۱۰ ماه پیش

استخدام مدیر داخلی (مدیر اجرائی) برای کلینیک تخصصی سلطانیه در شیراز
کلینیک تخصصی پوست ، مو و زیبایی سلطانیه

استخدام مدیر داخلی (مدیر اجرائی) برای کلینیک تخصصی سلطانیه در شیراز

کلینیک تخصصی پوست ، مو و زیبایی سلطانیه
شیراز (چهارراه ادبیات)
منقضی شده

حضوری
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا پنجشنبه ۸ تا ۱۷)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام کلینیک تخصصی پوست ، مو و زیبایی سلطانیه

ما درکلینیک تخصصی زیبایی سلطانیه در زمینه پوست، کاشت مو و زیبایی در شهر شیراز فعالیت می کنیم و یک فرصت شغلی برای یک همکار کاربلد و حرفه ای ، پیگیر، خوش اخلاق و همدل با ویژگی های زیر ایجاد کردیم:

عنوان شغلی شرایط احراز
مدیر داخلی (مدیر اجرائی) شما تو این شغل قرار هست با همکاری با سایر همکاران مون و با هماهنگی با تیم مشاورمون کلیه امورات هماهنگی و اجرایی مرتبط با رشد و توسعه کلینیک در جهت اهداف مشخص شده سازمانمون رو تا رسیدن به نتیجه را پیگیری و به اجرا در بیاورید ، اگر شرایط زیر رو دارید حتما برای ما مشخصات خودتون رو ارسال کنید .
شرایط احراز این شغل :
آقا یا خانم
حداقل 35 ساله
تحصیلات : ترجیحا مهندسی صنایع(تضمین کیفیت)، کارشناسی مدیریت کسب و کار یا سایر رشته های مدیریت اما اگر سایر ویژگی های مورد نیاز ما رو داشته باشید، اهمیت زیادی نداره
شما باید با مفاهیم و اصول سرپرستی و مدیریت،سیستم ها و روش ها ،منابع انسانی ، برنامه ریزی آشنایی داشته باشید.
باید بتونید با مجموعه نرم افزارهای Office کار کنید مثل Powerpoint و Excel ،word
شما تو این شغل باید به شدت پیگیر، پرانرژی و مثبت باشید و مهارت های ارتباطی و کارتیمی بالای داشته باشید.
شما باید در این شغل فردی صبور و عاشق چالشهای کاری و تموم کننده باشید،درضمن مدیریت زمان خوبی هم باید داشته باشد.
تو این شغل باید باهوش و خلاق باشید و مدیریت بحران خوبی داشته و ترجیحا اهل تجزیه و تحلیل باشید تا بتونید موفق و اثرگذار باشید.
شما باید اهل آموزش و یادگیری باشید تا بتونیم در کنار هم رشد کنیم و موفق باشیم.
ما دنبال همکارهای همدل، منظم و وقت شناس هستیم چون میخواهیم یه کار خیلی مهم رو انجام بدیم و از کار کردن کنار هم لذت ببریم.
سابقه کاری از اهمیت خودش برخورداره که حداقل 2 سال در این زمینه باید تجربه داشته باشید اما اگر قبلا سابقه فعالیت توی شغل های مشابه مثل سرپرست منابع انسانی یا تضمین کیفیت و دیگر واحدهای اجرایی داشته باشید در اولویت ما هستید.
اگر سابقه کار در صنعت کلینیک یا درمانگاه های زیبایی رو هم داشته باشید ترجیحا مرتبط،جزو اولویت ما هستید.
اگر با ابزارهای کنترل فرایند آماری یا نرم افزار spss و اتوماسیون اداری آشنایی دارید خیلی عالیه و تو اولویت ما هستید، اما اگر تا حالا باهاش کار نکردید هم نگران نباشید درصورت نیاز بهتون آموزش میدیم.
ضمنا اگر محل سکونت تون به بلوار ادبیات نزدیک باشه به شرطی که شرایط بالا رو داشته باشید در اولویت ما هستید.
وظایف و مسئولیت های اصلی شما اینه :
شما قرار هست با همراهی همکاران اهداف و برنامه های اجرایی سازمان رو با روش و فرآیند متناسب به سرانجام برسونید
شما مدام با تیم مدیریت در ارتباط هستید و دبیر جلسات سازمانی هم هستید و باید اقدامات تعیین شده در جلسات رو تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب جهت محقق شدن هدف پیگیری کنید.
در نهایت باید نظارت داشته باشید روی حسن اجرای فرآیندها و مدام باید گزارشات رو تهیه کنید و به مدیریت مجموعه ارائه کنید.
ضمنا شما هماهنگی های مربوط به امورات اجرایی را تا حصول نتیجه باید پیگیری کنید.
شما باید برای هر هدفتون برنامه اجرایی و زمانبندی مشخص داشته باشید تا بتونید به رشد و توسعه مجموعه کمک کنید.
درضمن باید در نظر داشته باشید در مسیر محقق کردن هدف باید ساختار و فرآیند مطلوب و استانداردی رو هم ایجاد کنید پس بهتر است با طراحی ساختار (سیستم ها و روشها) آشنایی داشته باشید اما اگر هم ندارید ما به شما آموزش میدیم.
مزایای همکاری با ما:  فضای کاری ما محترمانه، اخلاق مدار، صمیمی و علمی هست
اینجا کلی آموزش های خوب می بینید که هم به رشد شخصی و هم به پیشرفت شغلی شما کمک می کنه و کیفیت زندگیتون رو
بالا می بره
ما در پرداخت حقوق هیچ محدودیتی نداریم، حداقل 10 میلیون تومن رو در نظر گرفتیم اما تجربه کاری و توانمندی های مدیریتی شما
اون رو مشخص میکنه، ضمنا حقوق هم بموقع پرداخت میشه.
ما از شما مثل یه مربی حمایت می کنیم و اختیاراتی که لازم دارید رو بهتون میدیم.
اینجا امنیت شغلی دارید و قرارداد رسمی و بلند با هم میبندیم و بیمه تامین اجتماعی می شوید.
از همه مهمتر ما یه تیم مشاور حرفه ای و قوی داریم و شما فرصت دارید با اونها همکاری و ارتباط داشته باشید.
ما اینجا بصورت یک تیم تمام وقت برای رسیدن به اهدافمون در کنار هم تلاش میکنیم(اما هدف کاری برای مامهمتر از ساعت کاری هستش)
آدرس محل کار ادبیات هست و دسترسی بهش خیلی راحته، تاکسی ، اتوبوس و ...

ما همیشه تلاشمون این بوده بهترین باشیم و بهترین بمونیم لذا روی کسی که توی این شغل قرار هست با ما همکار بشه حساب باز کردیم و قراره خیلی کارهای مهمی با هم انجام بدیم، پس اگر شرایط باال رو دارید، جاتون اینجا پیش ما رزرو هست. فقط کافیه مشخصات خودتون (رزومه) رو واسه بررسی و مصاحبه بفرستید. راه های ارسال رزومه و ارتباط با ما اینهاست.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2780056
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه