۱ سال پیش

استخدام چند ردیف شغلی در شرکت پخش سراسری لوازم مصرفی پزشکی
No Image

استخدام چند ردیف شغلی در شرکت پخش سراسری لوازم مصرفی پزشکی

شرکت پخش سراسری لوازم مصرفی پزشکی
اصفهان
منقضی شده

حضوری
سوابق مختلف
پایه وزارت کار
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

شرکت فعال درحوزه واردات و پخش سراسری لوازم یکبار مصرف پزشکی از واجدین شرایط زیر در شهر اصفهان در دفتر مرکزی دعوت به همکاری می نماید.

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 کارشناس فروش تلفنی لوازم پزشکی جنسیت : خانم
حداقل 1 سال سابقه کار
مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم (سابقه کاری و توانایی مهمتر از مدرک تحصیلی است)
دارای روابط عمومی بالا
با انگیزه و پویا
شرح شغل :
فروش تلفنی محصولات شرکت
پیگیری منظم تماس های تلفنی فروش
ثبت و پیگیری سفارشات مشتری در نرم افزار شرکت
تلاش برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل
حقوق و مزایا:
حقوق اداره کار (57.000.000)+ بیمه + پورسانت + پاداش 
برنامه کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18، پنج شنبه ها 8:30 تا 13
2 کارشناس بازرگانی داخلی جنسیت : خانم
سابقه کار: حداقل یکسال در زمینه خرید و تامین کالا
مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس رشته های مرتبط (سابقه کاری و توانایی مرتبط مهمتر از مدرک تحصیلی است)
مهارتهای، مذاکره ، چانه زنی و ارائه (Presentation)  قوی ، مدیریت پروژه و زمان
توانایی و تسلط کار با Word و Excel
شرح شغل :
یافتن تامین کنندگان معتبر و واجد شرایط برای توسعه سبد کالایی و در صورت لزوم رفتن به ماموریت خارج از استان
انجام ارزیابی تامین کنندگان و به روز رسانی اطلاعات تامین کنندگان واجد شرایط بر اساس سیستم ارزیابی تامین کنندگان شرکت
ترتیب کلیه فعالیتهای پیش از سفارش، ثبت سفارشات و نهایی کردن کلیه جنبه های قراردادی از جمله شرایط پرداخت، زمان تحویل، مسائل مربوط به کیفیت ، ضمانت ها و غیره.
پیگیری فعالیت های اجرای سفارشات با فروشندگان و پیگیری مسائل پس از سفارش آنها مانند بررسی، تحویل، حمل و نقل، مشکلات کیفی.
بررسی شیوه های پرداخت و اطمینان از مناسب ترین روش پرداخت.
تهیه گزارش های کاری از روند بررسی و تامین کالا به تفکیک هر تامین کننده
به روزرسانی اطلاعات تامین کنندگان و طبقه بندی آنها در نرم افزار CRM شرکت
پیگیری فاکتورهای خرید و پرداخت های مالی مربوط به تامین کنندگان
ارتقاء دانش فنی کالاها به مرور زمان و پیشنهاد کالاهای جدید برای توسعه سبد کالا
حقوق و مزایا: حقوق اداره کار (57.000.000)+ بیمه
برنامه کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18، پنج شنبه ها 8:30 تا 13
3 کارمند امور دفتری جنسیت: خانم
دارای حداقل 3 سال سابقه کار در امور دفتری
دارای مهارتهای مذاکره و چانه زنی
تسلط به Excel و Word
مدرک تحصیلی لیسانس
حقوق اداره کار + بیمه

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2592617
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه