استخدام منشی و دستیار اداری برای هلدینگ مهاجرتی یونیکن در تهران
استخدام منشی و دستیار اداری برای هلدینگ مهاجرتی یونیکن در تهران
(شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 / پنج شنبه 9 الی 14:30)
استخدام هلدینگ مهاجرتی یونیکن
هلدینگ مهاجرتی یونیکن، شرکت معتبر بین المللی مهاجرتی جهت تکمیل کادر خود در تهران (منطقه ۲، سپهر) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
منشی و دستیار اداری |
جنسیت: خانم
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
2 نفر
مسلط به Office جوان، پر انرژی و فعال منظم و متعهد فن بیان و روابط عمومی قوی مسلط به امور دفتری و اداری تایپ قوی رده سنی: 20 تا 30 سال دارای سابقه کار اداری یک هفته آزمایشی حقوق ثابت توافقی
|
متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، میتوانند رزومه خود را به تلگرام یا واتساپ زیر ارسال نمایند.
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
خدمات مهاجرت UNICAN به مدت 20 سال مفتخر است که به افراد با مشاغل مختلف کمک کند تا به راحتی و به سریعترین روش ممکن مهاجرت کنند. این شرکت توسط دکتر محمدرضا امینی تاسیس شده و توسط ایشان و تیم حرفه ای و واجد شرایطش هدایت می شود. خدمات مهاجرت Unican در خدمات مهاجرت به تعداد زیادی از کشورها از جمله کانادا، ایالات متحده، آلمان، دانمارک، سوئد، نروژ، استرالیا، نیوزلند، اکوادور و غیره تخصص دارد. همچنین یکی از فعالیت های اصلی یونیکن مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به دانشگاه های معتبر و برتر در آمریکا، کانادا، انگلیس، استرالیا، نیوزلند و کشورهای اروپایی است.