۸ ساعت پیش

استخدام مهندس عمران برای شرکت ایرسا بن ساز البرز در تهران
ایرسا بن ساز البرز

استخدام مهندس عمران برای شرکت ایرسا بن ساز البرز در تهران

تهران (منطقه ۴، سید خندان)
اطلاعات تماس

حضوری
فوق لیسانس
سابقه ندارد
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت
(شنبه تا پنجشنبه)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
امروز

استخدام شرکت ایرسا بن ساز البرز

 

شرکت ایرسا بن ساز البرز جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۴، سید خندان) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
مهندس عمران
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
سابقه کاری: مهم نیست
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
کارشناس ارشد ژئوتکنیک
دارای کارت پایان
مزایا:
بیمه
بیمه تکمیلی

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
ایرسا بن ساز البرز

شرکت ایرانی– استرالیایی ایرسا بن‌ساز البرز از سال 1386 با هدف ارائه خدمات تخصصی مهندسی پی‌های عمیق (انواع شمع‌ها) شامل طراحی، آزمایش و نظارت بر اجرای شمع‌ها فعالیت می‌کند. این شرکت با داشتن گواهینامه‌ صلاحیت مشاوره در تخصص ژئوتکنیک (پایه 2) تاکنون در بیش از 135 پروژه مهم در نقاط مختلف ایران به انجام رسانده است.این مهندسین مشاور تا پایان سال 1401 در بیش از 135 پروژه نفتی، نیروگاهی، شهری، دریایی، بندری، صنعتی و ... با ارائه خدمات یادشده در بخش شمع‌کوبی و شمع‌ریزی حضور موفق داشته است.مشاور ایرسا سابقه ارائه خدمات طراحی و تحلیل تخصصی در زمینه شمع را به شرکت‌های بین‌المللی در استرالیا، نیوزیلند، ایتالیا، یونان، هند، عمان و ترکیه را دارا می باشد.همچنین مشاور ایرسا در زمینه ارائه خدمات آموزش حضوری و آنلاین در زمینه کنترل کیفیت شمع نیز فعالیت دارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2875403
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه