۱ سال پیش

استخدام چند ردیف شغلی در هلدینگ بازرگانی سپاهان همراه
No Image

استخدام چند ردیف شغلی در هلدینگ بازرگانی سپاهان همراه

هلدینگ بازرگانی سپاهان همراه
تهران
منقضی شده

حضوری
سوابق مختلف
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17:20)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

هلدینگ بازرگانی سپاهان همراه در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 کارشناس خرید خارجی (حوزه OEM) تسلط بر سایت های سورس یابی/Serching And Sourseing
دقت ، سرعت , تسلط در کار
داشتن اطلاعات بازرگانی (حوزه تولید)
نتیجه گرا بودن
داشتن روحیه انجام کار گروهی
تسلط 90% به زبان انگلیسی
جنسیت آقا
مدرک تحصیلی : کارشناسی به بالا
تجربه کاری مرتبط حداقل 3 سال 
شرح وظایف:
یافتن تامین کنندگان جدید در حوزه الکترونیک و تکنولوژی مثل لوازم صوتی , موبایل , شارژر و .....
توانایی گرفتن مستندات از کمپانی ها (فاکتور و پکینگ و ....)
بایگانی درست و دقیق مدارک
ارائه گزارش از روند پروژه و کار در بازه های زمانی مشخص
2 کارشناس حسابداری خزانه آقا
تحصیلات: کارشناسی حسابداری
آشنا به استاندارد ها و رویه های حسابداری
مسلط به سیستم خزانه داری و فرآیند های دریافت و پرداخت
مسلط به نرم افزارهای office
آشنا به قوانین و مقررات در حوزه مربوطه
شرح شغل: 
انجام امور خزانه داری و بانکی
ثبت دریافت ها و پرداخت ها
صدور، ثبت و خروج چک
پیگیری مغایرت های بانکی 
انجام امور بانکی و وام 
3 کارشناس فروش تلفن همراه شرح شغل و وظایف
ورود و نگهداری آمار کالا در سیستم
پیگیری امور فروش و تسویه حساب مشتریان
فروش از طریق شبکه های مجازی و پنل سایت
تهیه گزارش های تحیلی، آماری و فروش
ویژگی ها و مهارت های مورد نیاز:
مسلط به اکسل
آشنا به امور اجرایی فروش
آشنایی کامل با شبکه های مجازی و اینترنت
حداقل یک سال سابقه کار دفتری
4 کارشناس فروش و بازاریابی آقا
شرح وظایف:
بازاریابی حضوری در نمایشگاه ها
بازاریابی حضوری در شهرک های صنعتی
بازاریابی حضوری در مارکت های هدف
انجام تحقیقات میدانی
فن بیان قوی و روابط عمومی بالا 
علاقه مند به حوزه فروش و بازاریابی
روحیه کار تیمی
پیگیر و نتیجه گرا
آشنایی با تکنیک های بازاریابی و تحلیل بازار
5 کارشناس بازرگانی خارجی آقا
شرح شغل و وظایف
آشنایی خوب با فرآیندهای بازرگانی
آشنایی خوب با امور گمرکی
آشنایی با سامانه تجارت فرا مرزی (EPL)
ترجیحا آشنا با نرم افزار فتوشاپ
زبان انگلیسی پیشرفته 90%
توانایی در مذاکرات تلفنی و برگزاری جلسات کارشناسی مربوطه
آشنا به اسناد بانکی و اسناد بازرگانی
6 کارشناس ثبت شرکت در خارج از کشور شرح وظایف
ارتباط گیری و جذب مشتریانی که نیاز به مشاوره در زمینه ثبت شرکت در امارات دارند.
ارائه برنامه جهت جذب مشتری
پیگیری و اجرای برنامه های تبلیغاتی
پاسخ به تماس ها و ارائه مشاوره تلفنی
حضور فعال در جلسات جهت ارائه مشاوره حضوری
پیگیری امور تا حصول نتیجه نهایی 
سابقه فعالیت در زمینه مشاوره ثبت شرکت در امارات
آشنایی کامل به ثبت و تاسیس شرکت در امارات
مسلط به فنون مذاکره 
تسلط 90% به زبان امگلیسی
دانستن زبان عربی مزیت محسوب می گردد
7 کارشناس فروش و بازاریابی خدمات اکسپرس و کارگو آقا
شرح وظایف:
ارتباط گیری با مشتریان (حضوریتلفنی) و جذب مشتری
انجام تحقیقات بازار
بررسی داده ها و درصورت نیاز تهیه گزارش 
محاسبه و ارائه نرخ کارگو
اجرایی کردن برنامه های اعلامی توسط مدیران ارشد تا حصول نتیجه
داشتن سابقه کاری در زمینه فروش ترجیحا 
مسلط به بازاریابی و فنون مذاکره
مسلط به office
فعال و پرانرژی
دارای روحیه نتیجه محور
روحیه تیمی بالا
8 مدیر بازرگانی خارجی شرح شغل و وظایف
شرح شغل:
 مدیریت بازاریابی، فروش، حمل و نقل، پرسنل و ترخیص گمرکی 
برنامه ریزی، انجام و هماهنگی خدمات امور بازرگانی از قبیل مکاتبه، مذاکره، اصلاح قرارداد، تهیه اسناد مربوط به پرداخت، برنامه زمانبندی حمل و تحویل، مراحل ثبت تجاری، امور گمرکی، پیگیری های حمل و نقل.
به روز بودن در مورد قوانین، مقررات جاری و پیش بینی تغییرات در صورت نیاز در زمینه های کاری (مانند امور واردات، صادرات و گمرک)
توسعه بازارهای جدید و جستجوی مشتریان جدیدی که ممکن است از خدمات گروهی بهره مند شوند
توسعه بازار، تعریف، مذاکره و بستن روابط تجاری
کنترل و چک کردن گزارش ها و پیشرفت کار
ارائه آموزش توسعه کسب و کار و راهنمایی به توسعه دهندگان کسب و کار و سایر کارکنان داخلی
توسعه و نظارت بر عملیات و رویه ها
پاسخگویی به مشتریان درمورد وضعیت سفارش، تغییرات یا لغو سفارش
آماده کار در خارج از ایران (خارج از ایران
گزارش به: مدیرعامل
مهارت های مورد نیاز:
آشنایی کامل به زبان انگلیسی ، نوشتاری و گفتاری و ترجیحاً آشنا به زبان چینی
ترجیحاً آشنایی با وسایل الکترونیکی، ابزارهای امنیتی، دوربین مداربسته (دوربین)، DVR، لوازم جانبی موبایل و کلیه محصولات مربوط به آنها در سطح جهانی که با تدارکات و توزیع در زمان سریع تکمیل می شود مزیت محسوب می شود.
9 مدیر راه اندازی کسب و کار اینترنتی شرح شغل و وظایف
راه اندازی کسب و کار و وب سایت market place در حوزه لوازم جانبی تلفن همراه
ایجاد و راهبری تیم بازرگانی و فنی مربوطه
شناسایی و برقراری ارتباط با تامین کنندگان چینی لوازم جانبی تلفن همراه
تحقیقات بازار  و بازاریابی جهت شناسایی مشتریان b2b
ویژگی ها و مهارت های مورد نیاز:
دارای سابقه راه اندازی و راهبری کسب و کار اینترنتی (ترجیحا به صورت market place )
دارای سابقه موثر خرید خارجی از کشور چین (ترجیحا در زمینه لوازم جانبی تلفن همراه)
مسلط به مفاهیم بازاریابی مدرن و دیجیتال مارکتینگ
دارای دانش تحلیل از پلتفرم ها و SEO
آشنا به امور بازرگانی بین الملل
دارای مهارت های  تشکیل و راهبری تیم
مسلط به زبان انگلیسی
آشنا با بودجه بندی پروژه، تدوین BUSINESS PLANو BUSINESS MODEL ، کنترل پروژه و ترجیحا آشنا با زبان های برنامه نویسی مرتبط با MARKET PLACE
سن: 35 45 سال

 متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2676085
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه