۲ سال پیش

استخدام کارشناس حسابداری، انبار، خدمات پس از فروش و مسئول دفتر جهت کار در اصفهان
اطلاعات بیشتر

استخدام چند ردیف شغلی در اصفهان

از واجدین شرایط زیر جهت کار در اصفهان (محل کار: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان) دعوت به همکاری می نماییم:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 کارشناس حسابداری یا امور مالی مسلط به نرم افزارهای حسابداری
مسلط به ثبت اسناد حسابداری
مسلط به حسابداری جاری
مسلط به ثبت اسناد تنخواه
آشنا به امور مالیاتی و قوانین تامین اجتماعی و حقوق و دستمزد
2 کارشناس انبار کارشناسی حسابداری یا امورمالی
مسلط به حسابداری انبار
آشنا به نرم افزار سپیدار
آشنا به امور خزانه داری
دارای دو سال سابقه کاری در گروه شغلی مشابه
3 کارشناس خدمات پس از فروش کارشناسی مکانیک یا برق صنعتی
حداکثر 30 سال
آشنا به امور  مکانیکی و ساخت
مسلط به جوشکاری
4 مسئول دفتر خانم / آقا
کارشناسی مدیریت یا مهندسی صنایع
دارای روابط عمومی بالا
مسلط به امور اداری و دفتری
مسلط به office

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2406286
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه