۲ هفته پیش

استخدام بازاریاب و ویزیتور با حقوق ثابت و پورسانت در شرکت رنگین پروفیل کویر

حضوری
فوق دیپلم, لیسانس
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت
(توافقی)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت رنگین پروفیل کویر 

شرکت رنگین پروفیل کویر جهت تکمیل کادر فروش خود در شعبه استان البرز (کرج _ عظیمیه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
بازاریاب و ویزیتور
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کاردانی، کارشناسی
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: البرز
بازاریابان فعال در صنعت ساختمان در زمینه فروش پنجره و نمای آلومینیومی
با سابقه کار مرتبط و روابط عمومی بالا
حقوق ثابت توافقی و پورسانت

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
رنگین پروفیل کویر

معرفی هلدینگ صنعتی کویرهلدینگ صنعتی کویر، با دو شرکت تابعه، یعنی سیم و کابل مغان و رنگین پروفیل کویر، در سال ۱۳۶۱ با اجرای کارخانه سیم و کابل مغان در شاهرود تأسیس شد. شرکت مغان در سال ۱۳۸۱ با اجرای یک طرح توسعه، به یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین واحدهای تولید سیم و کابل در ایران و خاورمیانه تبدیل شد. این شرکت اکنون به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان سیم و کابل در ایران شناخته می‌شود و بیش از ۴۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.حوزه فعالیت سیم و کابل مغانسیم و کابل مغان فعال در تولید و توزیع سیم و کابل‌های مخابراتی و الکتریکی است. حوزه فعالیت رنگین پروفیل کویررنگین پروفیل کویر تخصص خود را در طراحی، تولید و اجرای پنجره و نماهای آلومینیومی با کیفیت اروپایی دارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2850687
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه