۲ ماه پیش

استخدام کارشناس پشتیبانی فروش با حقوق و پورسانت در شرکت نماد اقتصاد چکاد

حضوری
سابقه دارد (۱ سال)
از ۱۰ میلیون تومان
تمام وقت
(شنبه الی چهارشنبه: 9 الی 17:30 پنجشنبه ها: 9 الی 13:30)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت نماد اقتصاد چکاد

 

شرکت نماد اقتصاد چکاد جهت تکمیل کادر خود در تهران (خیابان امام خمینی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس پشتیبانی فروش
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: کاردانی
سابقه کاری: ۱ سال
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
انجام امور مشتریان و بروزرسانی اطلاعات مشتریان، موارد مربوط به تسویه حساب و مغایرت حساب تا حصول نتیجه
پیگیری امور مالی مربوط به سفارشات
پیگیری امور مربوط به لجستیک و ارسال کالا
تعامل با واحدهای برنامه‌ریزی، مالی، لجستیک جهت تحویل به موقع سفارشات
تهیه گزارشات دوره‌ای جهت ارائه به مدیر فروش و کنترل و پاسخگویی مناسب مراجعات تلفنی مدیر فروش
آشنایی به آفیس
روابط عمومی بالا و فن بیان خوب
با انگیزه و دارای توانایی انجام کار گروهی
علاقه‌مند به حوزه فروش و پشتیبانی
مزایا:
بیمه
بیمه تکمیلی
حقوق ثابت 10 تا 12 میلیون +پورسانت
پاداش و عیدی
هدایای مناسبتی
دسترسی آسان به مترو حسن آباد

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
درباره مجموعه
نماد اقتصاد چکاد

شرکت نماد اقتصاد چکاد یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری در زمینه ابزار آلات صنعتی از جمله ابزار آلات برقی و ماشین آلات سبک مانند کمپرسور هوا، ترانس جوش و غیره در ایران می‌باشد که در سال 1389 تاسیس و در مرکز اصلی بازار ایران اقدام به فعالیت نموده است. شرکت NEC در تلاش است با استقرار مدیریتی یکپارچه و ایجاد سیستم کنترل کیفیت مناسب و با در نظر گرفتن استانداردهای روز دنیا محصولات خود را در سطح بالایی از طراحی‌، کیفیت و کارایی تولید و با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان این مرز و بوم قرار دهد. ما می‌كوشيم برای مشتريانمان آگاهی، دانش، شناخت، سودآوری و ارزش آفرينی به ارمغان آوريم. با توجه به تعهدی كه در برابرمشتريانمان، و ساير ذينفعان داريم، می‌كوشيم بهترين خدمات را ارائه نماييم، بدين ترتيب ما نخستين گزينه مشتريان خود خواهيم بود كه خواهيم توانست خدماتی با بهترين كيفيت و عملكرد با كارايی در اثربخش ترين سطح ارائه نماييم. برای اين كه بتوانيم بهترين و با ارزشترين خدمات را به مشتريان ارائه نماييم اقدام به تشكيل تيم‌هايی كرده‌ايم تا بتوانيم با يكايك مشتريان آشنا شده و به نيازهای آن‌ها پی برده

https://iranestekhdam.ir/?p=2853019
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه