• ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - سال ۹۴

استخدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - سال ۹۴

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 استخدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 94

جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی وزارت علوم اینجا کلیک نمایید


خبر 26 مرداد 95 : اطلاعيه سازمان اداري و استخدامي كشور درخصوص نتايج دومين آزمون استخدامي دستگاههاي اجرايي كشور

با عنايت به برگزاري دومين آزمون استخدامي مشترك فراگير دستگاههاي اجرايي در تاريخ 1394/12/21 ، بدين‌وسيله نتايج اوليه آن دسته از شغل‌محل‌هايي كه نتايج آن نهايي و مورد تأييد قرار گرفته است، شامل مركز آمار ايران، وزارت ورزش و جوانان، سازمان هواشناسي كشور، سازمان ملي زمين و مسكن، شركت مادر تخصصي توليد نيروي برق حرارتي ايران، سازمان پزشكي قانوني كشور، سازمان بيمه سلامت ايران، سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي و شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران براي سير ساير مراحل استخدامي اعلام مي‌گردد. متقاضيان در صورت هرگونه سؤال لازم است با دستگاه اجرايي ذيربط تماس حاصل نمايند.

بديهي‌است ساير رشته شغل- محل‌هايي كه فرايند مصاحبه استخدامي آنها نهايي نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد

جهت مشاهده اعلام نتایج دومین آزمون فراگیر استخدامی اینجا کلیک کنید


خبر 19 اردیبهشت 95 : اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام نتایج دومین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور (اسفند ماه سال ۱۳۹۴)

ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در دومین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در اسفند ماه سال ۱۳۹۴، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون مذکور می رساند، نتایج اولیه آزمون یاد شده از امروز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۲/۱۹از طریق سایت این سازمان قابل مشاهده خواهد بود.

داوطلبان می توانند برای مشاهده ودریافت کارنامه خود از طریق شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای (نام خانوادگی ،نام ، شماره شناسنامه وتاریخ تولد ) و یا اطلاعات کارت اعتباری اقدام نمایند.

ضرروری است آن دسته از داوطلبانیکه باتوجه به نتیجه مندرج در کارنامه، در ردیف چند برابرظرفیت پذیرش هریک از دستگاه های اجرایی قرار گرفته اند، براساس جداول زمانبندی مربوط به هریک از دستگاه های مذکور بشرح ذیل این اطلاعیه، جهت تحویل مدارک ومستندات مورد نیاز وطی سایر مراحل پذیرش به دستگاه مربوطه مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه داوطلب در تاریخ مقرر به منزله انصراف از مراحل پذیرش می باشد.

لازم به توضیح است، نتایج آزمون براساس نمرات آزمون عمومی وتخصصی واطلاعات اعلام شده از سوی داوطلبان مبنی بر بومی بودن ، سابقه خدمت ، ایثارگری و امتیازات مربوط به هریک از آن ها، لحاظ شده است، بنابراین معرفی افراد در چند برابر ظرفیت به منزله تایید وپذیرش نهایی آنان نخواهد بود و ملاک انتخاب نهایی براساس مجموع نمره فضلی آنان در آزمون عمومی و تخصصی و مصاحبه استخدامی در چارچوب مفاد دستورالعمل مربوط خواهد بود.

ضمناً داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج آزمون در صورتی که درخصوص مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۹۵/۲/۳۰ و  منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری یا بعد از تاریخ ۹۵/۲/۳۰ واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

جهت مشاهده جدول زمانبندی مراجعه حضوری اینجا کلیک کنید


خبر 11 اسفند 94 :‌استخدام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام نیروی قراردادی صندوق رفاه دانشجویان می‌رساند، ثبت‌ نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور از روز سه‌شنبه مورخ ۹۴/۱۲/۱۱ آغاز و درروز سه‌شنبه مورخ ۹۴/۱۲/۱۸ پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند. لازم به تاکید است استخدام در این صندوق بصورت قراردادی می‌باشد.

جهت مشاهده شرایط استخدامی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اینجا کلیک نمایید


خبر 5 بهمن 94: آزمـــون دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور اسفندماه سال ۱۳۹۴ 

به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاههای اجرایی در قالـب دسـتیاران سـتادی و در چـارچوب تصـویب نامـه شـماره ۲۰۶/۴۸۸۹۲ مورخ ۱۳۹۴/۴/۶ شورایعالی اداری با عنوان «ضوابط تامین دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور»، در نظر است تعداد ۹۱۳ نفر از متقاضیان واجد شرایط، از طریق امتحان کتبـی در دو حیطـه عمـومی و تخصصـی، مصـاحبه هـای اسـتخدامی و گزینش به صورت پیمانی جذب گردند. در ادامه توضیحات مربوطه در دو بخش ارائه خواهد شد. در بخـش نخسـت، توضـیحاتی در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی استخدام، فرآیند ثبت نام و پذیرش افراد، زمان و نحوه برگزاری آزمون، مواد آزمون و در بخـش دوم، خوشه ها، شغل محل های مربوط به هر دستگاه اجرایی آورده شده است.

جهت مشاهده شرایط استخدامی دستیاران ستادی دستگاههای اجرایی کشور اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود نمونه سوالات عمومی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید 

جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۰ دی ۹۴ : استخدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

شرايط اختصاصي استخدام

1- داشتن حداكثر 30 سال براي دارندگان مقطع تحصيلي كارشناسي، كارشناسي ارشد 32 سال و دكترا 35 سال سن تمام.

2- ايثارگران واجد شرايط بند (و) ماده 44 برنامه پنجم توسعه و ماده 21 قانون جامع حمايت از ايثارگران (سهميه 25 درصد) در آزمون مشترك بين ايثارگران شركت نموده و در حد يك سهميه باقيمانده از سهميه 25 درصد ايثارگران از بالاترين نمرات به مرحله بعد معرفي مي گردد.

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده دفترچه شرایط اختصاصی و لیست رشته های مورد نیاز استخدامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری اینجا کلیک کنید

فهرست شغل محلهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

img1

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

image2

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

image3

جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=513577
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد