۸ ماه پیش

استخدام کارشناس فروش با بیمه در شرکت سپید یاس فراز
سپید یاس فراز

استخدام کارشناس فروش با بیمه در شرکت سپید یاس فراز

سپید یاس فراز
تهران (منطقه ۷، سهروردی - باغ صبا)
منقضی شده

حضوری
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8:30 الی 16:30 پنجشنبه 8:30 الی 12:30)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت سپید یاس فراز 

شرکت سپید یاس فراز جهت تکمیل کادر خود در تهران (منطقه ۷، سهروردی - باغ صبا) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس فروش
جنسیت: خانم
سابقه کاری: ۳ سال
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
خلاق و پر انرژی
روابط عمومی بالا و فن بیان خوب
توانمند در مذاکرات تلفنی
توانایی متقاعد سازی مشتریان
منظم دقیق و کاری
مزایا:
حقوق ثابت با بیمه و پورسانت عالی

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
سپید یاس فراز

شرکت سپید یاس فراز در سال 1389 با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری نیروهای جوان متخصص اقدام به ساخت، خرید و نصب ماشین آلات و تجهیزات به منظور تولید نمک نمود که ماحصل آن با در نظر گرفتن معیلرهای استاندارد ایران و سازمان غذا و دارو، تولید روزانه 120تن نمک تصفیه شده یددار و بدون ید به روش تبلور مجدد با خلوص 9/99% تحت برندهای “دلچسب” و “لوتوس” در بسته بندیهای مختلف میباشد. تضمین کیفیت، تعهد در پاسخگویی و سرعت در خدمات ارائه شده به مشتریان از یک سو همچنین درصد بالای خلوص نمک تولیدی این شرکت از سوی دیگر موجب گردید تا علاوه بر جذب خیل کثیری از مشتریان داخلی بخش عظیمی از محصولات تولیدی روانه بازارهای مختلف صادراتی گردد. اخذ گواهینامه های بین المللی CE & HALAL، OHSAS 18001، ISO 14001، ISO 9001، HACCP ،ISO 22000 در مدت زمان کوتاه، دریافت مجوز 17025 آزمایشگاهی (آزمایشگاه معتمد اداره استاندارد و سازمان غذا و دارو) و کسب عنوان واحد تولیدی نمونه و برگزیده از طرف اداره استاندارد طی سالهای 1393 ، 1394 ، 1395 و 1397 نیز از دیگر افتخارات این واحد است که نشان از کیفیت محور بودن محصولات تولید

https://iranestekhdam.ir/?p=2770944
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه