• ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام سازمان اداری و استخدامی

استخدام سازمان اداری و استخدامی (منابع مصاحبه)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۴۷ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ الی ۱۴۰۳/۰۳/۰۵

ارائه کارت آزمون: ۱۴۰۳/۰۳/۱۵

برگزاری آزمون: ۱۴۰۳/۰۳/۱۸

آخرین وضعیت: در انتظار اعلام نتایج

آگهی استخدام سازمان اداری و استخدامی کشور

 

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

آزمون برگزار شد
آزمون استخدام سازمان اداری و استخدامی با موفقیت برگزار شد.
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک شما کارجویان گرامی، به اطلاع میرسانیم که تمامی اخبار مرتبط با این آزمون از جمله اخبار مربوط به اعلام نتایج در همین مبحث اطلاع رسانی خواهد شد.
داوطلبان گرامی میتوانند اطلاعات و تجارب خود را در رابطه با نحوه برگزاری آزمون استخدامی و مصاحبه و گزینش در همین صفحه اعلام نمایند.
دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
 سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
 تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

جدول زمان‌بندی ارائه مدارک و ارزیابی تکمیلی

خبر 24 خرداد 1403: اطلاعیه جدول زمان‌بندی ارائه مدارک و ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی
جدول زمان‌بندی ارائه مدارک و ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال 1403 سازمان اداری و استخدامی کشور که پیش از این آزمون کتبی آن توسط جهاد دانشگاهی برگزار شده بود، منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سال 1403 می‌بایست از روز شنبه 26 خردادماه، براساس جدول زمان‌بندی به شرح پیوست، جهت ارائه مدارک و مصاحبه تخصصی به نشانی تهران، خيابان شهید مطهری، بعد از چهار راه مفتح، خیابان جهانتاب، پلاک 44 و 46 (ساختمان جنوبی- مرکز نورآوری) سازمان اداری و استخدامی كشور مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است که داوطلبان می‌بایست کلیه مدارك اعلام شده را در زمان مقرر به همراه داشته باشند و عدم حضور داوطلبان برای ارائه مدارک در زمان مقرر، به منزله انصراف آنان تلقی خواهد شد.
شش قطعه عكس رنگی 4*3 با پشت زمينه سفيد كه در سال جديد گرفته شده باشد؛
اصل دانشنامه يا گواهی موقت تحصيلی ممهور به مهر دانشگاه؛
اصل كارت پايان خدمت/ معافيت دائم (برای آقايان)؛
اصل كارت ملی و شناسنامه؛
اصل شناسنامه همسر و فرزندان (در صورت تاهل)؛
اصل كارت شناسايی ايثارگری و معرفی‌نامه از بنياد شهيد و امور ايثارگران و مراجع ذی‌صلاح (براي ايثارگران جهت استفاده از سهميه 5% و 25%)؛
اصل معرفی نامه معلولان؛
ارائه مدارك و مستندات لازم دال بر سوابق تجربی از مراجع ذی‌ربط، جهت اصلاح حداكثر سن؛
اصل فیش واریزی به مبلغ 14.000.000 میلیون (ریال) به حساب درآمد عمومی مطابق با تصویب نامه شماره 10326/ن62392هـ تاریخ 27/01/1403 هیات محترم وزیران «مشمولان نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه مزبور معاف خواهند بود»؛ 
بدیهی است شماره حساب مربوطه: 4001000901025719   و شماره شبا: IR810100004001000901025719 و با شناسه 358007074101057005100514010300  است.
داوطلبانی که دارای رتبه اول تا سوم در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا هستند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه را ارائه نمایند؛
در خصوص برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی، ارائه گواهی معتبر از برگزارکنندگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری است؛
مقالات علمی- پژوهشی و علمی- ترویجی (نشریات داخلی و خارجی معتبر)؛
مقالات چاپ شده در کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر ملی نمایه شده در ISC  و یا CIVILICA و همایش‌های بین‌المللی؛
برای دارندگان کتاب تالیفی و یا ترجمه، مجلد کتاب و یا گواهی معتبر از سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، الزامی است؛
کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره‌های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی؛
مدرک زبان انگلیسی معتبر IELTS، TOFEL، TOLIMOو MSRT

مشاهده جدول زمانبندی

اصلاحیه و تمدید ثبت نام

خبر 29 اردیبهشت 1403: اصلاحیه و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ با توجه به انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای آزمون، مدت ثبت‌نام تا پایان روز 5 خردادماه 1403 تمدید گردید.

مشاهده اصلاحیه

برخی از نکات مهم دفترچه آزمون

با انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدام سازمان اداری و استخدامی کشور برای جذب نیرو جهت تصدی مشاغل مختلف، در ادامه به بررسی و تشریح نکات مهم دفترچه می‌پردازیم.
نکات آزمون:
- جنسیت مورد نیاز: خانم - آقا
- مهلت ثبت نام: تا 1 خرداد 1403
- زمان دریافت کارت آزمون: 15 خرداد 1403
- زمان برگزاری آزمون: 18 خرداد 1403
- زمان اعلام نتایج آزمون، یک ماه پس از برگزاری آزمون کتبی خواهد بود. 
شرایط سنی برای شرکت در آزمون:
- حداقل 20 سال تمام 
- حداکثر 40 سال تمام
- 45 سال تمام برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری
- ملاک عمل در خصوص سن افراد، اولین روز ثبت نام آزمون می باشد.
- ‏آزمون دارای شرایط افزایش سقف سنی برای متقاضیان قانون جوانی جمعیت است.
زمان فراغت از تحصیل و پایان خدمت:
- ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت و همچنین در خصوص معافیت دائم، دو ماه پس از آخرین روز ثبت نام آزمون می‌باشد.
مدرک و رشته‌های مورد نیاز:
- کارشناسی
- کارشناسی ارشد
- دکتری
- متقاضیان باید دارای همان مدرکی باشند که برای شرایط احراز هر شغل محل به آن اشاره شده است. (رعایت رشته، مقطع و گرایش)
شرط شرکت با مدرک بالاتر یا پایین تر
- دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز هر یک از شغل محل های مذکور در این دفترچه حق شرکت در آزمون آن شغل محل ها را ندارند.
- افراد دارای مدارک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده، برای شرکت در آزمون می‌بایست مدرک (مقطع و رشته تحصیلی) ذکر شده در این دفترچه را داشته باشند.
مواد آزمون:
- سوالات حیطه های عمومی، تخصصی و اختصاصی با توجه به شغل مورد نظر تعیین شده و مواد آزمون سوالات عمومی، تخصصی و اختصاصی برای هر یک از مشاغل در بخش هشتم  دفترچه مشخص شده است.
مشاهده مواد آزمون
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون تخصصی و اختصاصی به صورت چهار گزینه‌ای و با ضریب است و به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

استخدام سازمان اداری و استخدامی کشور

آگهی 23 اردیبهشت 1403: استخدام سازمان اداری و استخدامی کشور
به ‌منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مورد نیاز در سازمان اداری و استخدامی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در این سازمان به شرح دفترچه راهنمای آزمون اعلام می‌گردد.
مهلت ثبت نام تا 1 خرداد 1403 تا 5 خرداد 1403 می باشد.

شرایط آزمون

۱- داشتن تابعیت ایران؛
۲- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
۴- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان؛
تبصره: با عنایت به ماده (۸) مصوبه شماره /۱۴۰۰/۶۷۹۵دش مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۰۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی، نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی مشمول ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر تا یکسال (۱۲ ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون، نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به دستگاه اجرائی استخدام کننده اقدام نمایند. در صورت عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند استخدامی آنها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، استخدام و بکارگیری آنها کان لم یکن تلقی می شود. همچنین صدور شماره مستخدم و شناسه قراردادی، انعقاد قرارداد پیمانی و یا کار معین (مشخص) و صدور حکم کارگزینی در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم میباشد.
۵- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند؛
۶- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
۷- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر؛
۸- عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصلاح؛
۹- داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و همچنین بازنشسته باشند؛
۱۰ - به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست های سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن در آزمون در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.
تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و یا شناسه قراردادی، انعقاد قرارداد پیمانی و یا کار معین (مشخص) و یا در موعد صدور حکم کارگز ینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.
۱۱- داشتن حداقل سن بیست (۲۰) سال تمام و داشتن حداکثر چهل (۴۰) سال تمام برای استخدام و برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری چهل و پنج (۴۵) سال تمام بر اساس بند (الف) ماده (۴۲) قانون مدیریت خدمات کشوری.
 تبصره۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
تبصره۲: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آنها، شرکت های بیمه ها ی دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها.
تبصره ۳: به موجب بند (الف) ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای تاهل و نیز داشتن هر فرزند، یکسال به سقف محدوده سنی داوطلب که در متن دفترچه راهنمای ثبت نام درج گردیده، اضافه خواهد شد.
حداکثر سنوات قابل افزایش برای تاهل و داشتن فرزند، پنج (۵) سال میباشد. امتیازات فوق الذکر، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند، بالای 2/5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون میباشد.
مواد آزمون
سوالات حیطه های عمومی، تخصصی و اختصاصی با توجه به شغل مورد نظر تعیین شده و مواد آزمون سوالات عمومی، تخصصی و اختصاصی برای هریک از مشاغل در بخش هشتم همین دفترچه مشخص شده است.
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون تخصصی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای و با ضریب مندرج در جداول بخش هشتم میباشند. ضمنًا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز سه شنبه اول خردادماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.
به متقاضیان تاکید میشود در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند. 

زمان آزمون

آزمون در روز جمعه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کارت آزمون
کارت شرکت در آزمون، از روز سه شنبه ۱۵ خردادماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت.
نتایج آزمون
زمان اعلام نتایج آزمون، یک ماه پس از برگزاری آزمون کتبی خواهد بود.
سایر مراحل استخدامی 
الف) تعیین حدنصاب
کسب حداقل پنجاه درصد (٪۵۰) میانگین نمره مکتسبه سه نفر اول با ارزش وزنی چهل درصد (٪۴۰) برای حیطه عمومی آزمون و شصت درصد (٪۶۰) برای حیطه تخصصی و اختصاصی آزمون در هر سهمیه استخدامی - شغل - شهرستان.
تذکر: داوطلبان فاقد حد نصاب، از ادامه سایر مراحل استخدامی حذف و صرفًا کارنامه آزمون کتبی از طریق درگاه الکترونیکی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود.
توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ دانلود دفترچه راهنما (PDF)
+ مشاهده اصلاحیه


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 5 خرداد 1403
دریافت کارت آزمون: 15 خرداد 1403
زمان برگزاری آزمون: 18 خرداد 1403


منابع آزمون:
+ دانلود اصل سوالات استخدامی برگزار شده توسط جهاد
+ سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون 


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کلیک نمایید

آگهی جذب سرباز امریه

آگهی 28 فروردین 1403: فراخوان پذیرش مشمول وظیفه در سازمان اداری و استخدامی كشور
سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان تحصیلکرده در پیشبرد اهداف سازمانی خود از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه در سال 1403 «اعزام 1403/05/01» جهت بکارگیری در این سازمان و دستگاه‌های تابعه (سازمان ملی بهره‌وری ایران و مرکز آموزش مدیریت دولتی) با داشتن شرایط ذیل دعوت به همکاری می‌کند.

شرایط عمومی و اختصاصی (مشاهده)
1-1 دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری و فوق‌لیسانس در رشته‌های تحصیلی مرتبط با وظایف و ماموریت‌های سازمان اداری و استخدامی کشور.
1-2 فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
1-3 داشتن حداقل معدل کل 16 برای رشته‌های تحصیلی (فنی و مهندسی) و 17 برای سایر رشته‌ها (موارد استثناء با تایید کمیته سرمایه انسانی سازمان).
1-4 کسب حدنصاب امتیاز در مصاحبه کمیته مربوطه‌ سازمان اداری و استخدامی کشور. 
1-5 تایید گزینش و حراست.
تبصره 1: اولویت پذیرش با خانواده محترم ایثارگران (درجه 1)، افراد بومی(تهران)، و دانشجویان ممتاز است. 
تبصره 2: انتخاب افراد مطابق با ضوابط دفتر سیاستگذاری و نظارت راهبری حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح با داشتن یکی از شرایط ذیل انجام می‌پذیرد: 
1- تأهل 2- معاف از رزم 3- خانواده محترم ایثارگران(شهدا، مفقودالاثر، جانبازان، آزادگان، رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه جبهه) 4- افراد تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی 5- حداقل 6 ماه سابقه عضویت در پایگاه مقاومت بسیج 6- نخبگان و استعدادهای برتر و دانشجویان ممتاز 7- ایتام 8- حافظان قرآن و قاریان برتر 9- موفقیت در مصاحبه مربوطه و همچنین تایید صلاحیت از هسته مرکزی گزینش و حراست.
تبصره 3: عدم وابستگی سببی و نسبی با افراد شاغل در دستگاه اجرایی مورد تقاضای مشمولان وظیفه.
رشته های مورد نیاز (مشاهده)

ردیف

مقطع تحصیلی

رشته تحصیلی

تعداد نفر

1

دکتری

مدیریت (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی صنایع‏(تمامی گرایش‌ها)، حقوق(تمامی گرایش‌ها)، مهندسی نرم افزار،مهندسی فناوری اطلاعات(تمامی گرایش‌ها)، مهندسی کامپیوتر(تمامی گرایش‌ها)، برنامه‌ریزی آموزشی، اقتصاد/اقتصاد محیط زیست، اقتصاد نظری، زبان انگلیسی، علوم ارتباطات،گرافیک، برنامه‌ریزی درسی، تکنولوژی آموزشی، آینده‌پژوهی(تمامی گرایش‌ها)، آموزش-عالی(تمامی گرایش‌ها)، علوم کامپیوتر (تمامی گرایش‌ها)، ریاضی کاربردی (تمامی گرایش‌ها) مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی (تمامی گرایش‌ها) آمار (تمامی گرایش‌ها) مدیریت فناوری اطلاعات (تمامی گرایش‌ها) الگوریتم و محاسبات (تمامی گرایش‌ها)

20

2

کارشناسی ارشد

مدیریت (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی صنایع(تمامی گرایش‌ها)، حقوق(تمامی گرایش‌ها)، مالی و حسابداری(تمامی گرایش‌ها)، اقتصاد/اقتصاد محیط زیست، اقتصاد نظری، زبان انگلیسی، علوم ارتباطات،گرافیک، تحقیقات آموزشی،آموزش و بهسازی منابع انسانی، تکنولوژی آموزشی، برنامه‌ریزی آموزشی، آموزش بزرگسالان، برنامه‌ریزی درسی،مهندسی نرم افزار،مهندسی کامپیوتر(تمامی گرایش‌ها) علوم کامپیوتر (تمامی گرایش‌ها) ریاضی کاربردی (تمامی گرایش‌ها) مهندسی کامپیوتر – هوش مصنوعی (تمامی گرایش‌ها) آمار (تمامی گرایش‌ها)

مراحل ثبت نام (مشاهده)
برای تکمیل فرم درخواست گذراندن دوره ضرورت وظیفه در سازمان اداری و استخدامی کشور و مراکز تابعه (روی این قسمت کلیک کنید) و ضمن تکمیل اطلاعات درخواست شده، تصویر اصل مدارک مورد نیاز به شرح ذیل را بارگذاری و ارسال فرمایید.
3-1 مدارک مورد نیاز برای بارگذاری:
- خلاصه سوابق تحصیلی، مطالعاتی و تجربی( در یک صفحه).
- تصویر گواهی ایثارگری(ویژه متقاضیان خانواده محترم ایثارگران).
- تصویر گواهی عضویت در بسیج (ویژه بسیجیان).
تبصره 4: تمامی نفرات در محل ساختمان‌های ستاد سازمان اداری و استخدامی کشور و دستگاه های تابعه بکارگیری خواهند شد. 
نکات قابل توجه (مشاهده)
4) نکات قابل توجه: 
4-1 ثبت نام در اینترنت به منزله پذیرش متقاضی به منظور بهره‌مندی از طرح امریه سربازی سازمان اداری و استخدامی کشور نیست. 
4-2 پس از ثبت نام، متقاضیان پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه کمیته‌ی مربوطه دعوت می‌گردند. در این مرحله ارایه اصل مدارک شناسایی و تحصیلی الزامی است.
4-3 ارائه هرگونه اطلاعات اشتباه، کتمان حقیقت یا نقص مدارک موجب ابطال درخواست متقاضی خواهد شد.
4-4 میزان حقوق پرداختی به مشمولین امریه سربازی سازمان اداری و استخدامی کشور هم‌تراز با سایر نظامیان هم‌رتبه خواهد بود.
4-5 متقاضیانی که ثبت نام می‌نمایند باید فاقد غیبت از نظام وظیفه بوده و هچنین دوره آموزش نظامی را نگذرانده باشند.
4-6 در صورت ناقص بودن مدارک (تایید گزینش، برگه اعزام و ...) متقاضی در لیست اعزام قرار نخواهد گرفت.
4-7متقاضیانی که دارای کسر خدمت داشته باشد، تقاضای ایشان مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
4-8متقاضیان پس از تایید نهایی اقدام به اخذ برگه اعزام به خدمت کرده و می‌بایست برگه اعزام خود را به واحد امور طرح و برنامه و تعالی منابع انسانی اداره و استخدامی کشور تحویل دهند.
تبصره 5: با توجه به اعلام سازمان نظام وظیفه در خصوص «عدم امکان تمدید تاریخ اعزام مشمولان» از سوی سازمان مذکور، متقاضیان می‌بایست نسبت به تهیه برگه اعزام مربوط به آن دوره اقدام کنند.

ثبت نام

جهت ثبت نام بر روی دکمه زیر کلیک نمایید: 

ثبت نام

منابع مطالعه

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=644143
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k