۹ ماه پیش

استخدام فروشنده حرفه ای با بیمه برای شرکت تیارا ژنراتورز در تهران
تیارا ژنراتورز

استخدام فروشنده حرفه ای با بیمه برای شرکت تیارا ژنراتورز در تهران

تیارا ژنراتورز
تهران (منطقه ۱، فرمانیه)
منقضی شده

حضوری
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 / پنجشنبه 9 الی 13)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت تیارا ژنراتورز 

شرکت تیارا ژنراتورز (صنایع مولد های برق تیارا) در نظر دارد برای تکمیل تیم فروش حرفه ای خود در تهران (منطقه ۱، فرمانیه)، دو نفر فروشنده حرفه ای به تیم فروش خود اضافه نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
فروشنده حرفه ای
جنسیت: آقا و خانم
سابقه کاری: ۳ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
دو نفر
منطقه جغرافیایی فروش سطح شهر تهران و کل کشور می باشد.
انتظارات از شما:
تعریف ما از فروشنده حرفه ای که از شما انتظار داریم موارد زیر است:
شما به عنوان یک شخص حرفه ای کار کشته می توانید با 60 تا 70 درصد مشتریان خود در سطح تهران یا شهرستان ملاقات کنید.
شما می توانید برای محصول خود از طریق تلفن، نامه، فکس، یا حضوری مشتری یابی کنید.
دانستن موارد کاربرد دیزل ژنراتور در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، دامپروری، صنایع تبدیلی، ذوب و شکل دهی فلزات، ساخت و ساز و پیمانکاری برای این کار ضرورت دارد اما اگر شما در گذشته تجربیات خوبی در فروش کالاهای صنعتی دارید و توانایی یادگیری سریع دارید، فراگرفتن موضوع کار آسانی خواهد بود.
شما کارشناس حرفه ای هستید که می توانید رقم فروش 120 تا 150 میلیارد تومان در سال را محقق کنید.
شما در مکالمه و مذاکره مهارت دارید و در محیطی که قرار دارید می توانید پر انرژی ظاهر شوید و توجه جمع را به خود جلب کنید.
اطرافیان شما را به عنوان یک رهبر در حوزه فروش قلمداد می کنند و شما شغل تان در سازمان ما را به عنوان کسب و کار شخصی خود تلقی می کنید و برای پیشرفت آن تلاش می کنید.
شما به آمار فروش خودتان اهمیت می دهید و به صورت پیوسته آمار و رفتار فروش خود را رصد می کنید تا بتوانید آن را بهبود ببخشید.
در عین این که شما شخص حرفه ای و پیشرو هستید اما نیاز به آموزش مستمر خود را لازمه رشد خود می دانید.
شما تجربه درآمدی مشخص و قابل اثباتی دارید که نشان می دهد میانگین درآمد ماهیانه شما حداقل 70 میلیون تومان در ماه بوده است. کارشناسان حرفه ای ما تا رقم 170 میلیون تومان درآمد ماهیانه را تجربه کرده اند. افرادی که به درآمد کم قانع باشند از جمع کارشناسان فروش حرفه ای تیارا حذف خواهند شد.
لطفا در یک نامه رسمی که از طریق ایمیل به همراه رزومه کاری خود برای ما ارسال می فرمایید به سوالات زیر پاسخ دهید:
1- از نظر شما عامل کلیدی در موفقیت فروش چیست؟
2- یکی از موفق ترین و بزرگترین پروژه های فروش خود که تاکنون داشته اید را معرفی نمایید.
رزومه افرادی که به این دو پرسش پاسخ ندهند حذف خواهد شد.
اگر فکر می کنید که این شغل ایده آل شما هست ولی با استانداردهای مطرح شده ما همخوانی ندارید، لطفا با ذکر دلایل ما را قانع کنید که شما استحقاق کسب این شغل را دارید و باید برای این شغل انتخاب شوید.
مزایا:
بیمه
هدایای مناسبتی
کارشناسان حرفه ای ما تا رقم 170 میلیون تومان درآمد ماهیانه را تجربه کرده اند. افرادی که به درآمد کم قانع باشند از جمع کارشناسان فروش حرفه ای تیارا حذف خواهند شد.

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
تیارا ژنراتورز

تجربه بیش از ده ساله مدیران ارشد تیارا ژنراتورز در نصب و راه اندازی بیش از دو هزار مولد برق در کارخانجات، پروژه های عمرانی، ساختمان های مسکونی، مراکز درمانی و همچنین پروژه های خاص و حساس، دید کاملا حرفه ای نسبت به این صنعت را به ما ارزانی کرده است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا همراه با تکنولوژی قوی ساخت باعث تولید یک محصول مطمئن می شود که با پشتوانه نصب و راه اندازی، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش قوی باعث اطمینان خاطر و رضایت استفاده کنندگان از مولد می شود. این امر به ما در رقابت در بازار کمک شایانی می کند. بستر کار ما در تیارا نرم افزارهای پیشرفته مایکروسافت است و با استفاده از تکنولوژی روز و در اختیار داشتن وی پی ان های کاری متصل به شرکت، همکاران ما در هر نقطه از جهان امکان اتصال به سیستم سازمان و استفاده از امکانات سازمانی را دارند. تیارا ژنراتورز حقوق و مزایای رقابتی به پرسنل خود پرداخت می کند و حقوق و مزایای تیارا حد اقل 50 درصد از حقوق شرکت های رقیب بالاتر است. همچنین، ایجاد امکان پاداش های شناور در فروش، امکان کسب درآمد نامحدود را برای همکاران بخش فروش فراهم نموده

https://iranestekhdam.ir/?p=2780688
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه