهداشت حرفه‌ای جهت کنترل ریسک مرتبط با ایمنی و سلامت  
مشارکت در فرایندهای شناسایی مخاطرات بهداشت و ایمنی حرفه‌ای و ارزیابی و کنترل ریسک
به‌کارگیری دانش قوانین بهداشت و ایمنی حرفه‌ای در محل کار
مشارکت در واکنش به حوادث محل کار
طراحی دوره های آموزشی مرتبط با بهداشت و ایمنی محیط کار
به روز رسانی الزامات ایمنی، بهداشت شغلی و اطلاع رسانی الزامات قانونی ایمنی و بهداشت به کلیه کارکنان
بازدیدهای ادواری ایمنی و بهداشت شغلی از واحدهای مختلف 
تسلط کامل بر قوانین،دستورالعمل ها و الزامات ایمنی و بهداشت حرفه ای 
آشنایی با کمک های اولیه و اطفاء حریق
تدوین HSE plan
حقوق و مزایا:
توافقی
مزایا:
شرایط سازمان:
محل کار: شهرک صنعتی کمشچه
ساعت کار: 07:45 الی 17
7 کارشناس شبکه  و IT پشتیبانی، حفظ و ارتقا سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی از ارکان مهم سازمانی است و همه این ها احساس امنیت و دلگرمی به سازمان تزریق می‌کند. حضور مهندسین کامپیوتر به عنوان کارشناس آیتی و شبکه به پیشبرد و سرعت بخشیدن به انجام  وظایف شغلی دیگر همکاران مجموعه کمک می‌کند. از شما انتظار می‌رود  در کنار  ، استقرار، نگهداری و ارتقا نرم افزارها و سیستم های ارتباطی در پشتیبانی و حل مشکلات سخت افزاری در سازمان کوشا باشید. همچنین همواره  تقویت روابط سازمانی و توجه به حل مشکلات همکاران در راستای تخصص شما از اولویت های سازمان است.
الزامات
جنسیت: خانم وآقا
سابقه: حداقل 2 سال
رشته تحصیلی:  مهندسی کامپوتر
میزان تحصیلات: حداقل کارشناسی
نوع قرارداد: نیمه وقت یا تمام وقت
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت
مسئولیت ها:
ایجاد و کنترل سیستم های نرم افزاری
پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ها
مسلط به پشتیبانی و عیب یابی سیستم های کامپیوتری
آشنایی با راه اندازی و پشتبانی شبکه
آشنایی با پشتیبانی دوربین های مدار بسته
مسئولیت راه اندازی، نگهداری و توسعه زیرساخت شبکه
مدیریت شبکه های رایانه ای و فراهم نمودن ارتباط میان آنها
مسئولیت ارتباطات اینترنتی و امور داده ای
آشنایی با سیستم تلفنی ویپ (VoIP)
در صورتیکه تمایل و توانایی همکاری در یک یا چند زمینه از موارد زیر را داشته باشید امتیاز و احتمال اسخدام شما بیشتر خواهد بود:
پشتیبانی و توسعه وبسایت در بستر  وردپرس
علاقمند به کار تمام وقت
حقوق و مزایا:
حقوق:از 4 میلیون تومان
در صورت احراز تخصص دست مزد متناسب با توانایی با توافق تعیین خواهد شد.
مزایا:
بیمه 
سرویس رفت و برگشت (با ماشین سواری از نزدیکی محل زندگی)
تعطیلی پنجشنبه
پاداش های ماهانه و سالانه(علاوه بر پاداش های قوانین اداره کار)
شرایط سازمان:
محل کار: شهرک صنعتی کمشچه
ساعت کار: 07:45 الی 17
روز های کاری: از شنبه تا چهارشنبه (پنجشنبه ها تعطیل)
8  ادمین سایت یکی روش ها سازنده برای معرفی هر صنعت به مخاطب، وبسایت های سازمان است. ادمین سایت این امکان مهم را برای هر سازمانی فراهم می‌کند. از  ویژگی های مهم شما امانت داری، در دسترس بودن و تمرکز بالا است. همکاری ادمین سایت در تیم برندینگ هومتکس به اجرایی شدن و دیده شدن تمامی ماموریت های تیم کمک می‌کند. ما در تیم برندینگ هومتکس انتظار داریم افراد دارای روحیه کار تیمی و مشارکتی بالایی باشند و در مسیر ایجاد، تا به نتیجه رساندن ایده ها سهیم باشند. 
الزامات:
جنسیت: خانم و آقا
سابقه: حداقل 1 سال
میزان تحصیلات: کارشناسی
رشته تحصیلی: ترجیحا کامپیوتر
نوع قرارداد:  ترجیحا تمام وقت
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت
مسئولیت ها:
نگهداری سایت
تأمین محتوای سایت و شبکه‌های اجتماعی( بدون طراحی گرافیک)
پشتیبانی و ارتقا  وبسایت و فروشگاه آنلاین
توانایی در توسعه وب سایت در بستر وردپرس
توسعه SEO سایت
در صورتیکه تمایل و توانایی همکاری در یک یا چند زمینه از موارد زیر را داشته باشید امتیاز و  احتمال اسخدام شما بیشتر خواهد بود:
آشنایی با سخت افزار و شبکه
تولید محتوا 
شبکه های اجتماعی
حقوق و مزایا:
حقوق:از 4 میلیون تومان
در صورت احراز تخصص دست مزد متناسب با توانایی با توافق تعیین خواهد شد.
مزایا:
بیمه 
سرویس رفت و برگشت (با ماشین سواری از نزدیکی محل زندگی)
تعطیلی پنجشنبه
پاداش های ماهانه و سالانه(علاوه بر پاداش های قوانین اداره کار)
شرایط سازمان:
محل کار: شهرک صنعتی کمشچه( امکان کار در محل دفتر اصفهان)
ساعت کار: 07:45 الی 17
روز های کاری: از شنبه تا چهارشنبه (پنجشنبه ها تعطیل)
9 طراح گرافیک یک سازمان با طرح، ایده، رنگ، عکس و ..... هویت و شخصیت پیدا می‌کند. ترکیب درست و خلاقانه این اجزا با شما امکان پذیر است چرا که   نگاه شما به اطراف با نگاه دیگران متفاوت است. شما به سازمان ما هویت می‌بخشید. حضور یک طراح گرافیک در تیم برندینگ منجر به ملموس شدن ایده های تیم می‌شود. مهارت در کار گروهی و تیمی، مشارکت بالا و به نتیجه رساندن ماموریت های تیم از مهمترین انتظارات ما از شما است.
الزامات:
جنسیت: خانم و آقا
سابقه: حداقل 1 سال
میزان تحصیلات: کارشناسی
رشته تحصیلی: گرافیک
نوع قرارداد:  ترجیحا تمام وقت
مسلط به نرم افزار photosop
مسلط به نرم افزار illustrator یا CorelDraw
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت
مسئولیت ها:
انجام اقدامات لازم جهت طراحی تراکت و بروشور،وستر، بسته بندی، لیبل و ...
ارائه خدمات طراحی و گرافیک به واحدها بر حسب نیاز
تدوین طرح های گرافیکی به مناسبت های مختلف 
ارائه مشاوره و همکاری لازم با کارشناسان امور چاپ 
طراحی  برای پروژه‌ها و تعیین  رنگ‌‌‌ها، تصاویر و فونت‌هایی 
تامین محتوای گرافیکی برای شبکه‌های اجتماعی
در صورتیکه تمایل و توانایی همکاری در یک یا چند زمینه از موارد زیر را داشته باشید امتیاز و  احتمال اسخدام شما بیشتر خواهد بود:
گرافیک
برندینگ
دیجیتال مارکتینگ
حسابداری
شبکه های اجتماعی
فروش اینترنتی
حقوق و مزایا:
حقوق:از 4 میلیون تومان
در صورت احراز تخصص دست مزد متناسب با توانایی با توافق تعیین خواهد شد.
مزایا:
بیمه 
سرویس رفت و برگشت (با ماشین سواری از نزدیکی محل زندگی)
تعطیلی پنجشنبه
پاداش های ماهانه و سالانه(علاوه بر پاداش های قوانین اداره کار)
شرایط سازمان:
محل کار: شهرک صنعتی کمشچه( امکان کار در محل دفتر اصفهان)
ساعت کار: 07:45 الی 17
روز های کاری: از شنبه تا چهارشنبه (پنجشنبه ها تعطیل)
10 تصویربردار و تدوینگر این که چگونه یک سازمان در تبلیغات و محتوای تصویری دیده می شود حاصل تلاش  تصویر بردار و تدوینگران است. نوع نگاه شما می‌تواند تصویر موثری برای مخاطبین هر صنعتی داشته باشد. تدوینگر و تصویر بردار  نشان دهنده  از زنده بودن و زندگی کردن آن سازمان یا ایده ها است.  انتظار ما از شما، همکاری با تیم برندینگ با روحیه تیمی بالا، توانمندی در برقراری ارتباط موثرو سهیم بون در جاری سازی ایده های خلاقانه تیم است. 
الزامات:
جنسیت: خانم و آقا
سابقه: حداقل2 سال
میزان تحصیلات: حداقل کارشناسی
نوع قرارداد:  ترجیحا تمام وقت
تجربه کار با دوربین
مسلط به نرم افزار تدوین
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت
مسئولیت ها:
تصویر بردار جهت محتوای آموزشی و تبلیغاتی
تدوین فیلم
همکاری در تیم برندینگ
در صورتیکه تمایل و توانایی همکاری در یک یا چند زمینه از موارد زیر را داشته باشید امتیاز و  احتمال اسخدام شما بیشتر خواهد بود:
طراحی 
تولید محتوا
شبکه های اجتماعی 
داشتن تجهیزات
حقوق و مزایا:
حقوق:از 4 میلیون تومان
در صورت احراز تخصص دست مزد متناسب با توانایی با توافق تعیین خواهد شد
مزایا:
بیمه 
سرویس رفت و برگشت (با ماشین سواری از نزدیکی محل زندگی)
تعطیلی پنجشنبه
پاداش های ماهانه و سالانه(علاوه بر پاداش های قوانین اداره کار)
شرایط سازمان:
محل کار: شهرک صنعتی کمشچه( امکان کار در محل دفتر اصفهان)
ساعت کار: 07:45 الی 17
روز های کاری: از شنبه تا چهارشنبه (پنجشنبه ها تعطیل)
11 کارشناس شبکه اجتماعی شبکه های اجتماعی بستری است برای شناخت و درک مخاطبین از  هر صنعت  اینکه چقدر این ارتباط موفق و موثر و عمیق  باشد قطعا نیازمند فردی است با دانش کافی از شبکه های اجتماعی. شما در درخشش یا سازمان  در بهترین  فرصت موثر هستید. همکاری شما با تیم برندینگ هومتکس موجب اثر بخشی بیشتر تیم میشود. از مهمترین ویژگیهای مورد انتظار ما توان تحلیل داده ها، برنامه ریزی درست،  روحیه کاری تیمی  می باشد
لزامات:
جنسیت: خانم و آقا
سابقه: حداقل2 سال
میزان تحصیلات: کارشناسی
نوع قرارداد:  ترجیحا تمام وقت
دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت
مسئولیت ها:
توانمند در مدیریت کلیه پلتفرم‌های ارتباطی و شبکه های اجتماعی
مسلط به الگوریتم ها و قوانین شبکه های اجتماعی
آشنا و مسلط به روش‌های مختلف افزایش بازدید و فالور واقعی
توانمند در مدیریت فالورها و کامنت ها
دایرکت‌ها و کامنت‌های پست‌ها به طور کامل
پایبندی به جدول زمانی تولید محتوا و اعمال تغیرات متناسب با روندهای شبکه‌های اجتماعی
آشنا و مسلط به تگ گذاری و هشتگ گذاری حرفه ای و به نوعی SEO کردن پیج و مطالب
ایده پردازی در مورد محتوای جدید و مرتبط با نوع فعالیت مجموعه
بروز بودن در شبکه‌های اجتماعی و آگاهی از روندها
آشنا و مسلط به جستجو و تحلیل نحوه عملکرد رقبا در فضای مجازی
آشنایی با اصول و قوانین نگارش متن‌های خبری وتوانمند در نوشتن تیتر و لید پست‌های خبری
توانمند در ارائه گزارش‌های حرفه‌ای از صفحات و کانال‌های مجموعه
در صورتیکه تمایل و توانایی همکاری در یک یا چند زمینه از موارد زیر را داشته باشید امتیاز استخدام شما بیشتر خواهد بود:
طراحی 
تولید محتوا
نگهدورداری سایت
آشنایی با ورد پرس
حقوق و مزایا:
حقوق:از 4 میلیون تومان
در صورت احراز تخصص دست مزد متناسب با توانایی با توافق تعیین خواهد شد.
مزایا:
بیمه 
سرویس رفت و برگشت (با ماشین سواری از نزدیکی محل زندگی)
تعطیلی پنجشنبه
پادش های ماهانه و سالانه(علاوه بر پاداش های قوانین اداره کار)
شرایط سازمان:
محل کار: شهرک صنعتی کمشچه( امکان کار در محل دفتر اصفهان)
ساعت کار: 07:45 الی 17
روز های کاری: از شنبه تا چهارشنبه (پنجشنبه ها تعطیل)

شهرهای مورد نیاز: اصفهان

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند.

جهت ارسال رزومه خود اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2357365
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه