۸ سال پیش

اجرایی شدن طرح پزشک خانواده در شهرهای کم جمعیت


منقضی شده
اطلاعات بیشتر

این طرح در چهارمحال و بختیاری به طور کامل در حال اجراست

جهت مشاهده اخبار مربوط به استخدام پزشک خانواده اینجا کلیک نمایید


خبر 3 شهریور 94: اجرایی شدن طرح پزشک خانواده در شهرهای کم جمعیت (منبع: خبرگزاری مهر)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طرح پزشک خانواده در شهرهای کم جمعیت(زیر ۲۰ هزار نفر) چهارمحال و بختیاری به طور کامل در حال اجراست.
مرتضی هاشم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح پزشک خانواده در شهرهای کم جمعیت چهارمحال و بختیاری به طور کامل در حال اجراست، اظهار داشت: پزشک خانواده در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر این استان به طور کامل در حال اجرا است.
وی افزود: اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر با انجام آمارگیری و سرشماری آغاز می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: در شهرهای پر جمعیت استان (شهرهای بین ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر) نیاز به هماهنگی با بخش های خصوصی وجود دارد و سیستم ارجاع نیز در این شهرها باید تعریف شود.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم که طرح پزشک خانواده در این شهرها نیز اجرایی شود و سپس بعد از اجرایی شدن طرح پزشک خانواده در این شهرها به سمت شهر های بالای ۵۰ هزار نفر استان مانند شهرکرد می رویم و طرح پزشک خانواده را در این شهرها اجرایی کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: اجرایی شدن طرح پزشک خانواده در شهرهای بزرگ مانند شهرکرد جزو برنامه های تحول نظام سلامت است و هم اکنون برای اجرای طرح پزشک خانواده در این استان به صورت گام به گام در حال حرکت هستیم.
هاشم زاده تاکید کرد: به ازای هر سه هزار و ۵۰۰ نفر یک پزشک خانواده در استان چهارمحال و بختیاری تعیین و در حال تکمیل این طرح هستیم که از روستاها این طرح آغاز شده است

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=517188
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه