۸ ماه پیش

استخدام کارشناس گشت و بازرسی منابع آب سطحی و زیر زمینی در شرکت رهاب سازه تدبیر
No Image

استخدام کارشناس گشت و بازرسی منابع آب سطحی و زیر زمینی در شرکت رهاب سازه تدبیر

مهندسین مشاور رهاب سازه تدبیر
سنندج (خیابان آبیدر)
منقضی شده

حضوری
سوابق مختلف
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا پنج شنبه)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت رهاب سازه تدبیر

شرکت مهندسین مشاور رهاب سازه تدبیر جهت تکمیل کادر خود در استان کردستان (خیابان آبیدر) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس گشت و بازرسی منابع آب سطحی و زیر زمینی
جنسیت: آقا
شرکت مهندسین مشاور  رهاب سازه تدبیر جهت تامین نیروی انسانی متخصص در رشته های تحصیلی (زمین شناسی، مهندسی منابع آب، مهندسی کشاورزی، هیدرولوژی، عمران آب، آبخیزداری و زهکشی) در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به منظور فعالیت در گروه های گشت و بازرسی حفاظت از منابع آب در شهرستان های کامیارن و مریوان از بین واجدین شرایط و از طریق برگزاری آزمون ،دعوت به همکاری می نماید.
مقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشد
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: کردستان
محل کار: شرکت آب منطقه ای استان کردستان، اداره منابع آب شهرستان کامیاران و مریوان
با حداقل 5 سال سابقه مفید و مرتبط برای کارشناسی و 2 سال برای کارشناسی ارشد همراه با مهارتهای آشنائی با GPS، Google Earth و GIS
مزایا:
بیمه

آزمون (رایگان) کارشناسان فنی و حقوقی به ترتیب در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 15 و 16 مهرماه 1402 ساعت 10 صبح در مجتمع آموزشی غرب واقع در خیابان شهید تعریف پایین تر از مرکز درمانی شفا (سنندج) برگزار می گردد. لازم به ذکر است متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره همراه زیر تماس حاصل نمایند.
حد نصاب پذیرش در آزمون:
حداقل 70% امتیاز میانگین نمره 1% حائزین بالاترین امتیاز در آزمون بوده و فرد متقاضی، به عنوان پذیرفته شده تلقی خواهد گردید.
امتیازات:
حد نصاب پذیرش برای افراد دارای سابقه مرتبط بر اساس سوابق بیمه ای اخذ شده از سامانه تامین اجتماعی،کسب  حداقل 50%  میانگین نمره 1% حائزین بالاترین امتیاز در آزمون می باشد.

متقاضیان واجد شرایط مدارک تحصیلی و هویتی خود را حداکثر تا روز پنجشنبه مورخ 1402/07/06 از طریق لینک ثبت نام سایت انتشار آگهی، شماره فکس زیر ارسال و یا به آدرس شرکت واقع درمراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
مهندسین مشاور رهاب سازه تدبیر

فعال درزمینه بازدید از منابع آب سطحی و زیرزمینی شهرستانهای کامیاران و مریوان

https://iranestekhdam.ir/?p=2789747
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه