استخدام کارشناس فروش با سابقه کار برای هلدینگ ثبت پارسه در تهران
استخدام کارشناس فروش با سابقه کار برای هلدینگ ثبت پارسه در تهران
(شنبه تا چهار شنبه 9 تا 17 و 5شنبه تا 9 تا 1)
هلدینگ ثبت پارسه جهت تکمیل کادر خود در تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارشناس فروش |
جنسیت: آقا و خانم
سابقه کاری: ۳ سال
حقوق: از ۱۲ میلیون تومان
شرایط احراز:
همکارانی که در قبلا در موسسات ثبت شرکت و برند و رتبه بندی فعالیت داشته اند در اولویت می باشند
شرایط: مسلط به فروش خدمات در حوزه ثبت و رتبه بندی شرکتها و برند و مجوزات. منظم و اخلاق مدار و امین و متعهد و مبادی آداب تسلط به پاسخگویی تلفن و آشنا به اصول و فنون مذاکره و مشاوره ظاهری آراسته و با اعتماد به نفس با روابط عمومی بالا دارای روحیه تیمی بالا و با انگیزه فروش به صورت تماس از سمت مشتری بوده محیط کاری مناسب مزایا:
بیمه
بیمه تکمیلی پاداش پورسانت ساعات کاری منعطف وام بیمه از زمان عقد قرارداد
پاداش عملکرد و دریافت حقوق عالی عیدی و سنوات و بیمه و مرخصیهای قانونی رعایت میشود امکان رشد و ارتقاء شغلی ومالی محیط یادگیرنده و پویا و امنیت شغلی بالا امکان اضافه کاری تا 10 شب |
متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
ما در هلدینگ بین المللی پارسه با بیش از 20 سال سابقه در حوزه ثبت و رتبه بندی شرکتها و استارتاپ حقوقی معتبر تصمیم به گسترش سطح فعالیت خود و ایجاد برندی متفاوت در سطح کشور گرفته ایم ما در پارسه سعی بر این داریم که با برنامه ریزی های دقیق ،نقش مهمی رادر موفقیت مشتریان در این زمینه ایفا کنیم،بنابراین با مطالعات و بررسی های هوشمندانه و با پشتیبانی مدیران و تیم حرفه ای و با سابقه تصمیم گرفته ایم که مسیر درست تری را برای متقاضیان و مشتریان و پرسنل شرکت که سرمایه های اصلی و سه ستون موفقیت این کسب و کار میباشند را طراحی و پیاده کنیم تا در این شرایط اقتصادی یاریگر همدیگر باشیم. امیدواریم رزومه قوی شما و دوستانتان ما را در این مسیر یاری کند و بتوانیم یک تیم قدرتمند و قابل اعتماد با در آمدی بهتر برای پرسنل ایجاد کنیم منتظر رزومه های پر قدرت شما جهت ملحق شدن به تیم حرفه ای پارسه هستیم...