۹ سال پیش

پیگیری اخذ مجوز استخدام نیروی جدید در وزارت راه و شهرسازی

نامشخص
سابقه نامشخص
نامشخص

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

یک مقام مسوول از استخدام نیروی جدید خبر داد

جهت ورود به صفحه استخدامی وزارت راه و شهرسازی اینجا کلیک کنید


خبر 16 بهمن 93: پیگیری اخذ مجوز استخدام نیروی جدید در وزارت راه و شهرسازی (منبع: خبرگزاری ایرنا)

به گزارش ایرنا، ˈسعید سیدعلاییˈ روز پنجشنبه در مراسم معرفی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در بیرجند با بیان این خبر گفت: همچنین به دنبال اخذ مجوز برای استخدام پنج هزار نیرو در ادارات راه و شهرسازی سطح کشور هستیم.

سیدعلایی در بخش دیگری با بیان اینکه هم اکنون بیش از 200 پروژه در خراسان جنوبی در حال اجرا است، گفت: برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر 2هزار میلیارد ریال از اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به لحاظ اهمیت راه های استان از این میزان مبلغ 750 میلون ریال از اعتبارات ملی اختصاص یافته و 120 میلیارد ریال نیز اعتبارات استانی است.

سیدعلایی همچنین اظهار امیدواری کرد: در بخش مسکن نیز تا پایان سال 94 پروژه های مسکن شهری پیگیری و به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی به دلیل واقع شدن در مسیر کریدور غرب و شرق و جنوب به شمال از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: افزون بر این، استان به لحاظ داشتن 460 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان اهمیت بسیاری دارد که باید وضعیت راه های آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: وجود بیش از 16هزار کیلومتر راه که 10 هزار کیلومتر آن راه روستایی است، وظیفه اداره راه و شهرسازی استان را بسیار سنگین کرده و جذب 320 میلیارد ریال اعتبار در 2 سال گذشته، یکی از اقدامات خوب این اداره بوده است.

به گفته سیدعلایی، ارزش راههای کشور بیش از 2هزار میلیارد ریال است و این موضوع نشان می دهد که راههای ما ارزش این را دارند که نگهداری آنها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: به همین خاطر است که موضوع نگهداری راهها از جمله بحث هایی است که در اولویت کاری دولت یازدهم قرار گرفته و اعتبارهای ویژه ای نیز به آن اختصاص یافته است.

سیدعلایی در بخش دیگری به همکاری 15 هزار نفر در طرح زمستانی اشاره کرد و افزود: این افراد با 9 هزار دستگاه در 986 راهدارخانه در حال خدمت رسانی به مسافران هستند.

در این مراسم ˈمهدی جعفریˈ به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی معرفی و از خدمات ˈمسعود مالکیˈ مدیر قبلی این دستگاه قدردانی شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=517105
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه