۱۱ ساعت پیش

استخدام منشی خانم در دپارتمان بزرگ املاک طهرانی

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه ندارد
از ۱۲ میلیون تومان
زن
تمام وقت
(تمام وقت صبح: شنبه تا چهارشنبه (9 تا 18) (تایم ناهار: 13 تا 14 ) - پنجشنبه ها ( 9 تا 14 ) /// تمام وقت عصر: شنبه تا چهارشنبه (12 تا 21) (تایم ناهار: 13 تا 14) - پنجشنبه ها (12 تا 17))

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام دپارتمان بزرگ املاک طهرانی

 

دپارتمان بزرگ املاک طهرانی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (شعبه دنا 5) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
منشی
جنسیت: خانم
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
حداقل 20 سال و حداکثر 45 سال سن 
شرایط تأهل اهمیتی ندارد.
توانا در انجام امور دفتری و اداری، پاسخگویی تلفن و جذب آموزش می بینید.
مشاوره، راهنمایی و جذب مراجعین و انجام فرایند ثبت اطلاعات آموزش می بینید.
دارای روابط عمومی بالا و فن بیان قوی
ظاهری آراسته و دارای شخصیتی بسیار مثبت
آشنا به کامپیوتر Word و Excel جهت مکاتبات و ثبت اطلاعات
مزایا:
اسکان
کمک هزینه آموزشی
هدایای مناسبتی
حقوق و مزایا:
حقوق بالای 12.000.000 تومان ثابت و پورسانت
پاداش، وام، هدایای مناسبتی، کمک هزینه آموزشی
به دلیل نزدیکی فوق العاده به ایستگاههای مترو و بی آر تی اصلا مشکل تردد ندارید.
نکات قابل توجه:
افرادی که سابقه کار در املاک را داشته باشند در اولویت قرار دارند هرچند تمامی افراد در فرآیند آنبوردینگ آموزش لازم را می بینند.
افرادی که محل زندگی آنها نزدیک به محل کار باشد در اولویت قرار دارند هرچند محل کار شما دقیقا روبروی درب ایستگاه متروی بریانک و ایستگاه بی آر تی میباشد.
دانشجویانی که در حال تحصیل میباشند حتما پیشنهاد بگیرند چون پیشنهاد جذابی برایشان داریم.
این یه فرصت بینظیره!
یکی از مزایای ویژه همکاری با دپارتمان املاک طهرانی برخورداری از حقوق و مزایای ویژه آن است که در بین سایر همکاران صنف ما بینظیر است.
چنانچه بدنبال یه فرصت شغلی عالی هستید و تمایل به فعالیت در محیطی کاملا حرفه ای با همکاران صمیمی را دارید!؟ هرچه سریعتر نسبت به تکمیل و ارسال فرم زیر اقدام کنید تا شما نیز یکی از پرسنل شعب دپارتمان بزرگ املاک طهرانی با شرایط حقوق و مزایای عالی باشید.

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند با شماره موبایل زیر تماس حاصل و یا به آدرس اعلام شده به صورت حضوری مراجعه نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
  • ثبت‌نام برای تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک نمایید
  • تلفن 09016557820
  • آدرس تهران، کنارگذر غربی بزرگراه نواب شمال به جنوب ، ابتدای بلوار بریانک دقیقا روبروی ایستگاه متروی بریانک و ایستگاه بی آر تی ، برج دنا 5، طبقه 4، واحد 4، دپارتمان بزرگ املاک طهرانی کپی
  • مهلت ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
  • محل کار منطقه ۱۰، بریانک
درباره مجموعه
دپارتمان بزرگ املاک طهرانی

دپارتمان املاک طهرانی با چندین شعبه یکی از قدیمی ترین و معتبرترین گروه های مشاوری املاک و مهندسی فروش با سابقه درخشان در منطقه 10 تهران می باشد. در زمینه عقد قراردادهای مشارکت، پیش فروش، رهن و اجاره و خرید و فروش و .... این مجموعه دارای مشاورین با سابقه دهه ها فعالیت می باشد. فایلینگ قوی و ارتباط با سازندگان و سرمایه گزاران فعال و خوش نام منطقه این مکان را به مشاورین فعال این مجموعه می دهد که در بالاترین سطح واریزی منطقه جا خوش کرده باشند.

https://iranestekhdam.ir/?p=2863285
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه