۱ سال پیش

استخدام کارشناس فروش برای شرکت سرام نگار در تهران
سرام نگار

استخدام کارشناس فروش برای شرکت سرام نگار در تهران

سرام نگار
تهران (منطقه ۳، ونک)
منقضی شده

حضوری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا سه شنبه8الی17 چهارشنبه8الی16)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

شرکت سرام نگار جهت تکمیل کادر خود در تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس فروش
جنسیت: آقا و خانم
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: توافقی
مسلط، متعهد، منعطف
با روابط عمومی قوی
مجرب
جهت فروش محصولات کاشی و سرامیک
مزایا:
بیمه
پاداش
هدایای مناسبتی
وام

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
سرام نگار

شرکت سرام نگار در سال 1371 با هدف تولید کاشی تزئینی و پخت سوم در شهرصنعتی کاوه واقع در شهرستان ساوه تأسیس گردید. این شرکت پس از گذشت چند سال تجربه موفق، به یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی پخت سوم کشور مبدل شد. در راستای آینده نگری شرکت و با توجه به بازخورد بازار مبنی بر کمبود محصول تخصصی کاشی دیوار، برنامه ریزی های لازم جهت راه اندازی واحد تولیدی کاشی دیوار را نمود. در گام نخست در سال 1391 با چشم انداز تولید سالانه دو میلیون مترمربع کاشی دیوار از نوع دو پخت، نسبت به تأمین مقدمات، توسعه شرکت، خرید ماشین آلات و تجهیزات مدرن ایتالیایی اقدام نمود. در سال 1396 با تغییر در مالکیت و ایجاد سیستم نوین مدیریتی، هدف خود را برای ظرفیت تولید بالا، تنوع در محصولات و رسیدن به استاندارهای جهانی پایه ریزی نمود. این مهم، در سال 1398 با پشتوانه ی دانش و تجربیات ارزشمند جمعی از مهندسان و متخصصان با تولید ابعاد متنوع تر و افزایش میزان تولید به دو برابر (سالانه چهار میلیون متر مربع) محقق گردید.

https://iranestekhdam.ir/?p=2730145
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه