۱ سال پیش
استخدام کارمند اداری برای شرکت پوشش صنعت در تهران
حضوری
سابقه دارد (۵ تا ۹ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8 تا 5 پنج شنبه تا 1)
(شنبه تا چهارشنبه 8 تا 5 پنج شنبه تا 1)
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی
شرکت پوشش صنعت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارمند اداری |
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
سابقه کاری: ۵ تا ۹ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
وظایف کارمند امور اداری:
1. پاسخگویی به تلفن و ثبت تماسهای دریافتی و ارائه گزارش یادداشت شماره های جدید و انتقال آن به فرد مورد نظر 2. آرشیو پیامهای کاغذی و الکترونیکی و مستندات 3. شماره کردن پیش فاکتور ها و فاکتورها و نامه ها(ترجیحا پایان هفته شماره ها واگذار شده با پوشه اسناد چک شود) 4. تنظیم وقت ملاقات و جلسات 5. رسیدگی به ایمیلهای رسیده 6. کار با ماشین فکس، سیستمهای اداری، تلفن و سایر تجهیزات 7. جوابگویی به واتس آپ با هماهنگی بخش فروش 8. هماهنگی و انتقال اطلاعات بخش فروش به حسابداری و اخذ رسید تحویل اسناد و مدارک در زمان تحویل 9. هماهنگی با تحصیلدار در جهت انجام امور 10. هماهنگی با انبار جهت ارسال بار و ارسال قبض انبار 11. کلیه کارهای مربوط به کشتیرانی در زمان رسیدن بار اعم از کلیه نامه ها تعهد نامه دریافت قبض انبار تسویه کشتیرانی دریافت سپرده دریافت چک ضمانت و .................... 12. شناسایی تأمینکنندگان حملونقل و گرفتن ماشین از باربری برای کلیه بارهای فروخته شده با هماهنگی فروش و مدیریت و هماهنگی با مشتری از لحاظ قیمت و آدرس دقیق محل تحویل و کلیه هماهنگی های مرتبط 13. هماهنگی انبار و تریلی های ارسالی از گمرک پس از ترخیص کالا تا تخلیه و تحویل کانتینر خالی 14. تایپ و تنظیم پیشنویس نامههای صادره 15. تکمیل فرم گزارش ورود و خروج ( تایم شیت) و اخذ برگه مرخصی و... از هر پرسنل و اعلام آن به مدیریت 16. پیگیری کارهای محوله از طرف مسئول مافوق تا حصول نتیجه 17. هماهنگی جهت خریدکالای اداری موردنیاز 18. تنخواهگردانی نقدی بر اساس مبالغ تخصیصیافته به تنخواه دفتر و اعلام گزارش آن به حسابداری 19. تکثیر اسناد و مدارک در صورت نیاز 20. محافظت و نگهداری از کلیه اسناد و حفظ و نگهداری اطلاعات محرمانه 21. محافظت و مراقبت از اموال مورداستفاده نظیر کامپیوتر و غیره 22. رعایت نظم و انضباط و بهداشت و ایمنی در محیط کار 23. راهنمایی مهمان به اتاق جلسات (به غیر از مامور بیمه و مالیات) 24. در صورت نیاز پس از اتمام کار بخش فروش در پایان روز خارج شوید. 25. اسکن مدارک مزایا:
بیمه
بیمه تکمیلی |
متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شمارههای زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
درباره مجموعه
پوشش صنعت
شرکت بازرگانی در خصوص محصولات ژئوسنتتیک
دستهبندی آگهیهای استخدام