• ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

آگهی جذب هیات علمی وزارت بهداشت - اسفند ۹۹

آگهی جذب هیات علمی وزارت بهداشت - اسفند ۹۹

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی جذب و استخدام عضو هيات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی 

جهت مشاهده صفحه اصلی استخدام دانشگاه های علوم پزشکی اینجا کلیک نمایید

 تمدید مجدد مهلت ثبت نام

خبر 15 اردیبهشت 1400: با توجه به اینکه برخی از متقاضیان موفق به ثبت نام و اخذ کد رهگیری نشده اند، فرصت ثبت نام تا پایان روز شنبه مورخ 1400/2/18 ساعت 12 شب تمدید می شود.
خواهشمندیم متقاضیان نسبت به ثبت نام و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند و در صورت نقص مدارک در فرصتی که از طریق کاربر دانشگاه به آنان داده خواهد شد می توانند مدارک خود را تکمیل و ارسال نمایند .
بدیهی است مهلت ثبت نام از تاریخ فوق به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام

خبر 29 فروردین 1400: مهلت ثبت نام هجدهمین دوره فراخوان جذب هیات علمی تا ساعت 24 مورخ 1400/2/15 تمدید شد.

اطلاعیه فراخوان دوره هجدهم جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی

خبر 24 فروردین 1400: با توجه به عدم وجود دانش‌آموختگان دکترای تخصصی Ph.D رشته بهداشت و ایمنی مواد غذایی متقاضیان رشته‌های علوم و صنایع غذایی گرایش کنترل کیفی و بهداشتی می‌توانند در فراخوان دانشگاههایی که اعلام نیاز رشته‌های بهداشت و ایمنی مواد غذایی را داده‌اند، شرکت نمایند.

هجدهمین فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی

آگهی 27 اسفند 99: با استعانت از درگاه خداوند متعال و در آستانه سال نو و با تبریک اعیاد شعبانیه به اطلاع می رساند، هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی مرکز امور هیئت علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هجدهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاهها / دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته را برگزار مینماید ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری میباشد.
مهلت ثبت نام از 27 اسفند تا ساعت 24 مورخ 31 فروردین 1400 تا ساعت 24 مورخ 18 اردیبهشت 1400 می باشد. 
توصیه مهم: داوطلبان محترم، در احتساب امتیازات علمی ، صرفاً به مستندات بارگذاری شده به صورت الکترونیکی در سامانه،
امتیاز تعلق میگیرد

> شرایط عمومی

الف) اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی
ب) تدین به یكی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی
ج) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
د) عدم محكومیت به محرومیت از استخدام دولتی و سابقه محكومیت كیفری و جزائی
ه) عدم اعتیاد به دخانیات ، مواد مخدر و روانگردان
و) انجام خدمت وظیفه عمومی ، دارا بودن كارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت قانونی و یا پایان دوره ضرورت نظام (ویژه آقایان)
ز) تایید صلاحیت های علمی و عمومی داوطلبان در هیات های اجرایی جذب دانشگاهها و هیات مركزی جذب وزارت متبوع طبق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی

> شرایط اختصاصی

1 - دارا بودن دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی (و یا گواهی دوره فلوشیپ) در رشته‌های بالینی و دانشنامه دكترای تخصصیPh.D) ) و یا مدرك كارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پایه
2 - حداكثر سن برای داوطلبین استخدام كه مدرك كارشناسی ارشد داشته باشند 35 سال و برای دارندگان دانشنامه دكتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ 45 سال است.
تبصره1: مستخدمینی كه دارای مدرك دكترای تخصصیPh.D) ) ، بورد تخصصی و فوق تخصصی هستند تنها درصورت دارا بودن حداکثر 15سال سنوات خدمت می توانند در فراخوان جذب هیات علمی شركت نمایند. شرایط سنی این دسته متقاضیان مطابق بند 2 شرایط اختصاصی خواهد بود.
تبصره2:مستخدمین کشوری با مدرک کارشناسی ارشد به استثنای کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی اتاق عمل (با رعایت شرایط تبصره 1) نمی‌توانند در فراخوان شرکت نمایند.
3- شركت افراد مشغول به تحصیل در فراخوان ممنوع می‌باشد.
تبصره : چنانچه متقاضیان در زمان انجام مراحل جذب در آزمونPh.D یا فوق تخصص و یا فلوشیپ پذیرفته شوند نیز مشمول این بند بوده و پرونده آنها از دستور كار جذب خارج خواهد شد.
4 - شركت متعهدین خدمت به دانشگاهها و دانش آموختگان مقاطع مورد تایید تحصیلی، در آزمون فراخوان دانشگاهها بلامانع است. شركت در فراخوان (متعهدین خدمت كه تعهدات را در یكی از دانشگاههای علوم پزشكی می‌گذرانند در فراخوان سایر دانشگاهها به غیر از دانشگاه محل تعهد یا خدمت با موافقت كتبی موسسه مبداء ممكن خواهد بود).

توجه مهم: کاربران گرامی این بخشی از آگهی جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی میباشد. جهت مشاهده متن کامل آگهی فایل pdf زیر را مطالعه نمایید:
جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده رشته های اعلام نیاز جذب اعضا هیات علمی دانشگاه ها اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2454252
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد