۶ ماه پیش
استخدام کارشناس خرید و تدارکات در شرکت سارایئل نسیم
حضوری
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
تمام وقت (شنبه تا چهارشنبه 8:00 صبح تا ساعت 17:00 .پنجشنبه 8:00 صبح تا ساعت 12:00)
منقضی شده
بروزرسانی
استخدام شرکت سارایئل نسیم
شرکت سارایئل نسیم جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
| عنوان شغلی | شرایط احراز |
| کارشناس خرید و تدارکات |
جنسیت: آقا و خانم
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
ما در شرکت سارایئل نسیم به دنبال جذب توانمندترین فرد برای هدایت عملیات تامین مواد در بخش تامین واحد تدارکات خود هستیم. کسی که بتواند فرآیندهای اداری و اجرایی را از ابتدا تا انتهای تامین مواد اولیه یک پروژه، با تسلط و مسئولیت پذیری در محیطی جوان و پر انرژی مدیریت کند. شرح مسئولیتها، وظایف و اختیارات: پیگیری امور لجستیک ثبت و تنظیم دستور پرداختها و دریافتها و پیگیری وجوه تهیه گزارشات پیرامون میزان مبالغ پرداخت شده و دریافت شده توسط تامین کنندگان و مشتریان تهیه گزارشات پیرامون مواد و تجهیزات خریداری شده و ارسال شده جهت تامین کنندگان و مشتریان هماهنگی با شرکتهای تامین کننده به منظور مباحث ریالی و تضامین، وضعیت و ترخیص محموله دریافت، ذخیرهسازی و کنترل موجودی مواد اولیه اطلاع دقیق از وضعیت مربوط به ورود و خروج کالاها در سیستم انبارداری و نظارت بر وضعیت انبار و اطمینان از رعایت شرایط نگهداری مناسب (دمای مناسب، رطوبت و...) هماهنگی برای تامین به موقع مواد اولیه و اطلاعرسانی به سلسله مراتب اداری در صورت نیاز انجام شمارش موجودی به صورت دورهای و گزارشدهی همکاری با تیم کنترل کیفیت برای اطمینان از انطباق کالاها با استانداردهای بهداشتی و کیفیتی دانش، مهارت ها و شایستگی های تخصصی: آشنایی با روشهای مدیریت زنجیره تامین آشنایی با قوانین و مقررات خرید و فروش توانایی تهیه گزارشات مدیریتی تسلط کامل به ICDL و Microsoft office توانایی حل تعارضات شغلی توانایی در رفع موانع داخلی دانش، مهارت ها و شایستگی های عمومی: توانایی سازگاری با محیط کاری در حال تغییر و رسیدگی به اولویت های متعدد دارای روحیه کار تیمی- خوش برخورد، صبور، با انگیزه، منظم، مثبت و پر انرژی، دقیق، نتیجه گرا و مشتری مدار- دارای فن بیان قوی و آشنا به اصول و فنون مذاکره و علاقه مند به کار در محیطی پویا تفکر منطقی همراه با توانایی حل مساله خلاقانه انعطاف پذیر و توانایی مواجهه با چالش های جدید توانایی اولویت بندی انجام امور و تصمیم گیری درست و به موقع امین در حفظ اطلاعات محرمانه سازمان پیگیر، مسئولیت پذیر و نتیجه گرا توانایی برقراری ارتباط موثر با افراد درون و برون سازمان مسلط به مکاتبات و مذاکرات، قوانین و مقررات بازرگانی و بانکی داشتن مدرک کارشناسی در رشتههای مهندسی صنایع، مدیریت یا رشتههای مرتبط با زنجیره تأمین
برای آقایان داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم الزامی است حداقل 2 سال سابقه مفید در جایگاه فوق حداکثر سن استخدام 30 سال تجربه کار در صنعت تهویه مطبوع مزیت محسوب میشود مزایا:
اتاق بازی
بیمه سرویس رفت و برگشت فضای استراحت ناهار هدایای مناسبتی |
متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
درباره مجموعه
سارایئل نسیم
برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مجموعه ما به وبسایت مجموعه مراجعه نمایید (https://sarayel.com/)
دستهبندی آگهیهای استخدام