۲ سال پیش

استخدام چند ردیف شغلی در شرکت نیکان تجارت و توسعه صادرات ایلیا

حضوری
سابقه دارد
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام شرکت نیکان تجارت و توسعه صادرات ایلیا

شرکت نیکان تجارت و توسعه صادرات ایلیا برای تکمیل کادر خود در تهران با شرایط زیر استخدام می نماید:

ردیف عنوان شغل شرایط احراز
1 کارشناس فروش داخلی و خارجی دارای حداقل 2 سال تجربه و سوابق کار مربوطه 
مسلط به زبان انگلیسی و هر یک از زبانهای عربی- اردو- فرانسوی - هندی
دارای روابط عمومی بالا و فن بیان قوی و مسلط به اصول مذاکره 
توانایی برقراری ارتباط با مشتریان و مشتری مداری 
علاقه مند به کار در حوزه فروش و بازاریابی 
آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروش 
خلاق و دارای روحیه کار تیمی 
مسلط به کامپیوتر 
دارای ظاهری آراسته و مرتب 
دارای روحیه ی تعاملی و علاقمند به پیشرفت 
توانایی معرفی و فروش محصولات 
متعهد و منظم  
تماس تلفنی با مشتریان جهت پیگیری درخواست و سفارش جدید
مذاکره جهت جذب نمایندگی فروش در سطح کشور
ترجیحا خانم
مزایا : 
دارای محیطی پویا  
پورسانت فروش عالی 
بیمه تامین اجتماعی 
امکان پیشرفت کاری
2 کارشناس فنی فروش (دارو و تجهیزات پزشکی) جنسیت: خانم
دارای تجربه و سوابق کار مربوطه 
دارای فن بیان قوی و روابط عمومی بالا
مسلط به کامپیوتر و زبان انگلیسی و هر یک از زبانهای عربی- اردو- فرانسوی -هندی
متعهد و منظم
آشنایی با سامانه های مربوط به اداره تجهیزات پزشکی  (IMED) و غذا و دارو (IFDA)
آشنایی با تجهیزات پزشکی و دارو ها
آشنایی با اصول و فنون مذاکره و مهارت های ارتباطی فروش
هماهنگی و نظارت بر کنترل کیفی تجهیزات پزشکی
5قادر به تحلیل نیازهای مشتریان
نظارت و اجرای عملیات صادرات تجهیزات و دستگاه های پزشکی
نظارت و اجرای عملیات صادرات داروها و ملزومات پزشکی
توانمند در تحلیل بازار
روابط عمومی بالا ، مسئولیت پذیر، اعتماد به نفس بالا و توانایی کلامی در ارتباطات حضوری و تلفنی با مشتریان
مسلط به نرم افزارهای تخصصی فروش و آفیس
آشنایی با تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی ، شیمیایی و تحقیقاتی
ارتباطات و آشنایی با خریداران و فروشندگان تجهیزات پزشکی و شیمیایی
جذب مشتریان جدید
فروش محصولات به مراکز درمانی و بهداشتی
ویزیت حضوری از بیمارستان ها و مراکز درمانی در صورت نیاز
پیگیری های مرتبط با صدور فاکتور و ارسال کالا
مذاکره جهت جذب نمایندگی فروش در سطح کشور
تماس تلفنی با مشتریان جهت پیگیری درخواست و سفارش جدید
مزایا: 
دارای محیطی پویا 
پورسانت فروش عالی 
بیمه تامین اجتماعی 
امکان پیشرفت کاری
3 حسابدار جنسیت: خانم
آشنایی نرم افزارهای مالی
آشنایی با اکسل جهت گزارش دهی مالی.
آشنایی با قوانین تجارت، بیمه و مالیاتی
تهیه صورتهای مالی و تهیه گزارشات مورد نیاز مجمع 
مهارت های نوشتاری خوب جهت تدوین گزارش ها
توانایی تحلیل و تفسیر آمارهای مالی
قوانین حقوق و دستمزد و قوانین مالیاتی
مهارت اصول مالی و حسابداری
تهیه و تنظیم خط مشی ها، دستورالعمل ها، روش ها و رویه های مالی و تهیه و طراحی فرم های موردنیاز، به منظور ایجاد هماهنگی در انجام امورمالی واحدهای مختلف.
نگهداری سوابق و مدارک مالی، کنترل فعالیتهای مالی.
حسابداری حقوق و دستمزد، امور مالیاتی به صورت منظم
اعمال نظارت وکنترل به منظور حسن اجرای قوانین،مقررات،دستورالعمل ها وبخشنامه های مالی در واحدهای مختلف.
طبقه بندی حسابها و درصورت نیاز، طبقه بندی گروه کالاها و کدینگ مربوط به موجودی ها و انبار
به کارگیری سیستم های نرم افزاری مالی جهت انجام امور مالی.
پیگیری مبالغ وصول مطالبات از طرف های قرارداد.
نظارت و کنترل به منظور حفـظ و نگهداری اموال و دارایی های شـرکت.
تجزیه وتحلیل ترازنامه و سود و زیان و هزینه های واحدهای مختلف.
برنامه ریزی به منظور حسابرسی در پایان سال مالی با صلاحدید مسئول ما
ارتباط با سایر سازمان ها و نهادهای ذی صلاح در خصوص مسائل مالی.
انجام سایر امور محوله از طرف مدیرعامل
مسلط به نرم افزار هلو 
دارای حداقل 3 الی 4 سال سابقه کار مرتبط
مزایا: 
دارای محیطی پویا 
بیمه تامین اجتماعی 
امکان پیشرفت کاری
4 حسابدار جنسیت: آقا
آشنایی نرم افزارهای مالی
آشنایی با اکسل جهت گزارش دهی مالی.
آشنایی با قوانین تجارت، بیمه و مالیاتی
تهیه صورتهای مالی و تهیه گزارشات مورد نیاز مجمع 
مهارت های نوشتاری خوب جهت تدوین گزارش ها
توانایی تحلیل و تفسیر آمارهای مالی
قوانین حقوق و دستمزد و قوانین مالیاتی
مهارت اصول مالی و حسابداری
تهیه و تنظیم خط مشی ها، دستورالعمل ها، روش ها و رویه های مالی و تهیه و طراحی فرم های موردنیاز، به منظور ایجاد هماهنگی در انجام امورمالی واحدهای مختلف
نگهداری سوابق و مدارک مالی، کنترل فعالیتهای مالی
حسابداری حقوق و دستمزد، امور مالیاتی به صورت منظم
اعمال نظارت وکنترل به منظور حسن اجرای قوانین،مقررات،دستورالعمل ها وبخشنامه های مالی در واحدهای مختلف.
طبقه بندی حسابها و درصورت نیاز، طبقه بندی گروه کالاها و کدینگ مربوط به موجودی ها و انبار
به کارگیری سیستم های نرم افزاری مالی جهت انجام امور مالی.
پیگیری مبالغ وصول مطالبات از طرف های قرارداد.
نظارت و کنترل به منظور حفـظ و نگهداری اموال و دارایی های شـرکت.
تجزیه وتحلیل ترازنامه و سود و زیان و هزینه های واحدهای مختلف.
برنامه ریزی به منظور حسابرسی در پایان سال مالی با صلاحدید مسئول ما
ارتباط با سایر سازمان ها و نهادهای ذی صلاح در خصوص مسائل مالی.
انجام سایر امور محوله از طرف مدیرعامل
دارای حداقل 3 الی 4 سال سابقه کار مرتبط
مسلط به نرم افزار سپیدار

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2468785
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه